anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro wyciąga konsekwencje dla użytkowników którzy nie odbierają przesyłek za pobraniem?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ERROR_CRC
#2 Obserwator#

W ostatnim czasie wzrosło w moim sklepie nieodbieranie przesyłek za pobraniem przez klientów. Czy Allegro wyciąga konsekwencje dla takich użytkowników?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mdrogeria
#21 Demiurg#

ERROR_CRC nie wyciąga , 

oznacz moderatorów
sophie-bunny
#13 Ambasador#

@ERROR_CRC 

Nie jesteś ani pierwszy, ani ostatni, który ma z tym problem. Rozwiązanie: nie udostępniaj przesyłek pobraniowych.

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@ERROR_CRC szczególnie nie udostępniaj kuriera za pobraniem, np. DPD. Oni lubują się w magazynowaniu paczek (odpłatnie), wymyślaniu wyimaginowanych powodów niedostarczenia przesyłki itd. Spora ilość takich zwrotów to niestety nie do końca wina klienta, a właśnie kuriera, który fikcyjnie awizuje paczkę, a potem potrafi robić fikcyjny zwrot, wpisując np. niepotwierdzona odmowa przyjęcia paczki.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
ERROR_CRC
#2 Obserwator#

Ostatnio jako powód nieodebrania przesyłki było "dziecko zamówiło". Można z tym jakoś walczyć? Do sądu nie pójdę, ponieważ z tego będą większe koszty.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Allegro raczej nie walczy z takimi klientami gdyż na tym nie traci ,tylko ty jesteś w plecy .Daj sobie spokój z tą kłopotliwą formą dostawy .

oznacz moderatorów
ERROR_CRC
#2 Obserwator#

Zdarzało mi się tak ok 5 paczek nieodebranych w miesiącu, to mogłem "wliczyć w koszty". Ale jak mam 5 paczek na tydzień to jest problem. Skontaktowałem się z Allegro i mają to głęboko w d...", nawet żadnego upomnienia.

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@ERROR_CRC jakbym miał 5 tygodniowo zwrotów to dawno bym zrezygnował z pobrań. U mnie to średnio 1-2 przypadki na miesiąc, przy wysyłce ok 200szt. na miesiąc, więc tragedii nie ma.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@mikeza Ja pobraniówek nie udostępniam a zwroty mam bardzo rzadko .Nie wiem może to zależy trochę od kategorii produktów ale osobiście to miałem przez kilkanaście lat tylko KILKA zwrotów , częściej zdarzają się u mnie klienci którzy licytują a nie płacą.

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@mwmonety sporo zależy od branży, w motoryzacji jest masę klientów, którzy chcą mieć paczkę na wczoraj i pokutuje takie przeświadczenie, że pobranie dotrze szybciej. Może to trochę śmieszne, ale niektórzy myślą, że jak robią przelew to trzeba czekać ileś tam na księgowanie. Miałem ostatnio klienta, który twierdził, że inny sprzedawca sugerował, że jak zrobi przelew przez allegro to on go dostanie za kilka dni. Takie bajki ludzie opowiadają i stąd są nadal zwolennicy pobrań.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@mikeza Coś w tym jest że rodzaj asortymentu ma wpływ ,sprzedaję w antykach i mam inną rzeszę klientów i widzę w tej branży  że klienci bardziej szukają zaufanego sprzedawcy który ma dobry oryginalny towar po dobrej cenie a forma wysyłki schodzi na drugi plan. 

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

ERROR_CRC Odmowa przyjęcia staje się jakąś plagą COD. Potwierdzam wzrost nieodebranych przesyłek w ostatnim czasie. Pobrania stop i po kłopocie, tylko że nie mogę. 30% moich klientów, to osoby w podeszłym wieku.

mikeza Masz rację co do DPD. Po trzech latach podziękowałem im za współpracę, kiedy podnieśli ceny i zaczęli doliczać jakieś z gwiazd opłaty dodatkowe.

Mit o szybszej wysyłce też fakt.

"...panie, jak nie zapłacę,to szybciej wyślecie" wtedy odpowiadam, że dokładnie na odwrót, bo ten kto zapłacił bardziej się denerwuje.

Przeważnie dociera.

 

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

Allegro nie jest strona transakcji. Nic im do tego. 

 

PS. Dajesz 1 dzień na odstąpienie od umowy? Mało trochę 😎

 

oznacz moderatorów