anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy kurier nie odbiera od nas przesyłek, ponieważ mamy błędnie przydzielonego kuriera?

Kotonekpl
#8 Zapaleniec#

Witam, od 29.09.20121 firma kurierska INPOST nie odbiera o naszej firmy paczek, powód jaki podaje Inpost to błędnie przydzielany kurier i nikt do nas nie przyjeżdża.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mdrogeria
#21 Demiurg#

napisz skargę .

oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Według Allegro ponosisz za to winę i zostaną ci odjęte punkty z jakości obsługi, bo wybrałeś złego przewoźnika. Inpost rozpatrzy skargę, ale potrwa to pewnie 29 dni 23 godziny i 59 minut, jak to mają w zwyczaju.

oznacz moderatorów

Kotonekpl
#8 Zapaleniec#

Pracujemy z i postem od 5 lat, od roku prosimy o ustawienie stałego odbioru. Teraz kolejny dzień roboczy prosimy się o odbiór paczek, dobrze, że allegro otworzyło się na dpd

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

@Kotonekpl - wybacz, ale ja kompletnie nie rozumiem Twojego problemu. Ja nawiązałem współpracę z InPost jakieś 4 lata temu. Jeden telefon do przedstawiciela - za 2 dni mam gotową umowę. Nigdy szybszej nie miałem. Podpisałem umowę, mam stały odbiór przesyłek - min. chyba 4 lub 5 żeby nie naliczali kosztów podjazdu - chociaż i tak codziennie obok mnie przejeżdżają.

Ale odnośnie odbioru przesyłek - to jest tragedia. Wiocha - stąd nadaję, dosłownie na końcu "trasy" kuriera. 70 km ma do mnie od bazy. W poniedziałki odbiera przesyłki nawet o 9:30 rano.  A co ja mogę do tej godziny zapakować? W pozostałe dni do 12:00 (przy czym 12:00 to już jest bardzo "późna" godzina) - mogę sobie jedynie pomarzyć o programie szybkich wysyłek.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Kotonekpl
#8 Zapaleniec#

Czego nie rozumiesz? Robię zlecenie a kurier nie przyjeżdża przez 3 dni, dzwonię na infolinię, piszę zgłoszenia a oni odpowiadają żeby złożyć reklamację, którą będą rozpatrywać 30dni. Właśnie reklamację odrzucili i piszą, że można się odwołać i czekać kolejne 14

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Kotonekpl 

W celu weryfikacji opisanych sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt na pomoc@inpost.pl
Prosimy wówczas o podanie numerów zleceń na podjazd kuriera, danych adresowych wraz z numerem telefonu oraz przykładowych numerów paczek obejmujących niezrealizowane dyspozycje.

W imieniu frmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.

oznacz moderatorów

Kotonekpl
#8 Zapaleniec#

Ale my codziennie dzwonimy i podajemy nr przesyłek! Te zgłoszenia już dwa razy robiliśmy!

oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Podana metoda nie działa, ani składanie reklamacji. Allegro do poprawnej oceny terminowości potrzebuje informacji w jeden dzień, a Inpost rozpatruje to równo 30 dni, gdy odpowiedź traci aktualność.

W związku tym mam pytanie: Czy jako ekspert Inpost może Pan jednoznacznie stwierdzić, że wina za opóźnienie odbioru paczki przez kuriera z paczkomatu, leży po stronie Inpostu?
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600179537141711114032546

Allegro uważa, że to wina nadawcy paczki, a nie wina Inpost. Jak to możliwe, jeśli śledzenie wskazuje jednoznacznie na winę Inpost?

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Pengano 

Realizacja odbiorów wykonywana jest na podstawie godzin granicznych nadania dla poszczególnych stref i kodów pocztowych. Godziny graniczne można sprawdzić na naszej stronie: https://inpost.pl/godziny-odbiorow

Przypominamy, że godzina graniczna w każdej ze stref to maksymalna godzina nadania w Paczkomacie/PaczkoPunkcie lub godzina zlecenia podjazdu kuriera.

Jeśli usługa nie zostanie zrealizowana w terminie można skorzystać z prawa do zgłoszenia reklamacji.

Rozpatrywaniem reklamacji zajmuję się Dział Reklamacji, który udzieli odpowiedzi po rozpoznaniu zgłoszenia. Każda reklamacja jest weryfikowana indywidualnie, a informacje na jej temat są przekazywane bezpośrednio do reklamującego.

Wyrażamy nadzieję, że opisana sytuacja nie spowoduje utraty zaufania do naszej firmy i przyszła współpraca będzie przebiegała pozytywnie oraz bez zakłóceń.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za powstałe utrudnienia.

 

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Inpost stara się rozpatrywać reklamacje jak najdłużej, żeby zniechęcić do ich składania, czyli np. 29. dnia. Natomiast Allegro wymaga specjalnego trybu rozpatrywania takich reklamacji w ciągu jednego dnia. Tylko wtedy jest możliwe naprawienie statystyk terminowości wysłania. Po 29 dniach jest po herbacie, bo statystyki przedawnią się.

Przydałaby się specjalna procedura, w której Inpost tylko potwierdza, że wina za dane opóźnienie nie leży po stronie Nadawcy. To widać w śledzeniu, ale Allegro chce dodatkowego potwierdzenia tego faktu przez Inpost. To powinno być dostarczane w jeden dzień, w celu naprawienia wadliwych statystyk terminowości nadania, a potem Inpost może już sobie na spokojnie te 29 dni rozpatrywać reklamację kto dokładnie zawinił, z jakiego powodu itp. Najważniejsza jest natychmiastowa odpowiedź, że nie zawinił Nadawca.

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Proszę objaśnić odpowiedź na reklamację: "W związku ze zgłoszoną przez Państwa reklamacją informujemy, iż opóźnienie zostało spowodowane błędem operacyjnym. W przedmiotowej sprawie nie stwierdzono podstaw do uznania reklamacji jako zasadnej. W związku z tym Dział Reklamacji podjął decyzję o odrzuceniu w całości roszczeń reklamacyjnych."

Czyli NIGDY nie uznajecie reklamacji? Każdy błąd związany z przesyłką jest przecież błędem operacyjnym.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@nikl 

Istnieje możliwość odwołania się od wyniku reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania informacji o wyniku reklamacji.

Sposoby na odwołanie od wyniku reklamacji:

  • Pisemnie na adres siedziby (Sekcja Odwołań: ul. Wielicka 28A, 30-552 Kraków),
  • Elektronicznie, odpisując osobie, która wysłała decyzję w sprawie reklamacji.
 
oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

To dziwny zwyczaj. Nie zyskacie uznania, jeśli odrzucacie reklamację mimo Waszej oczywistej winy i dopiero uznajecie odwołanie. Takie podejście może być nawet karalne. Jeśli jest to Wasza wina operacyjna, to obowiązkiem jest uznać reklamację bez potrzeby pisania odwołań. Nie wolno przyjmować za normę, że zawsze odrzuca się reklamacje, licząc że poszkodowany się nie odwoła.

oznacz moderatorów

Kotonekpl
#8 Zapaleniec#

Szanowni Państwo,

Osiwielibyśmy jakbyśmy chcieli za każdym razem pisma wysyłać i reklamować odwołania, czasu na pracę by zabrakło! 

Pisać pisma to powinna strona, która ponosi winę za sytuację. 

A dzisiaj powtórka z rozrywki!!! 28 paczek czeka u nas na wysłanie, zlecenia zamknięte na kurierze z jakiejś innej miejscowości. 

A jak się zapytaliśmy czemu od zeszłego roku nie ma zrobionego stałego podjazdu to nam kazali napisać jeszcze raz. No rewelacja! Ta reklamacja też zostanie odrzucona czy mamy znowu pisać BÓGWIEGDZIE?

oznacz moderatorów