anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Cennik Allegro Zadbano/DTS

Idź do rozwiązania
medalik_2009
#15 Entuzjasta#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy na Allegro pracują normalni ludzie? Zarówno ci co podejmują decyzję o zmianach i odpowiedzialni za informowanie o zmianach. Bo o boty "kopiuj/wklej" zwane dla zmyłki doradcami klienta, odpowiadających na zgłoszenia, to nawet nie pytam. Po tym co teraz zobaczyłem, to śmiem wątpić...

Chodzi mi konkretnie o cennik usługi Allegro Zadbano (dawniej DTS) -  https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-zadbano-oG751d25

Ostatnio jak zaglądałem tam na przełomie listopada i grudnia, to były wyszczególnione ceny dostaw dla poszczególnych rodzajów sprzętu AGD-RTV, np. pralka 95 zł netto kuchnia 95 zł itd... Tak jak to obecnie jest wyszczególnione przy usługach dodatkowych - "Instalacja" i "Komfort".

Mam w związku z tym kilka pytań:

  1. Kiedy nastąpiła zmiana cennika Allegro Zadbano odnośnie sposobu rozliczania dostaw sprzętu AGD/RTV z indywidualnych cen dla poszczególnych rodzajów sprzętu na rozliczanie wg wagi i gabarytu;
  2. Dlaczego nie poinformowaliście o tej zmianie ani mailowo, ani w aktualnościach dla sprzedających?
  3. Do kogo mamy się  zwrócić o rekompensatę w przypadku naliczania większych cen za dostawę w związku z brakiem informacji o zmianie cennika?

Chyba nie liczycie, że każdy korzystający z usług Allegro Zadbano, codziennie będzie sprawdzał czy nie nastąpiły jakieś zmiany? Bot z obsługi klienta potrafi w odpowiedzi tylko wkleić: "Jeśli chodzi o metodę dostawy Allegro Zadbano, cennik uzależniony jest od wagi danej przesyłki. W przypadku Allegro Zadbano nie dotyczy to jednego przedmiotu, a całego zlecenia transportowego. W artykule przedstawiona została tabela odnośnie kosztów w zależności od wagi przedmiotów zawartych w zleceniu transportowym."

Czyli unika odpowiedzi na pytanie o zmianę i to kiedy nastąpiła, udaje, ze od zawsze był taki sposób rozliczania przesyłek. Mam nadzieję, że Was przynajmniej stać będzie na normalne odpowiedzi na postawione pytania.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
medalik_2009
#15 Entuzjasta#

@ko_alka czekam z niecierpliwością, bo jak na razie Wasze boty zwani doradcami klienta tylko się pogrążają i powodują coraz większe wkur...zenie w naszej firmie...

Na pytanie o to kiedy nastąpiła zmiana cennika usług bezczelne kłamstwo, że cennik nie był zmieniany. Taką samą bezczelnością jest twierdzenie tego bota, że przecież mamy umowę z Zadbano to do nich powinniśmy się zwrócić. Gdzie jest to forma dostawy Allegro Mix, czyli cennik usług jest ustalany między Allegro i Zadbano! Zgodnie z informacją na stronie Allegro odnośnie tej formy dostawy:

"W przypadku tych metod korzystasz z atrakcyjnych stawek wynegocjowanych przez Allegro, ale rozliczasz się samodzielnie z przewoźnikami"
"Allegro negocjuje warunki umowy z przewoźnikami, a więc stawki za przesyłkę i usługi dodatkowe, ale nie pośredniczy w rozliczeniu przesyłek."


Bezczelność/niewiedza/głupota* doradców klienta rozwala skalę.

*niepotrzebne skreślić

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Dziękuję Ci cierpliwość. Zgodnie z ustaleniami z przewoźnikiem Zadbano, komunikacja i zmiana oferty (w związku z aktualizacją stawek) leżała po stronie przewoźnika. 

Przedstawiciel firmy poinformował mnie, że był wysłany mejling do Partnerów już w sierpniu. Jeśli jednak nie otrzymałeś wiadomości, a tak wynika z Twojego wpisu, to jest mi bardzo przykro. Powinieneś otrzymać od przewoźnika wszystkie informacje. 

Rozumiem Twoje rozczarowanie całą sytuacją. Przewoźnik Zadbano jest gotów do zrekompensowania Twoich strat, jeśli zostałeś rozliczony według wyższych stawek.

Na Twój adres mejlowy prześlemy Ci kontakt bezpośrednio do przedstawiciela Zadbano, który został poinformowany o Twojej sprawie i czeka na wiadomość od Ciebie. W mejlu są dane osobowe przedstawiciela, dlatego zostałam poproszona, aby nie udostępniać go publicznie. 

Wiem, że cała ta sprawa nie jest dla Ciebie komfortowa, emocje mogą być duże, ale na przyszłość bardzo Cię proszę, żebyś zachował kulturę wypowiedzi i nie obrażał doradców. Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany z pomocy, zawsze możesz dać nam znać na Gadane lub przez formularz. Będziemy reagować. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Właśnie - kultura wypowiedzi jest obca temu forumowiczowi. Okazuje to w wielu innych wątkach. 

oznacz moderatorów
medalik_2009
#15 Entuzjasta#

@ko_alka z Twojej pomocy jestem usatysfakcjonowany, bo rzeczywiście zbadałaś sprawę i pomogłaś. Nie pudrując sytuacji, nie pisząc bzdur, czy wręcz kłamiąc a teraz poczytaj, co otrzymaliśmy w informacjach od Waszych "doradców":

"(...) Cennik nie był zmieniany, ale może Pan nie zwrócił uwagi na takie dodatki jak: (...)"

"Wskazany artykuł https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-zadbano-oG751d25vtj pochodzi z 2019 roku. Od tego momentu nic się nie zmieniło, a paczki rozliczane są na podstawie masy i gabarytu, dokładnie tak jak w podanym w artykule cenniku. Dotyczy to również AGD i RTV."

"Tak, jak napisała Moja koleżanka, ostatnia zmiana cennika nastąpiła w 2019 roku. Od tamtej pory nic się nie zmieniło, a przesyłki rozliczane są na podstawie masy, gabarytu, dokładnie tak, jak jest napisane w podanym artykule. Gdyby cokolwiek uległo zmianie, zostałby Pan powiadomiony w Aktualnościach dla Sprzedających."


Itd... itp... Jak to jest, że Wasza skromna grupa modów na AG potrafi pomóc zarówno Kupującym, jak i sprzedającym. Zwykle nie unikacie niewygodnych tematów (np. ten), natomiast tzw. "pomoc Allegro" zarówno na czacie jak i poprzez zgłoszenia mailowe potrafi tylko lać wodę, zbywać szukających pomocy użytkowników, czy wręcz kłamać! To się w głowie nie mieści. Serio te boty, mają tylko spis okólnikowych szablonów odpowiedzi i nie mogą/nie potrafią przekazać sprawy komuś kompetentnemu, jeśli dany problem ich przerasta? 

Swoją drogą w jednym muszę przyznać rację jednemu z "wklejaczy", taka informacja o zmianie warunków, aktualizacji cennika, powinna być w aktualnościach dla sprzedających.

oznacz moderatorów