Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W czwartek nadałem przesyłkę, zgodnie z czasem dostawy i tego dnia kurier @InPost podjął ją do dalszego transportu. Jednakże nie wiem dlaczego paczkę finalnie dostarczono w poniedziałek (dzisiaj), nawet wcześniej niż informacja o dostarczeniu była negatywna ocena od klientki z maksymalnie obniżoną ilością gwiazdek za obsługę klienta.
""Jedynym powodem, dla którego zamówiłam kolczyki u tego sprzedawcy, był czas dostawy. W rezultacie 3 dni opóźnienia."
INPOST śledzenie 401631766451141111113812
Wydana do doręczenia
1 Gru 2024, 7:15
Przyjęta w Centrum Logistycznym
1 Gru 2024, 3:29
W trasie
30 Lis 2024, 20:44
W trasie
30 Lis 2024, 6:30
Przyjęta w Centrum Logistycznym
30 Lis 2024, 1:42
W trasie
29 Lis 2024, 18:57
W trasie
29 Lis 2024, 7:02
Przyjęta w Centrum Logistycznym
29 Lis 2024, 2:21
W trasie
28 Lis 2024, 20:30
W trasie
28 Lis 2024, 19:26
Przyjęta w Centrum Logistycznym
28 Lis 2024, 16:09
Odebrana przez Kuriera
28 Lis 2024, 15:30
Nadana poprzez Paczkomat/PaczkoPunkt
28 Lis 2024, 14:14
W trakcie przygotowania
Czy w takiej sytuacji również mogę prosić o wykluczenie go ze statystyk?
zamówienie nr 153f72b0-ad85-11ef-8902-69af0123eb8e (koltat)
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Halfrunt niestety negatywa może usunąć tylko klientka, bo to jej subiektywna opinia, a to, że zawinił Inpost, a nie Ty mało Allegro interesuje
No ale to nieprawda co ona pisze, bo to allegro jej obiecywało piątkową dostawę.
@Halfrunt klienci potrafią wystawić negatywa jeszcze przed wysłaniem towaru, a mimo to nie jest usuwany, więc musisz się przyzwyczaić do Allegro
@Halfrunt InPost zmieścił się w dwóch dniach roboczych, aczkolwiek dość długie peregrynacje przesyłki wskazują na to, że prawdopodobnie została początkowo błędnie skierowana.
Tak czy inaczej, nie ma w tym Twojej winy, ale to nie obchodzi ani klientki (jak widać), ani (tym bardziej) Allegro.
Jednym sposobem jest skorzystanie z linka z prośbą o zmianę lub usunięcie oceny.
A tak na marginesie, to kompletnie nie rozumiem takich kupujących, robiących aferę z wydumanego opóźnienia o jeden dzień. Przecież to nie są leki ratujące życie, lecz z reguły jakieś duperele, bez których można przeżyć od piątku do poniedziałku
@SpeedyGonzalezz pracuje w tym już 20 lat i mam właśnie wrażenie, że dla pewnej grupy biżuteria sztuczna (np. pokazać się na Andrzejkach) jest ważniejsza od jakichś tam leków. Nie rozumiem jedynie podejścia Allegro w takich sprawach, konsekwencji jakie ponoszą sprzedający na subiektywne opinie klientów. To przecież ja dla Allegro mam ustawioną specjalnie późną godzinę graniczną do 15:00 by zdążyć i nieraz lecieć do paczkomatu aby nadać tanią za kilkanaście złotych "biżuterię" i wszystko po to by sprostać wysokim standardom allegro - a tu takie podziękowanie.
@Halfrunt To fakt, pewne osobniki mają specyficznie ustawione priorytety. Ponieważ jednak w komentarzu jest wyraźnie mowa o czasie dostawy (który nie powinien podlegać ocenie), może nasz panie coś pomogą?
@SpeedyGonzalezz Ona chciała mieć kolczyki na imprezę, a to jest waga życia, lub śmierci😉, teraz jest już po imprezie i poleciał negatyw
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dziewczyny jak coś to wysłałem zgłoszenie nr 47224414
W usłudze Allegro Inpost nie ma określonego gwarantowanego terminu doręczenia. Nie ma więc w tej usłudze czegoś takiego jak opóźnienie.
Tak samo jak na allegro nie podaje się nigdzie gwarantowanego czasu dostawy, "dostawa na jutro" z "gwiazdką" to pic na wodę, fotomontaż. Każda negatywna opinia dotycząca czasu dostawy powinna być odgórnie wykluczana.
@Halfrunt Wkrótce otrzymasz odpowiedź mailową w tej sprawie. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.