anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotów za uznane reklamacje dpd brak zwrotów za program szybkich dostaw

PELLETSFARM
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Zwracam się z zapytanie co się dzieje od jakiegoś czasu w naliczeniach opłat. Od marca nie mamy zwrotów z tytułu uznanych reklamacji, pomimo złożonych reklamacji do Allegro dalej cisza, kolejna zauważona rzecz - brak wpłat z programu szybkich dostaw, komunikat - 0 przesyłek z programu, sprawdziłam kilka losowych i doręczone na drugi dzień. Co się dzieje i o co chodzi? prowizje i opłaty naliczacie natychmiast natomiast widzę, że w drugą stronę już macie problem. Z czego to wynika i kiedy dostaniemy zwroty?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@PELLETSFARM ustaw poprawnie czas nadania ( natychmiast lub 24h ) i godzinę do której nadasz tego samego dnia, wtedy będziesz miał za szybkie nadanie.

To co masz teraz nie łapie się ;(

Czas wysyłki: zwykle do 3 dni roboczych.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@PELLETSFARM NIE LICZĄ SIĘ FAKTY a standard Allegro ( to dwie różne rzeczy). Wpisz godzinę graniczą nadania. Czas wysyłki nie może być dłuższy niż 24H.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów