anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie działa zakładka ,,moje zamówienia"

GepartChester
#7 Wielbiciel#

Nie mogę wejść w zakładkę moje zamówienia, co trzeba zrobić ? Był już poruszany taki sam temat ale nie ma tam rozwiązania problemu .Dodam że laptop jeszcze śmiga na widows 7 i służy mi tylko do zamówień i sprzedaży na allegro ,Na innym laptopie tego problemu nie ma.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Knowhere
#21 Demiurg#

@GepartChester Zaczynam się zastanawiać, czy wszyscy zgłaszający ten problem nie mają zainstalowanego w używanych przeglądarkach jakiegoś egzotycznego rozszerzenia, które powoduje problemy z prawidłową pracą skryptów na stronie.

Najprostszym sposobem sprawdzenia, "czy to u mnie, czy jednak u nich" jest pobranie przeglądarki sprawiającej problem w wersji portable (jej konfiguracja jest domyślna i nie ma w niej zainstalowanych żadnych rozszerzeń) - jeśli będzie się działo to samo, tzn. że wina leży po stronie allegro (w przeciwnym razie po stronie konfiguracji używanej przeglądarki).
Winę może również ponosić AV, który ma włączone skanowanie ruchu HTTPS (co powoduje podstawianie przez niego własnego certyfikatu w tor komunikacji pomiędzy przeglądarką, a stroną allegro).

Ale na sam początek sugerowałbym wyczyszczenie co najmniej ciasteczek i pamięci podręcznej (cache) przeglądarki.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Knowhere Pytanie jest także takie, czy ten problem nie powtarza się, w tych samych przeglądarkach.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GepartChester prześlij mi proszę szczegóły, z jakiej przeglądarki korzystasz.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów