anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd przekazywania danych odbiorcy przesyłki Allegro <-> Inpost.

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

W skrócie - Manager Paczek zamiast wygenerować mi 2 rozne przesyłki do 2 kupujących (2 osobne zamówienia), wygenerował 2 do jednego z zamówień, a żadnej do drugiego.

A teraz ze szczegółami:
Generowałem etykiety przez manager paczek inpost i dokonywałem wysyłek. Po 3 dniach jeden z kupujących odzywa się, dlaczego jeszcze nie nadałem do niego paczki (co jak na moje standardy jest  dziwną sytuacją, bo wysyłam na bieżąco w ciągu 24h),
Sprawdzam - faktycznie numer wysyłki się nie dołączył do zamówienia, więc tak jakbym go nie wysłał. Zebrałem więc towar, wygenerowałem etykiete InPost MiniKurier24 (nie była wygenerowana) i wysłąłem przesyłkę przepraszając za 3 dni opóźnienia.

Następnego dnia odzywa się inny kupujący, że dostał swoją paczkę ale jednocześnie druga na swoje dane. Kupujący zrobił zakup Smart, a dostał towar także z tego zamówienia MiniKurier24.

Dla mnie ewidentny i gruby problem wymiany danych adresowych pomiędzy Allegro-InPost. Druga paczka dostała "nie swoje dane" odbiorcy. Tylko że robi się potworne zamieszanie (tym razem pierwszy kupujący jest uczciwy i zwraca towar). Ewentualnie służę danymi kupujących oraz numerami paczek.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@natalia_z_wasem mi to wygląda jak byś wygenerował dwie etykiety smart i minikurier do jednego kupującego i nakleił na dwie paczki i wysłał, zdarza się czasem, trzeba przyjąć na klatę 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

to źle ci to wygląda, prawdopodobnie nie masz bladego pojecia jak wygląda drukowanie etykiety allegro w managerze paczek. Tam nie wprowadzasz danych odbiorcy, nie mozesz sie pomylic.
dlatego mam nadzieje ze "wezmiesz na klate" i wiecej sie nie odezwiesz.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @natalia_z_wasem,

w celu weryfikacji opisanej sytuacji proszę o przesłanie zgłoszenia z dokładnym opisem na adres pomoc@inpost.pl.

Proszę także o podanie następujących danych:

- numery paczek:

- screeny z systemu:

- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:

- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:

- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):

- numer aukcji:

- ID płatności:

- data zakupu i płatności:

- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki).

W imieniu firmy przepraszam za zaistniałą sytuacje.

oznacz moderatorów

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

wysłąłem maila ze screenami i wszystkimi informacjami. dziekuje

oznacz moderatorów