anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta POK, mimo wywiązania się, wymyślanie kolejnych i kolejnych powodów do nie odblkowania

MotoWild
#8 Zapaleniec#

Witam

Piszę do Państwa z pytaniem w jaki sposób możemy poradzić sobie z odblokowaniem konta ponieważ brakło nam juz pomysłu a dział bezpieczeństwa wymyśla kolejne i kolejne..Poniżej załaczę całą treść meilową..

Pierwsze co to zwrot dokonaliśmy bezpośrednio na konto klienta, w tym czasie klient zgłosił Nas do programu POK, który z automatu został przyjęty mimo potwierdzenia przelewu w dyskusji:

 

Dzień dobry.

Proszę o uregulowanie przez Pana powstałego zadłużenia względem Serwisu w związku z wypłaconą kupującemu [edycja] rekompensatą z Programu Ochrony Kupujących. 
Zwrot należności w kwocie 1 440,00 zł proszę dokonać na numer rachunku:
63 1140 1124 0000 5165 0800 1010 

I tutaj zaczyna się cały problem..

Dzień dobry.

W tym przypadku tę sprawę uznajemy za wyjaśnioną - nie jest konieczne dokonanie przelewu, w sprawie którego otrzymali Państwo wiadomość e-mail.

W celu zdjęcia ograniczeń proszę jeszcze o załączenie w dyskusjach z kupującymi [edycja] potwierdzeń rozwiązania problemów. Gdy warunek zostanie spełniony, proszę o kontakt.

Z pozdrowieniami
Aleksandra
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro

 

Warunki oczywiście zostały spełnione bez ociągania się..

Otrzymujemy odpowiedź:

Dzień dobry.

Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.

Dziękuję za wyjaśnienia i przesłany dokument. Oznaczyłem sprawę tych dyskusji jako wyjaśnioną.

Kwestię odblokowania konta kieruję do weryfikacji przez właściwy dział, proszę więc o chwilę cierpliwości.

Z pozdrowieniami
Łukasz

Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro

 

Momentalnie otrzymujemy kolejnego meila z treścią:

Dzień dobry,

W chwili obecnej prosimy więc o dojście do porozumienia z kupującymi, którzy wystawili komentarze negatywne. Gdy porozumienie uda się osiągnąć – proszę poprosić kontrahentów o usunięcie komentarzy.

Odnośnie dyskusji: prosimy o załączenie w nich dokumentów potwierdzających wysyłkę towaru do kupujących (potwierdzenie nadania z wyraźnymi danymi odbiorcy oraz datą nadania), potwierdzenie dokonanego zwrotu na jego konto, bądź merytoryczne odniesienie się do kwestii zgłoszonych przez kupujących.

Zwracam również uwagę, że w chwili obecnej jakość na Państwa koncie „wymaga poprawy”. Prosimy więc o podniesienie jej przynajmniej do wysokości „neutralny” – zgodnie z art. 10.7 Regulaminu Allegro.

Pozdrawiam
//Agnieszka
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro

 

Zaznaczyłem iż rozesłaliśmy do wszystkich Naszych klientów gdzie mogła zajść sytuacją o problemach z wysłaniem towaru z powodów finansowych Naszej firmy poprzez chwilowe zablokowanie dostaw dla Nas, Napisaliśmy samą prawdę która załączyliśmy w dyskusjach jak i wiadomościach e-mail do klientów, poniżej załączyłem treść wiadomości:

 

Witam

 
Chciałbym Państwa na początku przeprosić z całego serca
 
Piszę do Państwa w sprawie realizacji zamówień które zostały złożone u Nas na przestrzeni ostatnich 2 tygodni tak naprawdę. Niestety pojawiły się problemy z ich realizacją...przyczyną są Nasze problemy finansowe w firmie poprzez wejście kilku przeterminowanych faktur u Naszego Dystrybutora co poskutkowało blokada wysyłki towaru do Nas , do momentu uregulowania płatności. Jesteśmy praktycznie już na końcu drogi dojścia do porozumienia, niestety potrzebujemy na to paru dni jeszcze.. nie pomaga Nam w tym również Sylwester, Nowy rok i zaraz weekend...
 
