@Janinaheh Ze swojej strony polecam wykonanie kroków i wywiązanie się z terminów, które wskazał nasz pracownik w trwającej dyskusji: "Czas na rozpatrzenie reklamacji, w której kupujący żąda wymiany rzeczy, usunięcia wady lub obniżenia ceny wynosi 14 dni kalendarzowych, a termin na rozpatrzenie reklamacji, w której kupujący żąda odstąpienia od umowy wynosi natomiast 30 dni kalendarzowych".
Natomiast jeśli chodzi o załatwienie sprawy priorytetowo to nie widzę żadnych nacisków z naszej strony poza stwierdzeniem: "Zachęcam sprzedającego`do priorytetowego potraktowania sprawy kupującego."
Rolą serwisu w dyskusjach nie jest przyznawanie racji, czy wydawanie wyroków, czyje stanowisko jest lepsze. Nasi pracownicy zawsze starają się pełnić rolę mediatora, tak aby obie strony jak najszybciej mogły dojść do porozumienia. Liczę, że tak będzie również w przypadku Twojej sprawy @Janinaheh.
Ola
Moderatorka
_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