anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Wy też cały czas prowadzicie walki z kupujacymi i po zakupie problemy nagminny problem

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

Witam, u nas jakaś  plaga sprzedaż jest ok tylko cały czas kupujący wykorzystują  po zakupie towaru. Obnizenie ceny lub nie polecam lub nie chcą zwrocic towaru u nas to plaga jak z tym walczyć ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

robertrutkowski jeśli takich historii nie wkalkulujesz w cenę to się szybko wykoleisz . Klient płaci to i wymaga , a ostateczną cenę towaru ustalasz Ty .

oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

nie wykoleje sie mamy  firme 21 lat tylko jakas plaga sie zrobiłą

oznacz moderatorów

puh_ip
#9 Pomysłodawca#

U nas nagminne jest "rozmyślenie się" klienta i anulowanie sprzedaży już po wysyłce.
Masakra jakaś.
Towar wysłany, nie jest odbierany i wraca, a płacić za przesyłkę trzeba. 

oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

u nas też tak jest i cuda wczoraj zwrócił i już cyrk czemu nie ma wpłaty..

Witam. Odesłałem skrzynię na swój koszt, wiem że wczoraj została dostarczona. Czekam na zwrot pieniędzy, w przeciwnym razie kieruje sprawę do Allegro
22:14

11 czerwca

Odp: Pytanie o przedmiot SKRZYNIA BIEGÓW IDEALNA 20DM12 PEUGEOT 307 1.6 16V (numer oferty: 10651929402)
Wszystko sie zgadza dlaczego Pan taki niemiły zrobila cos Panu nasza firma nie tak pomylil sie Pan w zakupie a to nie nasza wina . Mamy 14 dni na zwrot wedlug przepisów i w tym terminie otrzyma Pan zwrot naleznosci pzd
i proszę podac numer konta , bo go Pan nie podał nawet do zwrotu pzd
oznacz moderatorów