Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć . czy zgodne z prawem jest jeśli obciążę klienta kosztami powrotu paczki ?
Klient kupił przedmiot , który kosztował 9,99 . wybrał paczkomat za 8,99 , ale paczki zapomniał odebrać i paczka do mnie wróciła . Inpost obciążył mnie powrotem paczki 8,99 więc klientowi należy się zwrot 1zł 😉
Czy takie praktyki to norma ? czy jest jakiś paragraf ,że trzeba klientowi oddać 9,99 za przedmiot ?
Ale nie w sytuacji, gdy odstąpi od umowy.
Niestety wysyłaliśmy takie informacje do kupujących w przypadku kiedy odmawiali przyjęcia pobrań i przesyłki do nas wracały. Większość z nich zareagowała agresywnie na informację o pokryciu przesyłek kurierskich w obie strony (ok 30zł.) i założyła spory, albo wystawiła negatywy, których ALLEGRO nie chce usunąć powołując się iż sytuacja była niejednoznaczna!
Wówczas możesz również potrącić za koszt wysyłki i zwrotu. Np. Zakup za 100zł. + przesyłka 9zł. Pobrałaś 109zł. i dodatkowe koszty zwrotu 8zł. To oddajesz 100-8zł. = 92zł.
@TATLOK Tak, pod warunkiem, że kupujący sam odeśle na własny koszt.
A wystarczyło by jednak pozostawić możliwość oceny kupujących - przynajmniej tych problematycznych obszarów, jak np nieodbieranie przesyłek.
Zwróć mu tyle, żebyś wyszedł na zero.
bzdury