anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

Idź do rozwiązania
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
251 ODPOWIEDZI 251
xyz96
#21 Demiurg#

Z tymi "weryfikacjami" to jest jakiś cyrk. Codziennie ludzie się skarżą na przetrzymywanie pieniędzy. Gdy piszą tu publicznie, "weryfikacje" są nagle przyspieszane. A ilu tu nie pisze i czeka na pieniądze, podczas gdy operator zarabia na ich przetrzymywaniu? Żądajcie odsetek, jeśli dane konta Allegro i dane konta w banku nie różnią się. Macie do tego prawo.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@slawekgabi @TomGoold Dane do wypłat zostały zaakceptowane na Waszych kontach.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
TomGoold
#8 Zapaleniec#

@nat_notu mnie nadal Przelewy24 nieaktywne ze statusem "w trakcie weryfikacji"

oznacz moderatorów
TomGoold
#8 Zapaleniec#

Już działa, dziękuję.

oznacz moderatorów
lolekm1
#7 Wielbiciel#

@nat_not Witam. Czy można prosić o przyśpieszenie weryfikacji? Dziękuję z góry.

oznacz moderatorów
GRZYB0
#7 Wielbiciel#

Ten sam problem.

oznacz moderatorów
ahylewski
#7 Wielbiciel#

Także poproszę o prześpieszenie weryfikacji "przelewy 24" Ja zleciłem weryfikacje i zrobiłem przelew 4 grudnia. Dziękuje

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ahylewski Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Quattro4x4
#7 Wielbiciel#

Witam.

U mnie też przelane 4 grudnia i do dziś cisza .

Poproszę o sprawdzenie 

oznacz moderatorów
djchooser
#1 Nowicjusz#

Dobry wieczór. Przelew wykonany 08.12.20 oraz wysłane zostały niezbędne dokumenty. Proszę o interwencję w mojej sprawie. Weryfikacja trwa. Pieniądze zamrożone. Dziękuje

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@djchooser @Quattro4x4  Dane do wypłat zostały zaakceptowane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@nat_not, - U nas te jaja trwają już bardzo długo. Może też poproszę o interwencję ?

Wklejam moją dzisiejsza rozmowę z konsultantem:

Dla ułatwienia mój tekst poprzedzony jest myślnikiem.

-----------------------------------------------------------

Dzień dobry! Tu Anna ................. .............. W czym mogę pomóc?

08:09

- Witam. Mamy środki w "przelewy24" i jednocześnie FV do zapłacenia.

czy można te środki przeznaczyć na opłacenie FV ?

08:10

Już sprawdzam, proszę dać mi chwilę

08:10

Niestety nie ma takiej możliwości. Środki zgromadzone w usłudze można jedynie wypłacić na podane w ustawieniach konto bankowe

08:11

- ok. tyle tylko, że my nie udostępnialiśmy "przelewy24" a mimo to, Klienci mieli możliwość opłacania zamówieniń poprzez "przelewy24" właśnie.

jak to możliwe ?

08:12

Aktualnie mamy w Allegro dwóch operatorów i to Kupujący decyduje z usług którego chce skorzystać

08:13

- ale to zmusza nas do aktywacji tej usługi, a my tego nie chcemy.

08:13

- Niektóre formy płatności obsługiwane są tylko przez Przelewy24

co nie zmienia faktu, że nie chcemy aktywować tej usługi a Państwo nas do tego zmuszaja. w jaki zatem sposób, bez aktywacji "przelewy24" możemy wypłacić de facto nasze pieniąde.

08:14

Moment

08:15

- ok

08:15

Niestety nie ma innej możliwości

08:17

Czy mogę jakoś pomóc w aktywacji tej usługi, czy w ogóle nie bierzecie Państwo pod uwagę takiej możliwości?

08:17

- zdaje się że nie mamy wyjścia, nie ?

08:17

Warto jednak mieć tę usługę aktywną, bo tak naprawdę nigdy nie wiadomo, z usług którego operatora skorzysta Kupujący

08:18

- widze.

08:18

- zatem proszę o pomoc w skutecznej aktywacji.

08:19

Czy przesłali Państwo skan lub czytelne zdjęcie dowodu tożsamości wszystkich beneficjentów rzeczywistych?

08:19

- nie. nie chcemy tego robić.

08:20

Obawiam się w tym przypadku jest to niezbędne

08:20

- i to nie jest dziwne ?

08:20

Wiem, że operator płatności zobowiązany jest do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego (zgodnie z Ustawą z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu). Podstawowe środki bezpieczeństwa finansowego to między innymi weryfikacja tożsamości klientów.

08:21

- a co jeśli my tego nie chcemy a Wy nas zmuszacie ?

08:22

Widzę, że w Państwa przypadku wymagane są następujące dokumenty:

- skan/y dokumentu/ów tożsamości reprezentanta/ów - skany dokumentów tożsamości beneficjentów rzeczywistych lub oświadczenie beneficjenta rzeczywistego - dodatkowe dokumenty rejestrowe spółek nadzorujących, jeżeli w KRS udziałowcem jest inna spółka

08:23

- hehe 🙂 ponowię pytanie: czy to nie jest dziwne że zmuszacie Państwo do wysyłania jakichś dokumentów do innych podmiotów ?

08:24

Jeżeli taki obowiązek nakłada na operatora obowiązujące prawo, to w tym przypadku chyba operator ma związane ręce

08:25

- odpowiedź sprytna, ale nie na pytanie jakie zadałem. obowiuązek na operatora, z którym, my nie chcemy współpracować, i nigdy takiej chęci nie wyraziliśmy on współpracuje z Państywem, nie z nami. kiedyś mieliśmy na koncie około 4 000 ofert. Przez chociażby takie działania, wg mnie na niekorzyść własnej Spółki teraz mamy niecały 1000, i będziemy się wycofywać prawdopodobnie. Ja wiem że to pewnie Pani nie interesuje, ale takie są fakty. Jest do dla Was realna strata. nie potrafię zrozumieć, że Państwo zmuszacie - jako monopolista - do korzystania ze współpracy z podmiotami trzecimi.

08:28

Czasami skorzystanie z operatora Przelewy24 to jedyna możliwość, aby Kupujący mógł zapłacić za przedmiot, więc to też jest korzyść dla Państwa Ale oczywiście rozumiem, że aktywacja usługi jest dla Państwa utrudnieniem

08:30

- jest to po prostu nie w porządku, że zmuszacie nas Państwo do współpracy z podmiotami z którymi my nie wyrażamy chęci współpracy. Nic więcej nie załatwię z Panią.

08:31

A czy moglibyście Państwo rozważyć załączenie oświadczenia beneficjenta rzeczywistego? Zamiast skanów dokumentów tożsamości beneficjentów rzeczywistych. Czy to ułatwiłoby Państwu przesłanie dokumentów i aktywację usługi?

08:35

- nie wiem, muszę spytać kofoś władnego. jest jakiś specjalny druk ?

08:37

Bardzo proszę to zrobić.

08:37

oswiadczenie.pdf

08:37

Czyli te doumenty są wymagane:

08:38

- a co z moim pytaniem ? jest jakaś sensowna odpowiedź ?

08:38

Czy to w porządku, że Państwa zmuszamy?

08:38

- tak. w dużym skrócie.

08:38

Dla Państwa to utrudnienie, ale dla Kupujących ułatwienie dokonywania płatności. A im więcej opcji zapłaty, tym więcej transakcji zawartych i dokonanych zakupów, także u Państwa.

08:42

- jasne, no ale my nie jesteśmy Kupującym, tylko Sprzedającym. Jakie dla nas to ułatwienie ?

- to tak, jakby Pani Allegro wysyłało wypłatę na konto w banku gdzie Pani nie ma konta. I musiałaby Pani tam konto założyć.

08:45

Takie, że dzięki temu operatorowi więcej osób jest w stanie zapłacić za swoje zakupy, bo obsługuje on m.in.raty, blika, allegro zaplac pozniej

08:45

- nie korzystamy z Blika, Zapłać później, itd.

08:46

Rozumiem. Jak jednak mogłabym pomóc?

08:48

- ano nijak właśnie.....

08:49

- szkoda. Dzięki anyway, i Pozdrawiam

08:49

Chyba niewiele mogę w tym momencie dla Państwa zrobić. Mogę jedynie pomóc w aktywacji, przyspieszyć ją, ale to dopiero w momencie kiedy operator otrzyma wymagane dokumenty

08:49

- spoko. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@terazauto Dopóki nie prześlesz dokumentów, jakich wymaga operator płatności, dane do wypłat nie będą mogły zostać zaakceptowane. Niestety nie jestem w stanie pomóc w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@nat_not no nie dziwne, skoro nie wysłaliśmy to jak pomóc ? Chodzi o to że trzymany jest nasz hajs i nie tylko, i zabawa trwa 🙂

A trzymajcie sobie ile tylko chcecie. Płaciliśmy Wam 3000 / mc, a teraz (dzięki drastycznemu zmniejszeniu ilości ofert) płacimy 600 🙂 A od Stycznia (między innymi z powodu niejasnych i stronniczych zasad) nie będziemy płacić nic 🙂

oznacz moderatorów
lolekm1
#7 Wielbiciel#

@nat_not Przesłałem wszystkie wymagane dane już ponad tydzień temu, a nadal czekam. Kiedy się mogę spodziewać w końcu zakończenia weryfikacji?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lolekm1 Weryfikacja zakończona. Możesz wypłacić pieniądze.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ahylewski
#7 Wielbiciel#

Bardzo Dziękuje. Jest OK

oznacz moderatorów
Rolhut
#7 Wielbiciel#

Witam, również mam problem z weryfikacją wypłat za pomocą przelewów24. Działamy jako spółka, rejestr beneficjenta przesłany, przelew również. Nawet jeśli bym chciała uzupełnić dokumenty to nie mam takiej możliwości. Formularz jest nieaktywny, a informacji zwrotnej zero. Może ktoś się w końcu zainteresuje?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Rolhut Od operatora płatności mamy informację, że przesłane dokumenty są niekompletne. Konieczne jest przesłanie skanu lub czytelnego zdjęcia dowodu tożsamości wszystkich beneficjentów rzeczywistych.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Rolhut
#7 Wielbiciel#

Dokument został uzupełniony, proszę o przyśpieszenie weryfikacji

oznacz moderatorów