Niestety nawet wypłata szybkich środków z instytucji poza bankowych chwile trwa.., serwis allegro złożył wniosek o pomoc dla Nas z wyjścia z tej sytuacji , czekamy na decyzje.
 
Jak również zauważyli Państwo blokadę konta na portalu allegro co jest przyczyną nie wywiązania się z realizacji zamówienia.. Tutaj również próbujemy załagodzić sprawę z działem bezpieczeństwa ponieważ taka sytuacja Nas tylko pogrąży przez kolejne dni  racji zerowych wpływów i wywiązania się z realizacji zamówień.
 
Przepraszamy Państwa najmocniej ale ilość zamówień za pobraniem od końca listopada do grudnia była tak olbrzymia że przy martwym sezonie zaczęło Nas to zabijać ( środki z takich transakcji są przekazywane w terminie około 14 dni przez przewoźnika ) nie wspominając o ilości zwrotów jakie w tym samym okresie były.
 
Już w połowie grudnia złożyliśmy wniosek o pomoc z Tarczy jednak środki z niej są wypłacane w terminie około 90 dni..
 
Przepraszamy jeszcze raz jak tylko możemy.. Gdybyśmy mogli Państwa prosić/błagać o wstrzymanie się jeszcze kilka dni z rezygnacją zakupu u Nas poprzez chwilowy jej brak realizacji będziemy dożywotnio Państwu wdzięczni
 
Jeśli jednak będziecie się Państwo obawiać o wywiązanie się przez Nas ze sprzedaży prosimy kierować się tutaj o zwrot środków dla Państwa dzięki portalowi allegro
 
Tutaj załączamy informacje jak tego dokonać oraz bezpośredni link..
 
 
Bezpośredni link:
 
 
Otrzymaliśmy kolejna odpowiedz meilową która odniosła się oczywiście do jednego zdania:
 
Dzień dobry,

Chce mi Pan powiedzieć, że Państwa odniesieniem się do sprawy w dyskusji i rozwiązaniem problemu jest propozycja skorzystania przez kupujących z Programu Ochrony Kupujących Allegro?
Na ten moment nie widzę możliwości by prowadzili Państwo działalność w Serwisie.
 
Na co delikatnie odpowiedzieliśmy..:
 
Proszę Pani, konsultowałem się cały czas z czatem na allegro i tak polecono mi napisać , zaznaczam kolejny raz że zostaliśmy od wtorku bez jakiej kol wiek płynności finansowej, w poniedziałek jestesmy umowieni w banku o pożyczkę na spłacenie swoich zobowiązań i zrealizowanie zamówień ponieważ mamy wstrzymane dostawy za przeterminowane faktury
 
Zaznaczylem że proszę o wstrzymanie się klientów jeśli mogą na kilka dni abyśmy mogli zrealizować zamówienia w przyszłym tygodniu , a Pani w odniesieniu do całej mojej wiadomości odnosi się do 2 ostatnich zdań
 
Z wszystkich zamówień są 3 opłacone które postaramy się zwrócić jeśli tylko klient podejmie decyzję o rezygnacji, pozostałe są za pobraniem..
 
Zaznaczylem że mogą państwo skorzystać w ostateczności z programu POK gdybyśmy byli na dniach zmuszeni zawiesić działalność ew ogłosić upadłość jednak po rozmowach dzisiejszych problemy finansowe powinny zniknąć 
 

Otrzymaliśmy kolejną odpwiedz

Warunki odnowienia współpracy z Allegro nie uległy zmianie:
- rozwiązanie problemów przedstawionych w dyskusjach i komentarzach negatywnych
- podniesienie poziomu jakości do "neutralnego".

 

Więc na pytanie do Pani Agnieszki w jaki sposób możemy podnieść jakość sprzedaży na zablokowanym koncie, 

 

To Pan prowadzi działalność w Serwisie - nie Allegro.
To Pan musi znaleźć wyjście z tej sytuacji.
Jakkolwiek wiem, że najłatwiej byłoby dla Pana uzyskać gotową receptę - tym niemniej to Państwa rola.
Prowadzenie działalnosci to nie tylko zarabianie, ale i umiejętność rozwiązywania, często trudnych, sytuacji.

Sugeruję więc, by zamiast wymieniać wiadomości z Allegro, skupił się Pan na rozwiązywaniu problemów klientów.

 

I tutaj pada Nasze pytanie co możemy jeszcze zrobić..rozesłaliśmy do wszytkich wiadomośc zamieszczoną wyżej, zostali również poinformowani państwo o zrealizowaniu zamówień w przyszłym tygodniu ponieważ udało nam się dojść do pewnego porozumienia i wyjść z dołka, zakończylibyśmy wszystkie możliwe dyskusję, poprosiliśmy o usuniecie negatywnego komentarza , odpowiadaliśmy od wczoraj klientom w przeciągu kilku minut aby podnieść ilośc punktów..

 

Nie jesteśmy w stanie podnieść punktów w kategorii realizowania terminowego, dodania przesyłki terminowej, czy w rozwiązaniu niektórych dyskusji jeśli mimo wysłania prośby do klienta dalej ona widnieje, lub jest spowodawana nie dostarczeniem towaru z racji obecnego problemu

 

Jak mniemam raczej w tym momencie klienci nie będą skłonni wystawić pozytywnego komentarza czy nawet nic nie zrobić..

 

Mamy wrażenie że jesteśmy w totalnej kropce a serwis już postawił kropkę, Nasze konto nie jest zablokowane tylko na możliwość nie wystawiania i odnawiania ofert ale zostały wszystkie oferty 11 tyś zakończone , wydawało by Nam się logiczne rozwiązanie dojścia do porozumienia, że po okresie odblokowania konta proszę dać Nam przykładowo tydzień na podniesienie jakości sprzedaży, jeśli nie będzie to w żaden sposób się udawało wtedy jak najbardziej przyjmiemy możliwe wszystkie sankcje..

 

Czy mogę kogo kol wiek z Państwa prosić o pomoc...?

Pozdrawiam Michał

oznacz moderatorów
49 ODPOWIEDZI 49

MotoWild
#8 Zapaleniec#

@msniezek 

Witam

Dziękuję że wreszcie kto kol wiek zainteresował się..czy mogę prosić o bezpośredni meil z Panem? Po 46 wymienionych meilach które kończyły się 2 zdaniami mam wrażenie że mogę z kimś normalnie porozmawiać

 

Oczywiście że wpłynęły 2 wnioski o POK za Naszą prośba do klientów , ponieważ jak w 1 wiadomości zaznaczyliśmy że w razie obawy mogą złożyć taki wniosek, było to na dzień kiedy nie wiedzieliśmy czy uda Nam się z tego wyjść 

Jak najbardziej chciałbym opisać cała sytuację jednak nie mam komu ponieważ każda Nasza wiadomość kończy się innym tematem tak jak by nikt nie czytał wcześniejszej wiadomości 

 

oznacz moderatorów

MotoWild
#8 Zapaleniec#

Dodatkowo Panie Maćku blokady od 26 listopada za nie wypowiedzenie się w dyskusji były wielokrotnie zgłaszane do Państwa o mojej nieobecności, Posiadam meile z taką treścią jak i informacje do klientów, również wielokrotnie konsultowałem się przez czat i ponoć taka informacja była porwana do działu bezpieczeństwa o mojej nieobecności

oznacz moderatorów

maxr01
#15 Entuzjasta#

@MotoWild - czyli powiem tak, po prostu jesteś głęboko w "4-ech literach".

Brak płynności finansowej ani sytuacja osobista nie obchodzi ani kupującego, ani Allegro. Trzeba natychmiast reagować - włączasz urlop, zamykasz aukcje , wydłużasz czas wysyłki nawet do 30 dni, wysyłasz info do klientów, zwracasz kasę, odpowiadasz na dyskusje i e-maile itp.  Wszystko, żeby się ratować. To wiem z własnego doświadczenia. Miałem podobny przypadek, ale dotyczył on kwarantanny - w sumie było kilka rezygnacji i jeden negatyw - ale wysłałem info do wszystkich następnego dnia. Większość zrozumiała sytuację i poczekali.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@maxr01 Wiesz, jak się siedzi na kwarantannie, to można prawie wszystko. Jak się jest z dzieckiem po operacji w szpitalu, to się ma wszystko inne w doopie.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@WREDZIA-W1  teoretycznie tak, ale życie potrafi napisać różne scenariusze i trzeba być przygotowanym na każdą opcję. Jak wyjdziesz ze szpitala to chcesz do czegoś wrócić, a jak przez ten czas firma padnie, to do czego wracać ? Nie każdy ma siły i chęć, żeby zaczynać wszystko od nowa.

Wiem co mówię, bo kilka lat temu miałem taką kryzysową sytuację. Żona z porodówki trafiła na intesywną terapię i całymi dniami siedziałem w szpitalu przy jej łóżku, a w domu musiałem zajmować się kilkuletnią córką. Nie miał mnie kto zastąpić w firmie - pierwsza rzecz jaką zrobiłem to zakończyłem wszystkie aukcje jednym ruchem i przez kolejny miesiąc firma nie działała. Mogłem się w całości poświęcić rodzinie i nie przejmowałem się pracą.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

MotoWild
#8 Zapaleniec#

@mikeza 

Niestety w tym przypadku wyszło moje małe doświadczenie, było tak zrobić teraz już wiem, było mineło, walczymy dalej..;)

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@mikeza Są ludzie, którzy potrafią działać w kryzysie i stresie i są tacy, którym ręce opadają i nie wiedzą co mają robić.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

MotoWild
#8 Zapaleniec#

@maxr01 

Wszyscy Nasi klienci byli informowani droga meilowa i telefoniczną, posiadam wiadomości do klientów jak dowód itp, nie był to wymysł czy czyste zaniedbanie..

 

Powiem tak, pytałem pomoc allegro co mogę zrobić to zakończenie aukcji na ten czas.. mieliśmy ich 12 tyś, co w połączeniu z zakończonymi kolejnymi 2-3 tyś było bez sensu, dojście ręcznie aukcja po aukcji czy dany produkt jest jeszcze dostępny..

Kilka zapewnień serwisu o przekazaniu informacji z Naszej strony do "wyższych"

 

W Naszym przypadku kupujący dość mocno się angażowali i pytali o dalszy rozwój sytuacji.. być może branża motocyklowa troszkę inaczej działa i nie są to typowi klienci którzy czekają aby tylko sie zes..

Ale jeśli mam być szczery zluzowałem już w tym momencie i otwarłem oczy dużo szerzej

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Te akcesoria do motocykli to aż taki intratny biznes? (teraz zimą może mniej), ale tyle aukcji? - pewnie na wiosnę będzie luka na rynku.

oznacz moderatorów

uskomostroda
#9 Pomysłodawca#

Mam w koszyku kilka gier z Oficjalnego Sklepu Media Markt - brakowało im 8 komentarzy, a żeby stracić Smarta przez dziesiątki negatywów dziennie za okres świąteczny. Ty Zostałeś zablokowany za kilka, a wspomniany MM  tyle dziennie dostawali minimum Negatywów. Większy może więcej Jak widać TAK.

Trzeba się dostosować. Jest to wszystko tak żyłowane pod jakość że głowa mała. I jestem ZA.  A to że Allegro nie jest Polskie to nic nie da się z nim zrobić nawet przez Sąd bo byli już i tacy. Są po prostu nietykalni. Regulaminy tak pisane pod siebie że użytkownik nie ma praw.

oznacz moderatorów