anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy u was działa E-nadawca Poczty Polskiej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Witajcie! Czy działa wam E-nadawca? Od samego rana nie wyświetla się mi żadna strona, a nawet nie mogę śledzić paczkę. Czy wy macie tak samo?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
_Likos_
#20 Guru#

@Gasmin_pl  tracking działa, sledzenie nadanych w ubiegłum tygodniu przesyłek po kliknięciu z poziomu allegro pokazuje prawidłowo śledzenie

Co do nadan i samego e nadawcy to jeszcze dziś nie nadawałem

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Gasmin_pl 

  Przed chwilą generowałam etykiety, działa póki co bez problemu 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

mi nie działa - jest komunikat:

"Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

Podczas łączenia z serwerem „e-nadawca.poczta-polska.pl” wystąpił błąd. PR_END_OF_FILE_ERROR

Otwierana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych.
Proszę poinformować właścicieli witryny o tym problemie.

Więcej informacji…"

oznacz moderatorów
AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Nie działa, zhakowali? I co teraz, leżymy i kwiczymy. A nasz pan Klient bedzie zły że w terminie nie dostanie...

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

U mnie działało. Udąło sie wszystko nadac bez problemów

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

 AptekaNatolinska meduza może to nie pomoże , ale miałem niedawno taki problem na Firefox-e , zmieniłem przeglądarkę i gra .

oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@mdrogeria próbowałam i nic nie działa. Nawet e-monitoring nie ładuje.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Gasmin_pl a antywirus Ci nie blokuje ?, w ub. tygodniu Poczta wdrażała nową wersję EN. 

oznacz moderatorów
AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Komunikat zwrotny z PP "zlokalizowalismy błąd, pracujemy nad usunieciem"

oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@AptekaNatolinska  dzięki za wiadomość. Dobrze, że wiedzą o problemie. No to czekamy.

Pytanie do moderatorów czy to wpłynie na jakość sprzedaży, jak nie damy radę dzisiaj z paczkami?

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Gasmin_pl Z tego, co tu piszecie, wynika, że nie jest to problem dotykający wszystkich użytkowników. Jeśli więc dojdzie do opóźnień, które będą miały wpływ na obniżenie wyników w jakości sprzedaży, prosimy o zgłoszenie przez formularz kontaktowy. Będziemy analizować te przypadki indywidualnie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@nat_not  Udało mi się wyjaśnić że problem leży po stronie operatora Orange. Kto ma internet od tego operatora ma zablokowany dostęp między innymi i do strony Poczty Polskiej. Udało mi się wyciągnąć etykiety z internetu komórki.

oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

blokuje cybertarcza orange - można zgłosić na stronie   https://www.cert.orange.pl/cybertarcza  "incydent" w prawym górnym rogu to odblokują

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Gasmin_pl @meduza Kolejny argument za tym, żeby nie korzystać z tego typu usług oferowanych przez ISP, nad którymi nie ma się żadnej kontroli i którymi nie można indywidualnie zarządzać. Już lepiej używać alternatywnych DNS-ów (a nie tych przypisywanych przez ISP).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów