anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

spakowałem zły przedmiot - paczka w paczkomacie

neo_slask
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem i umięsciłem paczkę w paczkomacie, jednak zamiast dwóch sztuk w paczce znajduje sie jedna. Czy jest możliwość otwarcia skrytki paczkomatowej? Ewentualnie jeśli zgłoszę prośbę o zwrot to ile to kosztuje?

W skrytce jest towar za grosze więc nieopłacalne jest nadanie drugiej przesyłki.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

pinsplash
#21 Demiurg#

@neo_slask Infolinia Inpost - zanim kurier ją wyjmie!

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

neo_slask
#7 Wielbiciel#

zadzwoniłem, Pan powiedział, że nie ma możlwiości otwarcia dla mnie paczkomatu, mimo że podałem mu wszystkie dane nadawcy i nr przesyłki

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@neo_slask spróbuj jeszcze raz - moze trafisz na innego konsultanta. My Ci tutaj nic nie pomożemy...

Jeżeli nie, i jezeli to jest Smart. Niech kupujacy nie odbiera. Wróci do Ciebie za darmo. A Kupujący niech odstąpi od transakcji i kupi jeszcze raz ( tak wymaga to działań kupujacego 😞  )

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

neo_slask
#7 Wielbiciel#

@pinsplash dzięki. Jestem w czepku urodzony chyba, bo infolinia pracuje do 22:00, więc zapewne o 6:00 rano już jej nie będzie paczkomacie.

Dzięki za chęci.

oznacz moderatorów

Mieszacz44
#9 Pomysłodawca#

@neo_slask tu masz odpowiedź InPostu co należy zrobić w tej sytuacji:

"Jeśli przesyłka została już nadana w paczkomacie, nie jest możliwe jej wyjęcie. W tej sytuacji może zostać zlecony zwrot do Nadawcy. 

Jeśli paczka ma zostać odesłana do Nadawcy, proszę o przesłanie potwierdzenia dyspozycji zwrotu z adresu e-mail przypisanego do przesyłki na adres: pomoc@inpost.pl ".
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@neo_slask Pan wprowadza cie w błąd, jest możliwość otwarcia. Po zgłoszeniu kurier robi tzw. przeszukanie i można otworzyć, wyjąć i po dowozie do centrali nadać jak należy. Czy im się chce, to inna sprawa.

oznacz moderatorów

neo_slask
#7 Wielbiciel#

@Mieszacz44 z tym otwarciem paczkomatu to zależy od sytuacji...


@LEW433 dokładnie, raz skanowałem swoją przesyłkę, chce włożyć do skrytki a tam już znajdowała się paczka. Zadzwoniłem na infolinie i wg ich instrukcji włożyłem swoją paczkę do otwartej skrytki. Następnie konsultant zdalnie otworzył mi inną i tam umieściłem tą, która już wcześniej była w "mojej" skrytce. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@neo_slask Czyli dobra wola, jak wszędzie.

oznacz moderatorów

neo_slask
#7 Wielbiciel#

myślę, że miałem pecha dzwoniąc chwilę przed 22:00, czyli przed końcem pracy na dziś. 

Jakoś trzeba będzie to przełknąć.

oznacz moderatorów