anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Przesyłka polecona "Błąd przetwarzania Podana szerokość jest za duża"

MAMY ROZWIĄZANIE!
Look__Book
#8 Zapaleniec#

Cześć,

Podczas próby wygenerowania etykiety Allegro Przesyłka polecona poprzez "Nadaj przesyłkę" pojawia się poniższy błąd:

"Błąd przetwarzania

Podana szerokość jest za duża"

Jak można rozwiązać ten problem?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

PS. Wpisuję szerokość mniejszą niż wymagane max. 6cm.

oznacz moderatorów
106 ODPOWIEDZI 106
TORPEDO-BIKE
#8 Zapaleniec#

Pewnie że nie. Przepraszamy nie jest dostępne w słowniilku allegro

oznacz moderatorów
caseit-pl
#7 Wielbiciel#

Czy komuś już działa? 

oznacz moderatorów
promolodz
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
MULTI-LUX
#9 Pomysłodawca#

Niestety nie działa dalej, musiałem już nadać jako POCZTEX KURIER 48, i dopłacić do interesu 5 zł...bo ile czasu może czekać klient, przez tą przesyłkę spadła też jakość sprzedaży w sekcji terminowość wysyłki

oznacz moderatorów
kmrolety
#8 Zapaleniec#

Nawet ta opcja nie działa, jak to obejść?

oznacz moderatorów
MULTI-LUX
#9 Pomysłodawca#

Po prostu odznacz przesyłka polecona firmowa, powinno przejść jako kurier 48 za 11,99 zł

oznacz moderatorów
cyferka1
#8 Zapaleniec#

A nie wygodniej zaimportować przesyłki do Elektronicznego Nadawcy PP?

oznacz moderatorów
DS_STORE
#7 Wielbiciel#

Wczoraj zapłaciłem za zmianę metody wysyłki z listu na pocztex 48, dziś znowu trzeba dopłacić tak aby klienci nie czekali.. i gdzie tu jest logika przecież nie prowadzimy charytatywnego biznesu..

Czy ktoś wie kiedy allegro rozwiąże ten problem?

Od kilku dni nie można wysłać normalnie przesyłki poleconej firmowej..

Zamówienia opóźnione, spada jakość sprzedaży a przecież allegro naciska na super szybką wysyłkę najlepiej tego samego dnia a nie mogą nam udostępnić bezproblemowego narzędzia do wysyłania..

Co chwile jakieś problemy.. i co chwile podwyżki cen za prowadzenie konta czy dopłacanie do przesyłek kupujących..

Reklamujecie darmowe zwroty, darmową wysyłkę a sprzedający dopłacają do paczek ze swojej kieszeni..

Czy ktoś z allegro może się jakoś konkretnie wypowiedzieć kiedy ten problem zostanie rozwiązany?

oznacz moderatorów
Look__Book
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy ktoś z allegro może się konkretnie wypowiedzieć kiedy ten problem zostanie rozwiązany??

oznacz moderatorów
Eltay-pas
#8 Zapaleniec#

Jak przyjdzie czas

oznacz moderatorów
Anusia123456789
#9 Pomysłodawca#

Czy komuś może już działa? 

oznacz moderatorów
bestcoins
#9 Pomysłodawca#

ja dostałem info dzisiaj z Allegro na maila że już powinno działać od wczoraj. Niestety u mnie dalej nie działa i dalej chcą screeny błędu, które już wysyłałem...

oznacz moderatorów
pali2razy
#1 Nowicjusz#

nie działa, dokładnie ten sam błąd u kazdego. BEZNADZIEJA, albo szerokosc jest za duza - nic powyzej 1 nie mozna wpisac, albo koperta za mala min 14 x 9 ale 9 w szerokosc sie nie na wpisac a w wysokosc jest maks 6. Każdy wiedzial ze wysokosc jest zamieniona z szerkoscia i działało, to geniusze wzieli się za naprawianie

oznacz moderatorów
bestcoins
#9 Pomysłodawca#

Witam

Pisałem w tej sprawie już na czacie i mailowo. Otrzymałem odpowiedź dziś że problem został rozwiązany i już powinno być ok. Niestety nie jest i dalej mam ten sam wyskakujący błąd. Widziałem na forum przedwczoraj, że problem był wśród wielu osób.  (Błąd się pojawia przy różnych danych wysyłki)  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ciągle jestem proszony o screeny jak i inni i nic z tego nie wynika Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bestcoins Jeśli zgłaszałeś już ten problem przez formularz, odpisz na otrzymaną wcześniej wiadomość mailową. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
bestcoins
#9 Pomysłodawca#

Już pisałem w związku z tym problemem  9 listopada wysłałem screen z błędem. Dziś dostałem odpowiedź że powinno już działać od wczoraj, ale nie działa. Odpisałem na wiadomość i kazali mi ponownie wysłać screen nie wiem już po co bo komunikat jest cały czas ten sam-  nic się nie zmienia.

oznacz moderatorów
bestcoins
#9 Pomysłodawca#

od 9 listopada nie mogę nadawać tych przesyłek (tego rodzaju) a dochodzą kolejne

oznacz moderatorów
Client:107044704
#7 Wielbiciel#

Mi również w dalszym ciągu nie działa. W dniu 09.11 zgłosiłam problem również załączyłam screen wieczorem dostałam odpowiedź, że już działa, oczywiście do dnia dzisiejszego nie działa. Pisałam, w odpowiedzi wspomnieli że moje konto jest zgłoszone razem z osobami które mają Teb sam błąd i cisza..  dziś już 11 i nadal sprawa nie rozwiązana.

oznacz moderatorów
caseit-pl
#7 Wielbiciel#

Nadal nic... zmiana jest tylko taka, że szerokość nie podświetla się na czerwonoZrzut ekranu 2022-11-12 o 07.33.04.png

oznacz moderatorów
cd-music
#9 Pomysłodawca#

Obsługa na najwyższym poziomie, od kilku dni nie można nadać przesyłek poleconych. Kto tam pracuje? Tragedia!!!!

oznacz moderatorów