anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędy w statystykach odpowiedzi na zapytanie klientów.

IDEALFIX
#9 Pomysłodawca#

W zestawieniu odpowiedzi z dnia 24.04 mam 6 zapytań. Wszystkie odpowiedziane na drugi dzień do południa.

W zestawieniu przy tych pozycjach widnieje brak odpowiedzi. Czym to jest spowodowane? Mam obniżone statystyki przez to. Jakiś błąd? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@IDEALFIX Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@IDEALFIX Dostałam odpowiedź, z której wynika, że wszystkie odpowiedzi są udzielane terminowo. Jeśli problem nadal występuje, prześlij proszę zrzut ekranu, na którym będzie widoczny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

IDEALFIX
#9 Pomysłodawca#

W raporcie z wczoraj jest jeszcze jedna pozycja nr 48 gdzie pokazuje brak odpowiedzi. Zapytanie późne popołudniowe odpowiedziane rano po 8:00. Mam w statystykach 98% a realnie odpowiadam w 24h 100%.

oznacz moderatorów

IDEALFIX
#9 Pomysłodawca#

Może podesłać te raporty na mail?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IDEALFIX Tak, podeślij je proszę na spolecznosc@allegro.pl, zweryfikujemy tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

IDEALFIX
#9 Pomysłodawca#

Wysłałem zestawienia. Statystyki nadal zaniżone. Przez te błędy stracę ss 😞 proszę o wyjaśnienie tej sytuacji i ingerencję w statystyki.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IDEALFIX Dziękuję, otrzymałam Twoją wiadomość. Wyjaśnię to i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IDEALFIX Sprawdziliśmy sytuację na Twoim koncie i wszystko jest w porządku z naszej strony. Wiadomości, które wskazałeś to pytania z piątku, soboty oraz niedzieli, a nie liczymy czasu w weekendy. Odpowiedziłeś na pytania w poniedziałek oraz wtorek, co możesz zobaczyć w raporcie za 26.04. Jednak nie udzieliłeś odpowiedzi w ogóle na wiadomość od użytkownika A.....4, stąd w  naszym systemie tylko to jest uwzględnione jako ok 1,85%. W takiej sytuacji wynik przy tej mierze wychodzi następująco: 98,11% - i masz za to 12 pkt. 4pkt za każdy procent od 96% do 99%. Więc tylko ta 1 wiadomość wpływa na Twój wynik, ale wszystko jest tutaj całkowicie poprawnie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ a u mnie króluje : "

Ocena jeszcze nie wystawiona lub już nie brana pod uwagę"

 

do wysyłek sprzed kilku dni !!!

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Podasz mi konkretne numery zamówień, którego to dotyczy? 

PS. Pogoń - Legia 3:1 😁

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ No nie ukrywam że miałem rozdarte serce....... Bo z tej trójki to mistrzostwa życzę Pogoni...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów