anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po aktualizacji Firefoxa nie wyświetla się kolumna filtrowania po lewej stronie?

Idź do rozwiązania
RED
#17 Koryfeusz#

Może Allegro łaskawie naprawi złe działanie serwisu w firefoxsie?

dotyczy najnowszej wersji programu

Serwis chodzi tylko w trybie widoku pełnoekranowego

i nie można przełączyć go w normalny widok

nie ma bocznego paska z kolumną opcji

 

na chromie działa normalnie

oznacz moderatorów
119 ODPOWIEDZI 119
br.
#16 Inspirator#

@Client:44052296  "... zmień przeglądarkę "

Pomysł doskonały, następna porada to będzie:  wymień użytkowników,  albo lepiej zmień serwis na bardziej przyjazny.

oznacz moderatorów
mwmonety
#20 Guru#

Albo zmień portal internetowy tu na allegro jest coraz gorzej .

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@RED sprawdziliśmy to i nie mogliśmy powtórzyć błędu, o którym piszesz. Dział techniczny zaleca sprawdzenie czy sytuacja powtarza się w trybie incognito, warto też dla pewności ponownie wyczyścić pamięć podręczną i ciasteczka w przeglądarce.

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
br.
#16 Inspirator#

@la_nika  Nie warto codziennie czyścić pamięć podręczną.  Są  tam zapisane  odwiedzane strony, ustawienia itp..  Nie  popieram takiego rozwiązania, potem trzeba od nowa...

Proszę nie robić codziennie nowych "ułatwień"  a  wszelkie zmiany powinny być  wcześniej sygnalizowane.  Tak robią  szanujące się serwisy na przykład banki.

Ale cóż, Allegro  do szanujących się  nie chce należeć.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@xyz96 i @WREDZIA-W1  rozumiem, chęć odpowiedzi na zaczepkę drugiej strony, ale pamiętajmy o tym, że Gadane ma pomagać rozwiązywać problemy na Allegro, a wątki mają być przydatne nie tylko dla osób, które się w nich wypowiadają, ale także dla tych którzy po miesiącu, roku itd. wpiszą w wyszukiwarkę swój problem i na Gadane znajdą odpowiedź. Nie chciałabym, żeby zanim się do niej "dokopią" musieli czytać totalnie niezrozumiałe dla nich wiadomości, dlatego Wredziu, siekierka idzie w ruch i nie może zostać zakopana - naszą (Pracowników Allegro) główną rolą na Gadane jest moderowanie forum, więc właśnie edytowanie lub usuwanie wypowiedzi, które mogą utrudnić zrozumienie innym w przyszłości.
Uważam też, że jeżeli w konflikcie nie można dojść do porozumienia, a nawet po obu jego stronach nie widać chęci osiągnięcia go, dalsze uczestniczenie w nim jest jedynie frustrujące. Może warto w przyszłości zignorować zaczepkę i się nie denerwować.
Życzę Wam spokojnego popołudnia!

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@la_nika Ale pewien Client na samej górze wątku mnie oznaczył i zakpił, czym wywołał niepotrzebną wymianę zdań. Tamtego postu nie usunęłaś, a moją odpowiedź już tak. To nie jest sprawiedliwe.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@la_nika Ja tylko na chwilkę. Zaraz możesz to usunąć.

Ty wierzysz w cuda, że ktoś będzie czegoś szukał? Nie będzie. Każdy, kto ma problem założy swój nowiutki wątek, a nie będzie grzebał w starych. Pozwól mi się kłócić z @xyz96 . Uwielbiam to 😀 😂 🤣 😂 🤣 Przecież go nie zjem 😀

Ula

Ula
oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@xyz96 zastanawiałam się co zrobić z pierwszą wiadomością, ale uznałam to za mrugnięcie oka w Twoją stronę - często zmiana przeglądarki jest dobrym rozwiązaniem, jednak rozumiem, że Ty interpretujesz to inaczej i czujesz się urażony, dlatego tę wiadomość także usuwam, żeby było sprawiedliwie, jednak proszę przemyśl to, co napisałam w poprzednim wpisie o ignorowaniu zaczepek.

@WREDZIA-W1 Akurat zaskoczę Cię ale bardzo dużo ludzi korzysta z Gadane nie biorąc udziału w dyskusji, tylko (jak się domyślam) zbierając informację i wiedzę, widzimy to w wynikach wyszukiwania w Google, więc ta przejrzystość wątków jest ważna 🙂   

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@la_nika No to skoro tacy żądni wiedzy, niech znają wszystkie aspekty sprawy. Z każdego punktu widzenia 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@la_nika Ja to doskonale rozumiem, ale w moją stronę jest tyle zaczepek, że trudno nie reagować. Ja nie mam nieograniczonej odporności. Lepiej, aby tych zaczepek nie było 🙂 Ewentualnie gdyście je natychmiast po zgłoszeniu usuwali, ale nie usuwacie 🙂

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

Może po prostu przeciążasz system zgłoszeń i nie są w stanie reagować w należytym czasie, będąc tak nimi przez ciebie floodowani😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@br. codziennie czyszczenie przeglądarki rzeczywiście może być irytujące, ponieważ później trzeba się ponownie logować, jednak w przypadku takich problemów często stanowi rozwiązanie. O dużych zmianach informujemy Was zawsze z odpowiednim wyprzedzeniem, zależy nam żebyście mieli czas na przygotowanie się do nich, natomiast problem z Firefoxem nie wynika z wprowadzonej przez nas zmiany. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
RED
#17 Koryfeusz#

ja mam ustawienie czyszczenie przeglądarki po jej wyłączeniu

problem już nie występuje

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@RED Po tym automatycznym "czyszczeniu" przeglądarek nadal pozostaje sporo rzeczy do usunięcia.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
wspomnienieprlu
#9 Pomysłodawca#

Już wczoraj było normalnie, dziś wswzystko diabli wzięli ! I prosze takie porady typu " wyczyść pamięć" lub " zmień przegladarkę" sobie łaskawie darować, bo dobrze wiecie, że to na nic. Dział tzw techniczny niech robi, co powinien, a nie "zaleca" nam sobie radzić z tym, co schrzanili.

oznacz moderatorów
interszafa
#10 Popularyzator#

Ktoś znalazł rozwiązanie? bo w tym pasku po lewej stronie była możliwość wypłaty środków z konta pay-u, a w pasku po prawej na górze nie ma takiej opcji.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@RED Właśnie sprawdziłem na 85.0.2 i jest tak samo, jak było (czyli bez zmian). Nie masz tam jakiegoś rozszerzenia, które może powodować takie efekty?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Hoth24BrickStore
#8 Zapaleniec#

KTOŚ MOŻE TO WKOŃCU NAPRAWIĆ - 10 RAZY JUZ MUSZĘ DZIENNIE SIĘ PRZELOGOWYWAĆ. MAM Z AUTOMATU CZYSZCZONE CIASTECZKA więc to BŁĄD W KODZIE PO STRONIE ALLEGRO!

oznacz moderatorów
Client:44052296
#16 Inspirator#

@Hoth24BrickStore  czas na dobrą zmianę😀 i na zaprzyjaźnieniem się z nowym interfejsem

oznacz moderatorów