anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można dojść do porozumienia w dyskusji?

amor_2004
#10 Popularyzator#

witam! miałam pecha , trafiłam na klientke, która zwraca 2 rzeczy z 3 zakupionych, albo 1 z 2 (na innym koncie). Oczywiście zwrot bez pytania z automatu. jestem osoba fizyczną, zrezygnowałam nawet z Smart, w ustawieniach: tylko w przypadku wad przedmiotów. Pani oczywiście kupując w rozmiarze od S do XL, ma pretensje o zbyt wąskie rekawy np, bo pod spód to ona juz nic nie włozy. W jednym kocie odpuściłam oddałam pieniądze, na drugim za chwilę to samo. Zwrot bez podania przyczyny. Jak próbowałam udowodnic, że nie mam obowiązku jako osoba fizyczna do przyjmowania zwrotów, natychmiast załozyła 2 dyskusje twierdząc dla odmiany, że dostała " szmaty" niezgodne z opisem. Jak ja sie poskarzyłam allegro i prosiłam o interwencję w niewybrednym słownictwie, allegro sie nie wtrąca !!!!!!!!!!!!Ale teraz jakoś się wtrąca, przypominając o prawie do reklamacji, rekojmi itp. Pytam więc : PO CO SĄ TE DYSKUSJE ? pRZECIEŻ JA NIGDY NIE BYŁAM W STANIE SIĘ OBRONIĆ, zawsze oddaje się pieniądze dla świetego spokoju, bo jak nie to taka klientka występuje o zwrot kasy od allegro, a ja mam zaraz na głowie groźby z blokadą konta.

oznacz moderatorów
48 ODPOWIEDZI 48

LEW433
#21 Demiurg#

@amor_2004 Nie bądź taki ugodowy, nie przyjmuj zwrotów, reklamację musisz  rozpatrzyć, dyskusja to nie blokada, POK/musi mieć powód.Powalcz czasem.

oznacz moderatorów

amor_2004
#10 Popularyzator#

własnie próbuje.......eh, dla zasady, ale wierz mi jedna klientak mi juz taką jazdę zrobiła, zwróciła 3 rzeczy nowe bez pytania i bez słowa odpowiedzi na moje maile.Potem wystapiła o zwrot z allegro i nie miałam wyjścia ani opcji już odzyskania prowizji 😞

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@amor_2004 przecież masz zwroty to się nie dziw że zwracają bez pytania 😞

dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
________
Κώστας
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@amor_2004 Wyłącz zwroty oraz zastrzeż sobie prawo do gwarancji z tytułu rękojmi. Pomyśl nad lepszym, bardziej uniwersalnym opisem. dodaj iż wymiary mogą nieco odbiegać ze względu na ich stan używany a fabryczny wymiar podawany dla odzieży nowej.Kolory to samo. Ważne zdjęcia, aby nie było czegoś do czego może się przyczepić kupujący a nie będzie tego na zdjęciach. Powinno pomóc. 😉

Oczywiście możesz zostawić furtkę dla kupujących w postaci ograniczenia rękojmi tylko do zwrotu w ciągu np 7 dni od otrzymania towaru i jeśli tylko się okaże uszkodzony w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

W dyskusjach sprzedawca ma marne szanse klient zwykle wychodzi z założenia że  jak ją zakłada to ma rację i ma się ona zakończyć tak jak on chce i basta. Nie można jednak za każdym razem ulegać takiej presji z jego strony zwłaszcza jak mamy pewność że prawda jest po naszej stronie.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@mwmonety Zgadzam się z Tobą, wszystko kwestia co kto komu zarzuca i jakie ma dowody lub jak potrafi przedstawić swoje dowody i argumenty.

Oczywiście dla mnie jest bez sensu walczyć ze skutkami, trzeba zrobić wszystko aby nie doszło do nich a jeśli już dochodzi to mając argumenty przy których druga strona wydaje się być "śmieszna" ze swoimi.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

oczywiście że sprzedający wygrywają (nie zawsze ale wygrywają) jest to zależne od słuszności tematu dyskusji i argumentacji. 

 

Przyzwyczaj się allegro to biznes a nie jak kiedyś stronka dla Polaków niestety

oznacz moderatorów

mitesek
#10 Popularyzator#

NIGDY nie wygrywają sprzedający... a nawet jak Ci się tak wydaje, to kupujący wali negatywem bez uzasadnienia a Allegro się wypina na zasadzie "to subiektywna ocena kupujacego"... wrrrr!!!

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@mitesek nie zawsze 😉 ale muszą być podstawy dobrze argumentowane

oznacz moderatorów

mitesek
#10 Popularyzator#

powtórzę NIGDY! jeśli znasz taki przykład, to opisz go proszę choć w skrócie i podaj numer transakcji 🙂

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

nie mogę podawać takich danych ale osobiście w imieniu moich klientów komunikowałem się w takich kwestiach (jeżeli uznałem niezależnie od stron klienta i allegro) że dyskusja czy komentarz są niesłuszne

oznacz moderatorów

mitesek
#10 Popularyzator#

i dlatego proszę nie wprowadzaj innych użytkowników w błąd: nie ma takiej możliwości aby to sprzedający miał rację, ponieważ Allegro uważa, że klienci są najważniejsi... zapominając przy tym, że klientami Allegro są sprzedający 😞

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

ja nikogo nie wprowadzam w błąd, jeżeli ktoś potrafi to może zrobić to samemu i udowodnić all słuszność usunięcia

oznacz moderatorów

amor_2004
#10 Popularyzator#

to ja poprosze o wyasnienie negatywnego komentarza w takiej sytuacji : klientak kupuje buty w drodze licytacji, dostepne mama tylko wysyłki inpost 3 rodzaje. Pani po zakupie wali z pytaniem: NIE MA OPCJI WYSYŁKI ZA POBRANIEMM?. moja odpowidx; no niestety, jak w idzac w aukcji.  Pani nie płaci, tylko wystawia negatywa ze stwierdzeniem, że nie zronbiłam nic, aby klient był zadowolony 😞 prosba o usuniecie do allegro: NIE MOZNA USUNĄC KOMENTARZA, NEGATYW ZA OBSŁUGE ??????? 

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

to zaargumentuj że nie doszło do transakcji a klient nie ma prawa oceniac jeżeli do tej transakcji sam nie dopuscil poprzez nie dokonczenie platnosci

oznacz moderatorów

ModneObrazy_com
#9 Pomysłodawca#

7.5.

Kupujący, w związku z zawartą umową, powinien dokonać zapłaty za Towar w ciągu 7 dni, chyba że strony umowy ustaliły inaczej.

Martwy punkt regulaminu - nigdy nie otrzymałem pomocy z Programu Ochrony Sprzedających... 😉

Sprzedający za to ma blokowane konto za brak odpowiedzi w dyskusji:

10.2.

Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

to odpisujesz pod negatywem że kupująca nie przeczytała opisu dostawy i potem za niemożność wysyłki pobraniowej nieuwzględnioną w tej aukcji wystawiła negatyw; niestety bardzo nam przykro że pewne aspekty oferty są dla niektórych kupujących niezrozumiałe lub nie mają czasu się z nimi zapoznać przed zakupem ale to już nie nasza wina

oznacz moderatorów

amor_2004
#10 Popularyzator#

ja też przez 12 lat nigdy nic nie ugrałam, zawsze musze odpuścić i zwrócic kasę, chociaż dla świetego spokoju 😞 Niestety w 100% sie zgadzam, dlatego zadałam to pytanie..... uważam, że dyskusje są tylko i wyłącznie do udowodninia racji kupującemu 😞 Dlaczego ja jako sprzedający nie moge np otworzyc dyskusji komuś kto bezczelnie zaniża komentarz do 1 gwiazdki za nic, albo na mailu straszy negatywem .........

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mitesek na AL nie ma negatywów, nieraz wygrałem w dyskusji, owszem jak poleciał negatyw to w zwrotce pod negatywem poleciał ode mnie opis sytuacji taki że potem negatyw znikał bo klient sobie zrobił samozaoranie, zresztą kto ma rozum i czyta to i zrozumie że tu była próba oszustwa przez kupującego 

oznacz moderatorów