anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś zaobserwował od wczoraj jakieś problemy z EN, czy tylko u mnie coś nie tak ?

mikeza
#20 Guru#

od wczorajszego wieczora, jak próbuję importować przesyłki do EN to zamiast pobierać tylko aktualną sprzedaż, ciągnie jakby wszystkie zamówienia z wcześniejszych okresów. W sumie to trudno powiedzieć co robi ? trwa to dosyć długo i import obejmuje tysiące "zdarzeń - transakcji", pomimo, że realnie było ich np kilkadziesiąt. Nigdy wcześniej nie miałem czegoś takiego, i nie wiem jak to rozwiązać ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

mdrogeria
#21 Demiurg#

mikee90 zrób po kolei jak masz we wklejkach . Wczoraj 2 godz,  ciągnęło mi ponad 30 000 zdarzeń ,po odświerzeniu tokena idą tylko nowe .

oznacz moderatorów

mikee90
#9 Pomysłodawca#

Już poszło, dzięki.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@mdrogeria odświeżałem token już wczoraj, nic to u mnie nie dało. Dalej jest tak samo.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mikeza Spróbuj jeszcze dzisiaj , a jak nie da pozostaj Ci kontakt z opiekunem , u mnie gra i buczy .

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Kaliope_Brzeg  @mdrogeria  u mnie token nic nie pomógł, dopiero telefon na infolinię i jakaś miła Pani wyzerowała mi liczniki transakcji, czy coś w tym stylu. To pomogło i jak na razie jest ok 🙂 wspominała, że wgrywali rano jakąś aktualizację, bo zgłaszano im problemy z tym importem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów