anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co się dzieje z płatnościami od klientów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

Od dwóch dni 35% zakupów kończy się niepowodzeniem płatności.

Dotychczas był to jeden przypadek na tydzień!

Czy macie też problemy z otrzymaniem płatności.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Agent051
#14 Krzewiciel#

@HegemonHekate Mam wysyp płatności przelewem tradycyjnym. Do tej pory takie płatności zdarzały się sporadycznie, od kilku dni jest ich wyjątkowo dużo.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@HegemonHekate Po nieudanej lub anulowanej przez operatora wpłacie, pieniądze są zwracane kupującemu dopiero po 3 dniach roboczych. W tym czasie jednak zasilają rachunek operatora. Wnioski nasuwają się same 🙂

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@HegemonHekate, nie zaobserwowaliśmy żadnego globalnego problemu. Natomiast, jeśli wskażesz konkretne przykłady, w których to zaobserwowałeś, poproszę o ich weryfikację. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

@mr_oma Dziękuje za zainteresowanie się.

Przesyłam numery zamówień - czy to klienci nie dokańczają transakcji, czy może są uwalane przez operatora?

0e4c2461-2c11-11ec-8255-510dbcb4b174
eb649631-2c01-11ec-960e-8f70a4c9e197
9dae2f82-2b27-11ec-969a-cfd0342b3fe8
736cd812-2aab-11ec-ade6-f5b67c91e5ed
18c6c0f1-2aa2-11ec-8723-e9d980668f58
fbfefd32-2a82-11ec-98ae-59def33e5530
 
Nie kopiowałem już tych, które kupujący anulował.
 

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@HegemonHekate, dziękuję Ci za przykłady - gdy dowiem się czegoś więcej, dam znać. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@HegemonHekate, w pierwszych dwóch płatnościach jako metodę wybrano BLIK. Powodem braku finalizacji mógł być np. pomylony kod BLIK. Status tej płatności to "błędna". Więcej konkretnych informacji o powodach błędu może udzielić klientowi jedynie operator płatności. Następny przykład wiąże się z anulowaniem płatności kartą - tu z jakiegoś powodu kupujący nie dokończył procesu. W kolejnym zamówieniu płatność została poprawnie rozpoczęta, ale wygląda na to, że kupujący również jej nie dokończył.

Po rzuceniu okiem na każdy z tych przykładów, mogę Ci potwierdzić, że nie są to błędy po stronie Allegro. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

@mr_oma dzięki za informacje, może jakaś kumulacja fatum. 

oznacz moderatorów

megii_ss
#10 Popularyzator#

w miesiącu mam kilka jak nie kilkanaście niedokończonych płatności - jedni rezygnują, jedni dzwonią i załatwiamy to po ludzku - problem jest już od dawna, ale jak widać po odpowiedzi allegro - oni problemu nie mają...... z resztą jak zawsze 🙂 hahahhaha

oznacz moderatorów