anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowana płatność

MAMY ROZWIĄZANIE!
basia__bugaj1
#7 Wielbiciel#

Witam, zamówiłam wczoraj paczkę-tak jak robię to zawsze- z konta ING i pobrało pieniądze. (69.97zł). Wchodzę na allegro i zakładkę "kupione", a tam jest napisane, że płatność anulowana i zakupy są nieopłacone.. Napisałam do tego sklepu, że zapłaciłam, bo allegro wzięło mi pieniądze z konta i wysłałam potwierdzenie przelewu. Natomiast pani ze sklepu napisała mi, że niestety nie wyslą mi towaru, bo nie otrzymali wpłaty, ze to jakiś problem z allegro. Co mam zrobić? Z konta zabrało pieniądze, a na allegro "nieopłacone"?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
koltat
#11 Animator#

Sprawdź dobrze, może masz tylko blokadę na koncie w ING. Jeśli to tylko blokada, a status płatności Allegro jest anulowana, to pieniądze powinny wrócić na twoje konto. Skontaktuj się z bankiem co mogło być przyczyną niezrealizowania płatności.

-None-
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@basia__bugaj1 Widzę, że udało Ci się poprawnie ponowić płatność. Twoje zamówienie z wczoraj jest w tej chwili opłacone, więc środki z pierwszej, nieudanej płatności wrócą na Twoje konto w przeciągu kilku dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@basia__bugaj1To często powtarzający się problem tutaj opisywany. Zastanawiające jest, skąd biorą się te nieudane płatności, a potem przetrzymywanie cudzych pieniędzy przez Allegro na swoim rachunku aż kilka dni roboczych.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Już odpowiadałam Ci na to pytanie, ale w takim razie powtórzę, że powodów nieudanych płatności może być wiele. Przerwy serwisowe w bankach, brak środków na koncie czy autoryzacji przelewu. Natomiast sam czas oczekiwania na zwrot jest związany z procesami działania systemów bankowych oraz operatorów płatności i nie jest zależny od nas. 

 
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_To są takie "nieudane płatności", w wyniku których pieniądze znikają z konta kupującego i pojawiają się na rachunku Allegro Finanse 🙂

oznacz moderatorów
MartaZamozniak
#7 Wielbiciel#

u mnie przed chwila podobna sytuacja zaznaczyłam opcje szybka płatność ale po przeniesieniu mnie na stronę banku strona dziwnie drżała więc stwierdziłam że nie będę się logować i zapłacę blikiem - tak zrobiłam pieniądze zeszły z konta ale płatność anulowano - oczywiście środki na konto nie wróciły. Nie ponowię płatności bo raczej milionerką nie jestem, zresztą z jakiej racji miałabym tak zrobić - jeśli mam czekać na zwrot kilka dni to ja poczekam natomiast współczuję sprzedającemu - płaci za wystawienie, płaci prowizję i jeszcze musi tyle czekać na swoją kasę

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MartaZamozniak pieniądze wrócą w ciągu kilku dni roboczych - jeśli prześlesz mi numer oferty sprawdzę, co dokładnie zadziało się na poziomi płatności.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
MartaZamozniak
#7 Wielbiciel#

8894266543

oznacz moderatorów