anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

MAMY ROZWIĄZANIE!
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
279 ODPOWIEDZI 279
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Czy zgodnie z prośbą przesłałeś dokumenty dotyczące wszystkich beneficjentów rzeczywistych przez formularz w Ustawienia wypłat?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

tak zostało to wysłane dzisiaj już 3ci raz.

Proszę o interwencję w tej sprawie bo to są już chyba jakieś żarty.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Działam już w Twojej sprawie i jak tylko dostanę więcej informacji, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Otrzymałeś od nas wiadomości mailowe w sprawie weryfikacji, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Kazka19
#7 Wielbiciel#

Witam, mam ten sam problem z weryfikacją przelewy24, przelrw został wykonany 23/11 o zostały uzupełnione dane. Proszę o interwencję i pomoc.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kazka19 Konsultuję Twoją sprawę. Gdy będę coś wiedzieć, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kazka19 Wypłaty są już aktywne na Twoim koncie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Dzisiaj zostały wysłane poprawione dokumenty. proszę o interwencję.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Muszę Cię prosić o cierpliwość. Jeśli poprawione dokumenty wysłałeś dzisiaj, pamiętaj, że operator płatności potrzebuje czasu, żeby się z nimi zapoznać. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

mija dzisiaj 8 dni od wysłania, przelewy24 dalej nie aktywne 😞 ile można ???

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Dane zostały zaakceptowane. Wypłaty są już aktywne.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

No i teraz znowu mają 5dni.😂

oznacz moderatorów
FishBeat
#12 Orędownik#

Wielkie dzięki, mnie też czeka ta weryfikacja i nie podoba mi się to zbieranie skanów dowodów bo nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie.

oznacz moderatorów
AndziaFifi
#2 Obserwator#

Witam tez wyslalam dokumenty I czekam Jake dlugo jeszcze???? 

oznacz moderatorów
szkatulka_mz
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Widzę, że problem nie tylko u mnie. Ponad 5 dni temu zrobiony przelew (zwrot nastąpił następnego dnia), wysłane oświadczenie (bez skanu dokumentu) i cisza. 

Pozdrawiam, Marcin

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@szkatulka_mz Na koncie, z którego piszesz, wypłaty są aktywne. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
CORNiCO
#7 Wielbiciel#

Witam,
u nas ten sam problem. Proszę o interwencję.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CORNiCO Dane do wypłat zostały zaakceptowane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
the_w
#7 Wielbiciel#

Witam,
U mnie jedna wypłata wisi już jakiś czas

Dokumenty i dane wysłane w dniu 25 listopada.

Proszę o interwencję.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@the_w Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów