anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji przesyłki kurierskiej w koszyku dostawy

zawieszamy
#1 Nowicjusz#

Temat poruszany z pracownikami allegro ale nie potrafią pomóc. 

 

Nasz towar jest bardzo różnorodny. Od małych przedmiotów wielkości długopisu do max. paczek gabarytowych na przesyłkę kurierską. 

Gdy klient kupuje u nas więcej przedmiotów "mieszanych" system nie zezwala mu na wybranie żadnej z opcji wysyłki kurierem. Daje tylko możliwość odbioru osobistego lub wpisania własnej kwoty za transport. Wiadomo jak sprawa wygląda 90% kupujących rezygnuje z zakupu. 

Do tej pory system liczył jedną przesyłkę kurierem i nie było żadnego problemu, bo wszystko się kalkulowało.

Dodam, że na drugim koncie mamy identyczne przedmioty oraz identyczne opcje dostawy i nie ma takich problemów. Czy łapiemy się w jakieś dziwne testy allegro?

Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ejczbi
#12 Orędownik#

Podaj link do jakiejś aukcji na koncie na którym jest ten problem.

oznacz moderatorów

zawieszamy
#1 Nowicjusz#

OK. Problem rozwiązany. 

Nasz pracownik zaczął zmieniać cenniki dostawy z "Przesyłka kurierska" na "Przesyłki kurierska InPost". Niestety nie wszystkie cenniki są poprawione i mimo ceny oraz ilości (różnica tylko w nazwie), nie potrafił ich połączyć. 

Dziwi mnie tylko fakt, że zamiast pokazać dwie opcje lub droższą dostawę całkowicie usuwa możliwość transportu?

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zawieszamy Proszę, żebyś sprawdził czy na pewno we wszystkich ofertach, które wchodzą w skład zakupu jest przynajmniej jedna wspólna opcja wysyłki. Tylko wtedy system będzie mógł ją wskazać klientowi do wyboru. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów