anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro miniaturki niezgodne z regulaminem

Jogi
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Allegro zamyka aukcje lub wystawia upomnienia za miniaturki niezgodne z regulaminem. Sprzedawany produkt jest na białym tle, ale zdjęcie jest zrobione własnoręcznie, niestety nie znam się na fotografii i nie potrafię zrobić zdjęcia tak żeby tło było w bieli RGB 255.255.255. Dodatkowo produkt nie może rzucać cienia !!!  Jest to złośliwość ze strony Allegro. Dodatkowo na miniaturce może znajdować się tylko oferowany na aukcji przedmiot.
W związku z czym mam pytanie czy miniaturki w aukcjach oficjalnego sklepu allegro są zgodne z regulaminem? Weźmy pierwszą lepszą aukcję 9238445958 rozumiem że oferowana opona sprzedawana jest razem z felgą, tak wynika z miniaturki. Dlaczego tło nie jest w bieli RGB 255.255.255?
Może jakaś wypowiedź ze strony Allegro?

Pozdrawiam



oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

Vryko
#18 Luminarz#

Coś mi się nie zgadza... Przejrzałem po raz kolejny standardy stosowania miniaturek

i nie znalazłem nic n/t cienia, czy idealnie białego tła.  Edit - fakt, jest 255.255.255. Co w sumie jest ciekawe, bo jakieś 90% miniaturek nie spełnia tego wymogu...

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Jogi
#7 Wielbiciel#

Wiadomość jest tylko mailu, jak poniżej

Bez nazwy.jpg

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

CHŁPOIE WYSTARCZY BIAŁY NAMIOCIK OŚWIETLONY Z TRZECH STRON SZKLANA PODSTAWKA POD PRODUKT I APARAT W SMARFONIE 

oznacz moderatorów

Jogi
#7 Wielbiciel#

Przedmiot o wysokości np: 2 metrów ciężko zmieścić w takim namiociku 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jogi ODPOWIEDNI PROGRAM ...I WYCZYSZCZENIE TŁA PRZESTAJE BYĆ PROBLEMEM 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

No to ich miniatura wprowadza w błąd, bo nie jest to komplet opona+felga 😉

Może mają własny ukryty regulamin albo nie dotyczy on ich własnego konta 🤣

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#