anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z pierwszą sprzedażą przez allegro lokalnie.

Qmikosan
#8 Zapaleniec#

Witam.

W czwartek sprzedałam kupującemu komiks na allegro lokalnie. Poprosił mnie o opcje sprzedaj Teraz. Więc ją włączyłam. Pan przesłał mi pieniążki na allegro lokalnie, które pojawiły się w rozliczeniu. Wczoraj wydrukowałam etykietę i dziś miałam jechać do paczkomatu aby nadać przesyłkę. Ale wchodzę w rozliczenia i nie ma tam tej kwoty którą wpłacił.. W piątek rozliczyłam się z allegro i wszystkie formalności z tym związane, min. potwierdzenie konta bankowego. Czy mogę wysłać komiks bez obaw? Pieniądze po wysyłce trafią do mojego konta w banku? Dodam że jestem osobą fizyczną która pracuje, nie posiadam firmy, ani tym bardziej własnej działalności. A do tego jestem zielona w tym temacie. To moja pierwsza sprzedaż na allegro. Co źle zrobiłam?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

g_rajnert
#12 Orędownik#

Sugeruję - wstrzymaj się z wysyłka do czasu wyjaśnienia.

oznacz moderatorów

Qmikosan
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów

Qmikosan
#8 Zapaleniec#

Mam jeszcze jedno pytanie. Wydrukowałam etykietę w niedzielę. Danych nadawcy brak, jak i odbiorcy. Mam dopisać w pustym polu swoje dane? Czy wystarczą te które już są? Sposób wysyłki to paczkomat InPost.

oznacz moderatorów

g_rajnert
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Qmikosan Cześć. Czy na etykiecie nie ma informacji o Paczkomacie odbiorczym?

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Qmikosan
#8 Zapaleniec#

Jest informacja. A jak odbiorca nie odbierze w wyznaczonym czasie to przesyłka wróci do paczkomatu w mojej miejscowości? Jak to jest, bo się na tym nie znam. Wcześniej korzystałam z paczkomatu jako odbiorca, a nie nadawca.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka