anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mam się już zacząć obawiać ??

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Farsa trwa już 3 tydzień , klient zgłosił zwrot towaru / nic nadzwyczajnego / , ale minął termin na jego nadanie i oznaczyłem odmowę zwrotu motywując przekroczeniem terminu . Klient otwiera dyskusję / też nic nadzwyczajnego / tłumaczą brakiem czasu i prosi o zgodę nadania zwrotu po terminie ...... zgadzam się i proszę o nadanie przesyłki na adres podany w zakładce ,, zwroty ,, .Nastąpiła kilkudniowa cisza , przesyłki nie ma .Dzisiaj ..... zacytuję słowa klienta z dyskusji

,,Witam, dziękuje bardzo. Tylko zastanawiam czemu jest zmiana ceny od 128 zł do zwrotu na 50zl? ,,

gdy kwota do zwrotu to 50,70zł . Zasugerowałem klientowi pomyłkę transakcji załączając zrzut z ekranu z widocznymi danymi , datą i kwotą .

Czy mam oczekiwać ,że klient otrzyma zwrot z POK na kwotę 128zł ??? .. .

Data i numer zwrotu
14 września 2022, 18:17 - RPL4/2022

zwrot w dalszym ciągu do mnie nie dotarł , allegro nie włącza się do dyskusji  ,zamówienie cafa83a2-32b8-11ed-a3dd-8b5824b74eac , 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

piimaa
#13 Ambasador#

Nigdy w tym kraju nie sprzedam nic wysyłkowo, nigdy. Tylko odbiór osobisty z opcją "widziały gały co brały", reszta won! 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mdrogeria 😀 a pisali mówili nie idź kupującemu na rękę. Jak nie otrzymasz zwrotu decyzji o zwrocie pieniędzy nie musisz wypełniać (bynajmniej my tak robimy).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44052296 nie przeszkadza mi to , oznaczam odmowę zwrotu coby klient otrzymał stosowną wiadomość i ostatecznie zdecydował .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mdrogeria no niby tak. A co z ta pomyłką transakcji. To ile w ostateczności zapłacił klient ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44052296 na razie nie mam odpowiedzi , zapłacił 50,70 , a coś jakby chciał otrzymać 128 zwrotu 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mdrogeria a na jakiej podstawie. Przecież system AF sam wylicza. Chyba, że to częściowy zwrot.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44052296 nie , to zwrot całego zakupu , a na jakiej podstawie ? Nie zbadane są wyroki POK ,  stąd taki tytuł wątku 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

No tak ostatnio było, że oddali z AP za paczkę pobraniową gdzie klient tej paczki nie odebrał i wróciła do nadawcy 😂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44052296 dlatego poruszam temat bo nie tak dawno dostałem bez orientu wiadomość o wniosku złożonym przez klienta i automatycznym przyznaniu rekompensaty .

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Inflację w końcu mamy. Ceny rosną, więc może kwoty zwrotu też powinny 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg ok , ale inflację mamy na poziomie 17% , a nie 250

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

 

mdrogeria

"@Kaliope_Brzeg ok , ale inflację mamy na poziomie 17% , a nie 250"

Skąd takie informacje ?

Najważniejszy do przeżycia w domach prywatnych na tą chwilę  ( okres ogrzewaia ) węgiel ( a co za tym idzie opłaty za ogrzewanie w blokach pewnie też) poszedł w górę z 800zł. na 4000zł. za tonę. To ile mamy % ? To, że aż tak nie drożeją produkty 2,3 potrzeby nie znaczy że inflacja ma tylko 17%.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Mac20ek00 Przedmiotem dyskusji jest koloryzacja włosów , produkt na przestrzeni ostatniego roku zdrożał 4% ,napiszę słownie żebyś dobrze zrozumiał / cztery procent /

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria @Kaliope_Brzeg @Client:44052296 pamiętam że był tu post o jakimś kupującym który dostał zwrot z POK ( Allegro Protect) mimo że za towar nie zapłacił. wiecie jak to się skończyło?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pinsplash toć i u mnie klientka miała zastrzeżenia do opisu jednego z chyba 4 przedmiotów  ,a otrzymała zwrot z POK za cały zakup pomimo wskazania w dyskusji obszarów , gdzie wszytko było rzetelnie opisane .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@pinsplash przecież allegro (poprzez moderacje) przeprosiło 🤣

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

osoba rozpatrująca wnioski Allegro Protect

tumblr_ntgb9ptoEq1tdhimpo1_640

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44052296 tak , TO JEST ROZWIĄZANIE ,, 😁  ,ale nawet przestarzały siłownik parowy byłby wydajniejszy .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria dlaczego kupujący miałby otrzymać rekompensatę? My tego nie zaproponowaliśmy, co więcej nie powinien jej otrzymać w tej sytuacji, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość. Kupujący pewnie zorientuje się, że pomylił zamówienia i napisze w dyskusji. Wiadomości między Wami pochodzą z dzisiaj, więc poczekajmy jeszcze na odpowiedź. 
@Client:44052296 ta sprawa została wyjaśniona.
@pinsplash tutaj wątek na ten temat. 
 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów