anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący twierdzi, że przesyłka jaką nadałem przez InPost zaginęła

Client:66618396
#2 Obserwator#

Nie dostałem od InPost żadnej takiej informacji. Kupujący żąda zwrotu pieniędzy. Jak rozumiem wywiązałem się już z mojej części umowy nadając przesyłkę i to już jego problem?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@Client:66618396 Nie, nie jego problem. To nadal Twój problem.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:66618396
#2 Obserwator#
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@Client:66618396 No więc składaj reklamację u przewoźnika. Nie obarczaj tym kupującego, bo to Ty nadałeś i Ty masz dowód nadania.

Ula

Ula
oznacz moderatorów