anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy słusznie otrzymałem negatywny komentarz ZA SPRAWNY TOWAR

MAMY ROZWIĄZANIE!
rajucorsa
#7 Wielbiciel#

Wystawiłem przdmiot używany SPRAWNY część TV klient wystawił mi negatywny komentarz "Nie polecam sprzedającego, sprzedaje przedmioty bez powiadomienia klienta w opisie aukcji że zwrotów nie przyjmuje."

Gdybym uwzględniał zwrot zaznaczył bym odpowiednią opcję przy wystawieniu przedmiotu.

Zapytałem co jest powodem zwrotu. Klient odpisał "iż część jest sprawna ale się okazało że to inna część jest powodem usterki jego telewizora i ta jest mu już nie potrzebna"

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Rozumiem że jesteś sprzedającym, osobą prywatną?

Czy sprzedający może zastrzec w opisie przedmiotu, że nie przyjmuje zwrotów? Sprzedający może wyłączyć możliwość odstąpienia od umowy, jednak tylko w przypadkach określonych prawem konsumenckim. Ważne jednak, aby informacja została przekazana Ci jeszcze przed zawarciem umowy

oznacz moderatorów
rajucorsa
#7 Wielbiciel#

jestem sprzedającym i osobą prywatną 

Czy nie umieszczając w opisie że nie przyjmuje zwrotów jest konieczne 

Skoro opcja zwroów nie była zaznaczona w formularzu sprzedaży 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@rajucorsa Nie musisz przyjmować zwrotów jako osoba prywatna bez podania przyczyny, jeżeli byłaby przyczyna wówczas należałby to traktować jako reklamacja, a to inna sprawa.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@rajucorsa Allegro nie pozwoli Ci zamieścić w opisie formułki "nie przyjmuję zwrotów" Możesz to napisać w zakładce "o sprzedającym" lub nie udostępniać warunków zwrotu w zakładce "z\wroty"

A niestety Allegro prawdopodobnie nie usunie "negatywa" powołując się że jest to "subiektywna opinia klienta i nie narusza regulaminu" Na drugi raz wystaw na Allegro Lokalnie. Tam nie ma komentarzy.

oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Jako osoba prywatna (nie prowadząca dzialalności gospodarczej) NIE musisz przyjmować zwrotów sprawnych towarów. To tylko Twoja dobra wola. Napisz w tej sprawie do Allegro (o usuniecie negatywa).

oznacz moderatorów
cFiat
#11 Animator#

To jest nagminna praktyka cwaniaków, kupują części i montują a jak się okazuje że nie to to chcą zwracać i kosztami obciążać niczemu nie winnych sprzedawców. Sam sprzedaje komputery i ludzie nie rozumieją że nie ma możliwości ich zwrotów bo są wyłączone z trybu 14 dniowego. Tłumaczysz, mówisz a ten i tak swoje za całe zło obwinia ciebie bo przecież to sprzedawca jest zawsze winny temu że kupujący nie rozpoznał prawidłowo usterki i powinien kupujący mu wszystkie koszty jego niekompetencji pokryć. Nic z tym nie zrobisz kupujący może bez konsekwencji ci wystawić komentarz jaki mu się podoba nawet jak wszystko z twojej strony bezie w 100% ok to jak wstanie lewa noga lub jest zwykłym burakiem to nic na to nie poradzisz. Lepiej sobie dać na wstrzymanie a komentarz za rok zniknie, oczywiście statystyki ci poleca ale normalni kupujący jak czytają komentarze to od razu widza czy są zasłużone czy nie.

Ja jak zwrotów nie przyjąłem bo nie musze to zwracali 3 razy z POK tylko problem jest taki że nie wytłumaczyli tego klientowi na co zwracałem uwagę iż takim postepowaniem powodują tylko brak zaufania do mnie jako sprzedającego a i tak dostałem negatywa

"Sprawa rozwiązana przez Program Ochrony Kupujących, dziękuję Allegro za zwrot środków."

Dlatego lepiej się tym nie przejmować i robić swoje !

oznacz moderatorów