anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dopłata za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu

badams71
#10 Popularyzator#

Pytanie w sumie kieruję do InPostu, nie wiem czy ktoś się ma możliwość tu odezwać.

Ostatnio doliczono mi opłatę za rzekomą weryfikację gabarytu do 30 (słownie: trzydziestu) przesyłek. Sprawdziłam wszystkie i ani jedna nie miała prawa być błędna. Sprzedajemy od roku to samo, wszystkie paczki są mierzone, a doczepili się nie do niestandardowych, tylko typowych pakowanych w kartony. Paczka 45x30x25 nie mogła wejść do skrytki innej niż C. Powtarzam, tych doliczeń jest TRZYDZIEŚCI i WSZYSTKIE są naliczone niesprawiedliwie.

Teraz pytanie - czy mogę napisać gdzieś jeden wniosek o reklamację do wszystkich tych przesyłek, czy muszę korzystać z formularza kontaktowego i do każdej z osobna wypełniać to multum pól? Dodam, że to naliczanie jest widoczną próbą naciągania niewinnego człowieka z nadzieją, że się mu nie będzie chciało reklamować tylu przesyłek, więc rozumiem, że stworzenie możliwości grupowego reklamowania nie jest Wam na rękę. Dobrze jednak byłoby zatrzeć niemiłe wrażenie i naprawić sobie opinię, tym bardziej, że InPost ma możliwość być jedną z najlepszych i najbardziej profesjonalnych firm kurierskich w Polsce. Oczywiście jeśli zrezygnuje z takich akcji.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

InPost
Ekspert InPost

@badams71 

W zaistniałej sytuacji jest możliwość złożenia jednej reklamacji. Do reklamacji prosimy o dołączenie pliku xls z pozostałymi numerami paczek bez żadnych znaków dodatkowych. 

Dopłata za weryfikację paczki przy zmianie gabarytu jest naliczana w przypadku stwierdzenia niezgodności deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Opłata może zostać naliczona na każdym etapie procesowania paczki.
Nadawca ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli uważa, że dopłaty zostały naliczone niesłusznie. Ich zasadność zostanie zweryfikowana na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.

Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź z wynikiem zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów

zookoi
#9 Pomysłodawca#

jeśli zamawiam usługę z rozmiarem C  z automatu to jeśli zamówiłem  usługę C TO JAKIM PRAWEM WY SOBIE ZMIENIACIE NA INNY TO JEST OSZUSTWO I TRZEBA SIĘ ZA TO WSZYSCY WSPÓLNIE WZIĄŚĆ 

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Bo może stwierdzili ze zmieści sie w B? Bo na co innego można zmieścić C?

oznacz moderatorów

zookoi
#9 Pomysłodawca#

Jeśli zamawiam usługę to dlaczego ktoś mi zmienia ? w restauracji zamiast schabowego dostaniesz mielonego ? co to za absurd , gdybym chciał B to bym zamówił B .

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

zookoi Ja jednak uważam, że to dobry pomysł z tymi dopłatami. Już wiele razy słyszałem od sprzedawców, że hurtowo wystawiają etykiety na C, bo nie chce im się weryfikować wielkości paczki. 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

tylko, że autor postu wyraźnie podał wymiary przesyłki: 45x30x25, taka paczka zmieści się tylko w C, bo skrytka B ma max wys. 19cm, a tutaj jest 25, więc do jakiej dziury wsadził mu je inpost ? moim zdaniem znowu się zaczyna doliczanie na boku, kolejny sposób na dorobienie na sprzedawcach, których można kroić z każdej strony.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

zookoi
#9 Pomysłodawca#

przy 10 paczkach dziennie to ja bym je jeszcze wygłaskał , ale jeśli masz 200 paczek i asortyment  od drobnicy po duży to jak to ogarnąć ?  jeśli jest taka usługa i ja  za nią płacę to o co chodzi z tym zmienianiem ? 

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

zookoi Inpost dla jednej osoby na pewno nie zmieni swojego regulaminu. Pozostaje Ci uzbroić się w system zarządzający zamówieniami jak np. Baselinker, w którym będziesz mógł utworzyć reguły generujące etykiety o konkretnym gabarycie w zależności od pakowanego towaru.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

tylko, że tu nie chodzi o błędy po stronie sprzedawcy, a naciąganie ze strony inpost. Temat już był wałkowany i UOKiK zabronił inpost tego typu praktyk, jak widać mało skutecznie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów