anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro nie chce odblokować Konta bezpodstawnie

MojProdukt
#8 Zapaleniec#

Witam. Problem jest taki że fantastyczne allegro nie chce odblokować mi konta. Podobno powodem było zadłużenie wobec programu ochrony kupującego i zadłużenie konta. Oplacilłam. To wymyślili że mam rozwiązać problem i zakończyć dyskusje z kupującym który kupował u mnie prawie rok temu. Też to zrobiłam. Dyskusja zakończona. To teraz wymyśleli że ponieważ tylko 91%kupujacyvh u mnie poleca zakupy, to że to jest za mało. I mam to zmienić bo inaczej nie odblokują mi konta. Przecież to jest nie do uwierzenia. Co to ma znaczyć? Jak rozwiązać problem? Zastanawiam się nad założeniem sprawy. 

oznacz moderatorów
50 ODPOWIEDZI 50

pulkownik66
#19 Nestor#

@MojProdukt  Spróbuj dalej pisać prośby do Allegro, może ktoś się w końcu nad tobą zlituje. Nie z pyskiem tylko, grzecznie- aczkolwiek dosadnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 No za jakoś sprzedaży to chyba nie.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433  To jak ma poprawić jakoś sprzedaży skoro ma zablokowane konto. Absurd.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Nie da się? Może czegoś nie wiemy, jakiś nowy sposób sprzedaży na Allegro.🤣

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433  wygląda na to, że trzeba by udostępnić sprzedaż ,,pozamaciczną"😆

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 No mogą przedobrzyć.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@MojProdukt Przestań wypisywać nowe posty o tym samym- bo i tu cię zablokują

oznacz moderatorów

MojProdukt
#8 Zapaleniec#

Raczej nie zmieni to tego że sprzedaż mi stoi. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@MojProdukt  A zaraz dostaniesz kolejną blokadę - bo zaspamowałeś forum - 4 wątki w tak krótkim czasie, o tym samym...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Nie chcę  bronić Allegro,  ale  obejrzałem  jej komentarze  i sam też miałbym wątpliwości  czy cokolwiek  u takiego sprzedawcy kupić.

Tutaj powtarza wielokrotnie  tą samą wiadomośc, a klienci się żalą  na  brak kontaktu.  Potwierdza że nie potrafi  samodzielnie zakończyć  sporów,  nie odpowiada  na negatywne  oceny -  przecież  wypada się wytłumaczyć  dlaczego  tak czy siak, inni też czytają.

Może  odpoczynek i przemyślenie  własnego postępowania wpłynie na poprawę?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@br. No tu ma teraz czas i miejsce na posty..

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@LEW433  Taa...  dopóki  i tutaj jej nie zablokują,  bo jak będzie  tak  spamować  to  jest i to niewykluczone

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@br. Jak przedobrzy to wszystko możliwe, sobota to ma więcej czasu.🤣

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@br. Masz rację w tym co napisałeś, ale jak odpowiedzieć na ten komentarz🤣Screenshot_2020-10-10 Oceny i komentarze MojProdukt.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66  Wiesz ja już nie rozumiem ludzi, dużo widziałem, dużo słyszałem i ciągle ludzie się "rozwijają'. Można gotować i jeść w całości.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@pulkownik66  To już  sprzedający powinien wiedzieć.  Obniżona jest ocena za obsługę,  czyli chyba jakaś próba negocjacji ceny chyba  była. No i koszt  wysyłki😒.

A odpowiedź?  Ja bym na przykład tak napisał:  Bardzo mi przykro ale  nie mam możliwości obniżenia ceny, żałuję ale nie.

Nie wiem czy najmądrzej  ale przynajmniej by coś było napisane, jakieś wyjaśnienie.

Brak wyjaśnienia  to olewanie klientów (moim zdaniem)

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @MojProdukt,

za 3 miesiące większość Twoich negatywów samoistnie zniknie i jakość Twojej sprzedaży nagle sama się poprawi. Nie musisz nic robić, wystarczy poczekać. Automatyczna doroczna amnestia to jeden z tych przywilejów, które zostały dane sprzedawcom wraz z nowym systemem komentarzy. Nie martw się zatem i czekaj cierpliwie na odblokowanie konta. Już niedługo znowu będziesz miała czyste konto i znowu będziesz mogła osz-

czędnie i mądrze odpowiadać na komentarze kupujących.

Pozdrawiam.

 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

MojProdukt
#8 Zapaleniec#

Witam. Problem jest taki że fantastyczne allegro nie chce odblokować mi konta. Podobno powodem było zadłużenie wobec programu ochrony kupującego i zadłużenie konta. Oplacilłam. To wymyślili że mam rozwiązać problem i zakończyć dyskusje z kupującym który kupował u mnie prawie rok temu. Też to zrobiłam. Dyskusja zakończona. To teraz wymyśleli że ponieważ tylko 91%kupujacyvh u mnie poleca zakupy, to że to jest za mało. I mam to zmienić bo inaczej nie odblokują mi konta. Przecież to jest nie do uwierzenia. Co to ma znaczyć? Jak rozwiązać problem? Zastanawiam się nad założeniem sprawy.

A ostatni email od allegro brzmi następująco :

Dobry wieczór,

dziękuję za wiadomość. Pragnę podkreślić, że na ten moment zaledwie 91,3% Klientów poleca zakupy u Pani. To zdecydowanie zbyt niski wynik, zatem przed zdjęciem z konta ograniczeń funkcjonalności, konieczne jest podniesienie poziomu jego ocen.

Pozdrawiam
//Przemysław

Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro


Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 33 016 950 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553

oznacz moderatorów