anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy ta ocena negatywna nadaje się do zgłoszenia o wykluczenie?

Halfrunt
#20 Guru#

W czwartek nadałem przesyłkę, zgodnie z czasem dostawy i tego dnia kurier @InPost podjął ją do dalszego transportu. Jednakże nie wiem dlaczego paczkę finalnie dostarczono w poniedziałek (dzisiaj), nawet wcześniej niż informacja o dostarczeniu była negatywna ocena od klientki z maksymalnie obniżoną ilością gwiazdek za obsługę klienta. 

""Jedynym powodem, dla którego zamówiłam kolczyki u tego sprzedawcy, był czas dostawy. W rezultacie 3 dni opóźnienia."

INPOST śledzenie 401631766451141111113812

Wydana do doręczenia

1 Gru 2024, 7:15

 

Przyjęta w Centrum Logistycznym

1 Gru 2024, 3:29

 

W trasie

30 Lis 2024, 20:44

 

W trasie

30 Lis 2024, 6:30

 

Przyjęta w Centrum Logistycznym

30 Lis 2024, 1:42

 

W trasie

29 Lis 2024, 18:57

 

W trasie

29 Lis 2024, 7:02

 

Przyjęta w Centrum Logistycznym

29 Lis 2024, 2:21

 

W trasie

28 Lis 2024, 20:30

 

W trasie

28 Lis 2024, 19:26

 

Przyjęta w Centrum Logistycznym

28 Lis 2024, 16:09

 

Odebrana przez Kuriera

28 Lis 2024, 15:30

 

Nadana poprzez Paczkomat/PaczkoPunkt

28 Lis 2024, 14:14

 

W trakcie przygotowania

 

 

 

 

Czy w takiej sytuacji również mogę prosić o wykluczenie go ze statystyk?

zamówienie nr 153f72b0-ad85-11ef-8902-69af0123eb8e (koltat)

 

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

 

 

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Halfrunt niestety negatywa może usunąć tylko klientka, bo to jej subiektywna opinia, a to, że zawinił Inpost, a nie Ty mało Allegro interesuje

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

No ale to nieprawda co ona pisze, bo to allegro jej obiecywało piątkową dostawę. 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Halfrunt  klienci potrafią wystawić negatywa jeszcze przed wysłaniem towaru, a mimo to nie jest usuwany, więc musisz się przyzwyczaić do Allegro

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Halfrunt InPost zmieścił się w dwóch dniach roboczych, aczkolwiek dość długie peregrynacje przesyłki wskazują na to, że prawdopodobnie została początkowo błędnie skierowana. 

Tak czy inaczej, nie ma w tym Twojej winy, ale to nie obchodzi ani klientki (jak widać), ani (tym bardziej) Allegro. 

Jednym sposobem jest skorzystanie z linka z prośbą o zmianę lub usunięcie oceny. 

A tak na marginesie, to kompletnie nie rozumiem takich kupujących, robiących aferę z wydumanego opóźnienia o jeden dzień. Przecież to nie są leki ratujące życie, lecz z reguły jakieś duperele, bez których można przeżyć od piątku do poniedziałku 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@SpeedyGonzalezz pracuje w tym już 20 lat i mam właśnie wrażenie, że dla pewnej grupy biżuteria sztuczna (np. pokazać się na Andrzejkach) jest ważniejsza od jakichś tam leków. Nie rozumiem jedynie podejścia Allegro w takich sprawach, konsekwencji jakie ponoszą sprzedający na subiektywne opinie klientów. To przecież ja dla Allegro mam ustawioną specjalnie późną godzinę graniczną do 15:00 by zdążyć i nieraz lecieć do paczkomatu aby nadać tanią za kilkanaście złotych "biżuterię" i wszystko po to by sprostać wysokim standardom allegro - a tu takie podziękowanie. 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Halfrunt To fakt, pewne osobniki mają specyficznie ustawione priorytety. Ponieważ jednak w komentarzu jest wyraźnie mowa o czasie dostawy (który nie powinien podlegać ocenie), może nasz panie coś pomogą? 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@SpeedyGonzalezz Ona chciała mieć kolczyki na imprezę, a to jest waga życia, lub śmierci😉, teraz jest już po imprezie i poleciał negatyw

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Halfrunt to nie jest subiektywna ocena sprzedawcy tylko allegro

wystąp z roszczeniem do serwisu

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Dziewczyny jak coś to wysłałem zgłoszenie nr  47224414

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Halfrunt

W usłudze Allegro Inpost nie ma określonego gwarantowanego terminu doręczenia. Nie ma więc w tej usłudze czegoś takiego jak opóźnienie.

oznacz moderatorów

q3qPL
#13 Ambasador#

Tak samo jak na allegro nie podaje się nigdzie gwarantowanego czasu dostawy, "dostawa na jutro" z "gwiazdką" to pic na wodę, fotomontaż. Każda negatywna opinia dotycząca czasu dostawy powinna być odgórnie wykluczana.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Halfrunt Wkrótce otrzymasz odpowiedź mailową w tej sprawie. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów