anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zamówienia w panelu zamówień

SamaNaturaEU
#8 Zapaleniec#

Witam, mam następujący problem iż klient zakupił u mnie towar, dostałem maile o sprzedaży i o wpłacie, w allegro finansach widnieje płatność za przedmioty, lecz w panelu zamówień nie ma tego zamówienia. Czy to jakaś awaria ?

oznacz moderatorów
53 ODPOWIEDZI 53

rosaropoly-pl
#7 Wielbiciel#

To samo - maile przychodzą, wpłaty w Allegro finanse wpływają, brak kilku zamówień w panelu lub widnieją jako płatność rozpoczęta mimo wpłat.

oznacz moderatorów

Kaz-Auto
#9 Pomysłodawca#

W podobnym temacie była wzmianka iż allegro pracuje nad rozwiązaniem problemu. Zobaczymy jak to się zakończy.

oznacz moderatorów

hoft_com_pl
#2 Obserwator#

u nas to samo

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

W Menadżerze Sprzedaży wszystko jest na miejscu. 🙂

oznacz moderatorów

cloudcloud
Były Moderator
Były Moderator

@SamaNaturaEU dziękuję za zgłoszenie, pracujemy nad tą sprawą. Niebawem wszystko powinno wrócić do normy. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

piekarz2020
#7 Wielbiciel#

witam, rozumiem, że rozwiązanie będzie systemowe i indywidualnie nie trzeba będzie zgłaszać tej awarii, pozdrawiam

oznacz moderatorów

rosaropoly-pl
#7 Wielbiciel#

To samo - maile przychodzą, wpłaty w Allegro finanse wpływają, brak kilku zamówień w panelu lub widnieją jako płatność rozpoczęta mimo wpłat. Czekamy na rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów

bezpdom
#7 Wielbiciel#

Witam mam brak w zamówieniu metody dostawy i nie mogę wysłać przedmiotu za pomocom  dpd smart   

proszę o szybkie rozwiązanie 

oznacz moderatorów

trendyjunior
#8 Zapaleniec#

Witam. 

Klientka zamowiła produkt i wybrała sposob dostawy i wysłała pieniążki ale ja w zamówieniu mam ze " nie wybrano sposobu dostawy" i nie moge połączyc sie z impostem zeby nadaC I WYSŁAC PRZESYŁĘ. CO ROBIC????

oznacz moderatorów

mikee90
#9 Pomysłodawca#

Gruba awaria, czekamy na rozwiązanie sprawy.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@bezpdom a kupujący jak płacił ?  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

bezpdom
#7 Wielbiciel#

kupujący płacił metodą plyu

oznacz moderatorów

KomisMax_2008
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

Pierwszy raz zdarzyło mi się, że po opłaceniu paczki przez klienta i sprawdzeniu jej w  środkach na koncie Allegro nie mogę jej wysłać. Problem jest taki, że w zakładce Zamówienia nie ma tego zamówienia, co ciekawe w Managerze paczek również.  Chyba wystąpił jakiś problem Allegro, nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić? 

oznacz moderatorów

METBAR
#7 Wielbiciel#

Nie zmienia sie status na opłacone , w allegro finanse jest wpłata a przy zamówieniu pokazuje płatność rozpoczęta

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@METBAR warto zerknąć czasem na posty jest ich już sporo na ten temat https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/brak-zamówienia-w-panelu-zamówień/m-p/7192...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

deffner_pl
#7 Wielbiciel#

dokładnie to samo mam. Zamówienie z dziś godz.12.55, przez PayU.Dostałem maila o nowej wpłacie od kupującego, jak się wklikam w płatność, to widzę, że zakończona.

A na karcie zamówienia nadal mam status Oczekująca. Niedobrze, bo uniemożliwia to wygenerowanie etykiety kurierskiej DPD Smart.

Czy ktoś z Allegro to czyta?

Płatność ID 6bb7a811-e20a-11ea-bd01-6138565d6de9

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@deffner_pl, już zaczyna wszystko działać. U mnie już działa, u ciebie też pewnie niebawem zadziała🙂

oznacz moderatorów

MOBIL_KARM
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Po opłaceniu paczki przez Klienta i sprawdzeniu jej w  środkach na koncie Allegro nie mogę jej wysłać. Widać tylko w finansach wpłatę Problem jest taki, że w zakładce Zamówienia nie ma tego zamówienia, co ciekawe w Managerze paczek również.  Chyba wystąpił jakiś problem Allegro, nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić? 

Pozdrawiam,

Jan Sawa

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@MOBIL_KARM cała strona na forum postów po kolejny o tym samym, tu odpowiedź admina

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/brak-zamówienia-w-panelu-zamówień/m-p/7193...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

zorroo88
#8 Zapaleniec#

Proszę o wyjaśnienie sytuacji Kupujący kupuje u mnie  przedmiot wybiera metodę dostawy , ja otrzymuje maila że sprzedałem przedmiot mam dane do wysyłki ,zostaje mi pobrana prowizja od sprzedaży ALE NIE MA ZAMÓWIENIA W ZAKŁADCE "ZAMÓWIENIA".Nie mam możliwości utworzenia etykiety adresowej więc także wysyłki przedmiotu ???

oznacz moderatorów