anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bład wysyłania wiadomości

interszafa
#10 Popularyzator#

Od pewnego czasu cześć wiadomości, które wysyłam do klientów ( podziękowania za transakcje, pytania ) nie dochodzi. Skrzynka odrzuca adresy allegro mailowe ( te zamienniki ) jako błędne. Czy ktoś się  z tym spotkał?

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

mbutpl
#10 Popularyzator#

@interszafa 

Dodaj swój adres mailowy, z którego wysyłasz - wtedy będą dochodziły 🙂

Moje Konto -> ustawienia -> adresy e-mail 🙂

 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@mbutpl  problemem nie jest nasz adres mailowy, ale maile allegro. I problem pojawia się np. na WP. Przy próbie odpowiedzi np. w korespondencji z konsultantem wyskakuje mi komunikat, że nie mogę wysłać maila, bo to spam. Dopiero jak coś powycinam z tytułu to pójdzie. poniżej wrzutka info jakie mi wyskakuje:

Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Odpowiedź serwera: (#5.3.0) Nie przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone: http://poczta.wp.pl/info-antyspam-polityka.html / We can't accept this message because it is spam - see: http://poczta.wp.pl/info-antyspam-policy.html [127]. Proszę sprawdzić wiadomość i spróbować ponownie.

wszystkie inne maile śmigają bez problemu, tylko niektóre wiadomości od allegro sprawiają problemy 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

interszafa
#10 Popularyzator#

dokładnie to, ja muszę wycinać ręcznie adresy klientów i pisać wszystko od początku.  Wcześniej wszystko chodziło git. Na dodatek poczta w aplikacji Envelo odrzuca adresy allegro jako nieprawidłowe.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@interszafa  u mnie odrzuca z informacją, że te maile to spam. Niestety tak kombinują z tymi adresami i tytułami, że operatorzy pocztowi zaczynają dziwnie patrzyć na te maile allegrowe 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@cloudcloud  czy ktoś z allegro może ustosunkować się do problemów z pocztą. Dzisiaj cały dzień próbuję odpowiedzieć konsultantowi w sprawie zwrotu prowizji i non stop wyskakuje mi komunikat, że poczta WP nie przyjmie tego maila, bo jest to spam. Dotyczy to tylko i wyłącznie maili do allegro ????  W jaki sposób mam odpowiedzieć na wiadomość z allegro ?

Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Odpowiedź serwera: (#5.3.0) Nie przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone: http://poczta.wp.pl/info-antyspam-polityka.html / We can't accept this message because it is spam - see: http://poczta.wp.pl/info-antyspam-policy.html [127]. Proszę sprawdzić wiadomość i spróbować ponownie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza dzięki za zgłoszenie. Konsultuję tę kwestię i gdy tylko się czegoś dowiem, wrócę do was 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@cloudcloud  czekamy w takim razie 🙂  bo u mnie jest bez zmian, przy próbie odpisania na wiadomości od kosnultanta dostaję info, że nie mogę wysłać maila, bo to spam.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza otrzymałam informację, że problem nie powstał po naszej stronie. Powinieneś otrzymać od nas informację, że powinieneś skontaktować się z dostawcą poczty. Czy coś się u Ciebie wyjaśniło w tej sprawie?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@cloudcloud  u mnie problem to tylko i wyłącznie maile jakie dostaję od konsultantów. Nie mogę na nie odpowiedzieć. Wszystkie wiadomości klientów jakie idą na skrzynkę są ok, odpowiadam normalnie i poczta dochodzi również na te maile, które są zadawane poprzez "zadaj pytanie sprzedającemu" Nie mam możliwości odpowiedzi na maila np, w sprawie zawrotu prowizji, czy odpowiedzi na jakieś pytanie jakie zadam poprzez pomoc -allegro. Przy próbie wysłania zwrotnego maila wyskakuje mi info o spamie i odrzuca wiadomość. Będę to dalej testował i dam znać jak wygląda sytuacja.

pocztę mam tlenową od wielu, wielu lat - nigdy nie miałem podobnego problemu z wiadomościami, a adres allegro funkcjonuje od samego początku, czyli prawie 17lat bez zmian.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza terminowo, jak długo występuje ten problem?

 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@cloudcloud  od niedawna, może 2 tygodnie. wcześniej nie było żadnych problemów.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

interszafa
#10 Popularyzator#

Odrzuca maile od konsultantów, odrzuca także adresy mailowy stworzone na potrzeby aukcji - jak dostanę mailowa informację, że klient zapłacił za towar - nie mogę mu odpisać.  Tak samo jeśli dostanę maila o chęci zwrotu towaru, jeśli na niego odpiszę to wiadomość zostaje odrzucona. 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@interszafa  od dawna jest ten problem z pocztą ? wygląda, że allegro nie bardzo wie w czym tkwi błąd, ciekawe, bo teraz już nawet jak zmieniam nagłówek/tytuł itd to nie idzie odpowiedzieć, wcześniej jeszcze puszczało.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

interszafa
#10 Popularyzator#

tak jak ktoś pisał, ok 2 tygodni. Nie można też przez pocztę odpisywać klientom, bo wracają maile.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

to ja pisałem, bo też mam ten problem, tylko u mnie jest kłopot z wiadomościami od konsultantów, normalne maile idą bez problemu. Dziwna sprawa ???

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza, @interszafa w sobotę wrzuciłam temat do ponownej weryfikacji, liczę że niebawem otrzymam od IT odpowiedź.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Alasta-Lustra
#7 Wielbiciel#

U nas podobny problem, tyle tylko że dostajemy wiadomości zwrotne typu 

"Twoja wiadomość do użytkownika Client:xxxx, wysłana na adres xxxx@allegromail.pl, nie mogła zostać dostarczona.

Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie."

 

Ten sam mail do innych dochodzi bez problemu. Ten sam kupujący bez problemu może od nas otrzymać inne maile, np podziękowanie za zakupy itp.

Błąd ten pojawia się czysto losowo. Co w przypadku gdy ten błąd wystąpi przy wysyłaniu fv, lub przy wysyłaniu do klienta informacji o paczce?

Maile są wysyłane automatycznie po zmianie statusów, nie jesteśmy w stanie skontrolować od kilku do kilkunastu tego typu błędów dziennie i "spróbować ponownie w późniejszym terminie."

Błąd ten pojawia się również losowo przy odpowiedzi na pytanie sprzedającego... Mail nie zostaje przekazany, a my tracimy sprzedaż ... 

oznacz moderatorów

interszafa
#10 Popularyzator#

spróbujcie odpisywać w okienku wiadomości na stronie głównej allegro. Działa.

oznacz moderatorów

www_prozakupy_pl
#9 Pomysłodawca#

jezeli dobrze rozumiem, to odpisywanie do klientow dziala tylko przez e-mail kupujacy wybral sposob zaplaty itd... jezeli na ten wysle to zawsze dochodza, a to co piszesz to takze mam mnostwo maili ktore sa odrzucone i tez mi wyskakuja powiadomienia 

oznacz moderatorów