anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po aktualizacji Firefoxa nie wyświetla się kolumna filtrowania po lewej stronie?

Idź do rozwiązania
RED
#18 Luminarz#

Może Allegro łaskawie naprawi złe działanie serwisu w firefoxsie?

dotyczy najnowszej wersji programu

Serwis chodzi tylko w trybie widoku pełnoekranowego

i nie można przełączyć go w normalny widok

nie ma bocznego paska z kolumną opcji

 

na chromie działa normalnie

oznacz moderatorów
119 ODPOWIEDZI 119
la_nika
Moderator
Moderator

@Kaliope_Brzeg @mikeza jeżeli chodzi o Wasz problem to dział techniczny nie powtórzył błędu. Stąd prośba (oprócz porządnego wyczyszczenia przeglądarki i plików cookies) abyście spróbowali w trybie incognito w celu wykluczenia dodatkowych wtyczek. Jeśli to nie pomoże to inna przeglądarka np. Chrome, jeśli będzie ok, to będzie to kwestia przeglądarki i możemy zasugerować korzystanie z innej. 
@Hoth24BrickStore @absolut2005 @Kaliope_Brzeg wszystkie uwagi z tego wątku przekazuję do odpowiedniego działu i na pewno zostaną przeanalizowane. Wasze opinie są dla nas istotne i bardzo za nie dziękujemy!  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
RED
#18 Luminarz#

@la_nika gdzie jest w pionowym interface allegro

lista wpłat od sprzedających?

oznacz moderatorów
Client:97765421
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj 20 minut szukałem czarnej listy kupujących. Niech te zmiany szlag tr.... Nie będę robił kilkunastu skrótów na pasku zakładek.

oznacz moderatorów
RED
#18 Luminarz#

@Client:97765421 a gdzie to jest?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@RED czarna lista Kupujących jest w części sprzedaż > ustawienia sprzedaży > czarna lista kupujących:

la_nika_0-1617951818356.png

 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika  Tak na lepszy humor w piątek. Napisz do działu który to wymyślił email z jednym słowem : "intuicyjność" - i patrz jak się wkurzają 😎

ps. Ale będą tez i tacy co sprawdzą w Google co to znaczy😃

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mwmonety
#20 Guru#

Trzeba przyznać że fantazji to im tam nie brakuje szkoda tylko że my musimy się męczyć z tymi tworami ich wyobraźni .

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@RED te dane znajdziesz w zakładce Saldo i historia operacji, tak wygląda ścieżka, aby do niej przejść: Moje Allegro > Sprzedaż > Finanse > Saldo i historia operacji. 

la_nika_0-1617866893572.png

 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

Ktoś nieźle odleciał. Stworzyć taki labirynt i wmawiać nam, że wszystko po to by poprawić komfort pracy. Przecież po co klikać raz jak można kliknąć dziesięć razy 🙄🙄

_____________
Kama
oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Bardzo niekomfortowe jest te rozwiązanie, przynajmniej na początku dopóki się człowiek nie przyzwyczai. 

oznacz moderatorów
RED
#18 Luminarz#

@la_nika saldo i historia operacji to nie jest lista wpłąt kupujących

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@RED zwróć uwagę, że nie napisałam, że to jest to samo. Tylko, że znajdziesz te dane (listę wpłat Kupujących) w zakładce Saldo i historia operacji. W części zakładki Historia operacji możesz przefiltrować wszystkie operacje: wpłaty, wypłaty, zwroty, PayU i Przelewy24; wybrać przedział czasu; rodzaj operacji i rodzaj usługi. Możesz też wyszukać konkretną wpłatę korzystając z wyszukiwarki w zakładce podając login Kupującego lub wpłatę jakiej dokonał. Możesz także wygenerować zestawienie w formacie csv lub pdf. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym artykule.     

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
idf2005
#9 Pomysłodawca#

Czy tylko ja nie mogę znaleźć odnośnika przekierowującego do zakładki "Ustawienia sprzedaży" po ostatnich zmianach czy ktoś może jeszcze ma taki problem 😉 ?

P.S. Pozdrawiam przy okazji Dział Techniczny Allegro ... 😄

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedaż -> Ustawienia sprzedaży; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/o-sprzedajacym

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

Mam nowy pomysł dla ekipy Działu Technicznego. Przydałoby się nam teraz jakieś Allegro Maps 🤣🤣🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów
maxr01
#15 Entuzjasta#

RED - zauważ, że Firefox nie ma chyba już wsparcia technicznego.

Na starym laptopie Dell z Windows XP - wszystko hula mi "git". Nawet na Firefoxie.

Na nowszym - od 2-ch mies. korzystam z Chrome - wreszcie przestało mi "mulić".

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#10 Popularyzator#

Drogie Allegro 🙂

Czy możecie wprowadzić możliwość wyboru interfejsu zarządzania "Moje Allegro" pomiędzy tym co było a tym co teraz jest. 

 

Powiem wprost usunięcie belki szybkiego Menu z lewej strony to jakaś porażka - jest nieporęczne, wymaga masę klikania, w dodatku czcionka tak mała że pomimo dobrego wzroku muszę nieźle wpatrywać się w monitor co tam jest napisane.

 

Niestety czyszczenie cookies w przeglądarkach już nie pomaga, zostałam zmuszona do wyciągnięcia dwóch starszych laptopów, gdzie jakimś cudem działa stary wygląd Allegro.

 

Proszę o wprowadzenie możliwość wyboru wyglądu interfejsu.

oznacz moderatorów
RED
#18 Luminarz#

czyść mocniej i dokładniej

wg moich obserwacji czy belka lewa się włączy zależy od jakiej strony zaczynasz przygodę z allegro

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@AR_Auto_Czesci dziękuję za Twoją uwagę, każdą sugestię na temat nowej nawigacji w Moim Allegro przekazuję dedykowanemu zespołowi, który pracuje nad tym, aby była przyjazna w użytkowaniu. Wasze uwagi i spostrzeżenia w tej kwestii są bardzo cenne.  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów