anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości przypisania punktu odbioru do sprzedawanego produktu

Shadow_Angel
#10 Popularyzator#

Dziwna sprawa. Tutaj: lista punktów odbioru znajduje się lista dodanych punktów odbioru do sprzedawanych produktów.

Niestety, część produktów które sprzedaję można odebrać 70km na zachód, a część u mnie.

Idąc dalej, nie ma możliwości dodania dwóch lub więcej niezależnych, przypisanych do produktów, punktów odbioru. A żeby było śmiesznie, co wczoraj sprawdziłem przy prawdziwej transakcji z odbiorem osobistym ale płatnością z góry, jeśli nie doda się żadnego punktu odbioru, "odbiór osobisty" dostępny będzie tylko na stronie z produktem PRZED ZAKUPEM - tam gdzie "dostawa". Natomiast NIE WIDAĆ nawet odbioru osobistego podczas zamówienia ! I gdzie tu logika ?

No dobrze. Więc to jest problem. Niespójność informacji - w jednym miejscu się wyświetla, w innym nie - oraz brak możliwości przypisania (np. jak na zasadzie metody dostawy: kurier, poczta polska itd..), np przy pomocy pola "select" do danego produktu konkretnego punktu odbioru (jeśli wybrano odbiór osobisty).

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Shadow_Angel Jeśli podasz kilka punktów odbioru, w opcjach dostawy klient zobaczy je wszystkie. Oczywiście dotyczy to ofert z opcją odbioru osobistego. Sugestię dotyczącą opcji przypisania konkretnego punktu do oferty, możesz zamieścić na tym forum. Wtedy trafi ona do odpowiedniego zespołu.

Jeżeli natomiast nie podasz żadnego adresu w tej zakładce, klient nie będzie mógł skorzystać z odbioru osobistego nawet wtedy, gdy taka informacja jest widoczna w ofercie. Dzieje się tak, ponieważ system nie może wówczas powiązać danych.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

 

Jeżeli natomiast nie podasz żadnego adresu w tej zakładce, klient nie będzie mógł skorzystać z odbioru osobistego nawet wtedy, gdy taka informacja jest widoczna w ofercie.

A po co było to aż tak komplikować, utrudniać sprzedającemu udostępnienie, a kupującemu wybór odbioru osobistego? Zdaje się, że dawniej było znacznie łatwiej.

oznacz moderatorów