anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

5 gwiazdek i kciuk w dół o co chodzi ?

sagarysklep
#11 Animator#

Witam , kupujący ocenił po 5 gwiazdek natomiast ten cały kciuk jest na czerwono . Może mi ktoś to wytłumaczyć o co chodzi ?? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Adekpol
#13 Ambasador#

Jeśli wszystkie oceny są na 5/5, to możesz poprosić Allegro o usunięcie takiej opinii 🙂

Traktują  to jako "wystawienie oceny negatywnej niechcący"

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

sagarysklep
#11 Animator#

O super dziękuję Ci za pomoc . 🙂 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@sagarysklep No o co chodzi? Dał Ci negatywa, może się pomylił. Pisz do niego i pytaj, a jeśli rzeczywiście się rąbnął, to masz 21 dni od wystawienia komentarza na wysłanie prośby o jego usunięcie. Można to zrobić w tej zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moje-oceny
Następnie kupujący ma 14 dni na zaakceptowanie takiej prośby. Gdy to zrobi, może wystawić Ci komentarz ponownie.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

PHUABIB2
#12 Orędownik#

@Knowhere  prościej jest to usunąć przez Allegro, nie będą robić problemów.

Pisanie do kupującego poprzez formularz, skoro robi takie pomyłki, może nic nie dać, bo odrzuci, a wtedy Allegro uzna, ze wysłałeś prośbę o anulowanie, nie zaakceptował to nie będą interweniować.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@PHUABIB2 Chodziło mi o napisane zwykłego, normalnego pytania bodaj przez ten cały czat zwany centrum. Z reguły wystarczy po prostu zapytać jak człowiek człowieka, a nie od razu zaprzęgać machinę urzędniczą do roboty😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

PHUABIB2
#12 Orędownik#

@Knowheretak wiem, ale skoro ktoś robi takie pomyłki przy wystawianiu komentarzy to znaczy, że nie bardzo ogrania Allegro, czat czy inne takie rzeczy. Większość moich klientów to osoby 70 + i uwierz na słowo, mają z tym trudności.

Ja proponuję tyko prostszą drogę, bez fatygowania klienta 🙂

oznacz moderatorów