anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny numer telefonu, a odbiór w Punkcie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:91979282
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Kupujący wybrał dostawę "Punkty Poczta" i podał nieprawidłowy numer telefonu, niby domowy ale nawet dodzwonić się nie da. W danych ma tylko taki numer.
Próbowaliśmy kontaktować się z nim mailowo, ale nie odpisuje. Nie możemy przez to nadać paczki.
Jak sobie radzicie w takiej sytuacji ? 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26
pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:91979282  Jak opłacone- wysyłamy. Jak pobranie- to wysyłamy.

Dla czego nie możecie nadać paczki?

Pobranie= podwójne kłopoty

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

pulkownik66 do odbioru w punkcie EN odrzuca nr. tel stacjonarny .

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@mdrogeria  Aha

oznacz moderatorów
Client:91979282
#8 Zapaleniec#

Nie można wygenerować etykiety gdy jest podany niepoprawny numer. Kupujący na ten numer ma otrzymać kod odbioru.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:91979282 Ktoś tu kiedyś pisał, że w podobnej sytuacji podał własny numer telefonu, a po otrzymaniu kodu odbioru przekazał go mailem kupującemu.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

ta..... tylko jak przekazać jeśli z klientem nie ma żadnego kontaktu ..... myśl 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

sam myśl i nie nazywaj klientów pacjentami p......t.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

oooooooooo .... jak to się klientów nazywa , ja miałem na myśli pilota 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:91979282 ciężki przypadek , przerabiałem / może ten sam p....t / . Najlepiej pisz do allegro niech sprawę wyjaśniają to w końcu ONI przyjęli do realizacji nieprawidłowy numer i na wszelki wypadek masz podkładkę . Wyślij też maila do kupujacego , może się odezwie .

oznacz moderatorów
Client:91979282
#8 Zapaleniec#

Pisaliśmy, ale Allegro nic nie może zrobić :/. Napisali tylko do niego maila, że prosimy o pilny kontakt, ale my też do niego napisaliśmy i cisza 😅

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:91979282 pozostaje Ci czekać , zachowaj sobie odpowiedź od allegro podeprzesz się nią jak klient otworzy dyskusję , czy wystąpisz o anulowanie negatywa , ale to skrajne przypadki .Może się wszystko dobrze skończy .

oznacz moderatorów
Client:91979282
#8 Zapaleniec#

Dzięki za radę i wsparcie ;). 

oznacz moderatorów
Client:91979282
#8 Zapaleniec#

Klient po 3 dniach oczekiwania, zajrzał na swojego maila i podał nam właściwy numer :), także dzięki wielkie wszystkim. Mamy po problemie.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:91979282 w moim przypadku finał był taki sam . pozdr 😁

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Zaznaczasz rozwiązanie, które nie jest rozwiązaniem. Problem rozwiązał sam autor wątku informując o nawiązaniu kontaktu z kupującym, który podał numer telefonu. Rozwiązanie początkowo było zaznaczone prawidłowo, zanim je przeniosłeś. Poza tym zaznaczasz rozwiązanie osobie, która nazywa kupującego pacjentem poprzez wykropkowanie p......t.

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@xyz96 rozwiązaniem był oznaczony post "dzięki za radę", więc przeniosłem, a post od @mdrogeria mogą wymoderować i rozwiązanie przenieść dalej lub ściągnąć. Generalnie, to nie ma obowiązku oznaczania rozwiązania, ale jak już @mdrogeria  trochę wcześniej zasugerował kontakt z klientem, to oznaczyłem. Moderatorzy niech się przyjrzą i sami zadecydują, nie dla mnie forumowe konflikty 😛

@_HolaOla_ albo @mr_oma 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Nie, autor zaznaczył jako rozwiązanie to;

Klient po 3 dniach oczekiwania, zajrzał na swojego maila i podał nam właściwy numer :), także dzięki wielkie wszystkim. Mamy po problemie.

Tak, masz rację, moderacja powinna się temu przyjrzeć.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DarkStoorM @xyz96 Moderacja się przyjrzała i zgadza się z @DarkStoorM.  Najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji jest kontakt z nami oraz Kupującym i właśnie takiej rady udzielił @mdrogeria

Bardzo pięknie dziękuję wszystkim uczestnikom tej dyskusji za pomoc autorowi wątku 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

 🌞 dziękuję za dobre słowo , jeśli to możliwe przekaż rozwiązanie wątku  użytkownikowi xyz96 🤣

oznacz moderatorów