Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłaszaliśmy błąd w katalogu, ponieważ jeden produkt w katalogu miał podpięte dwa kody ean:
5902543540850 - XL/XXL
5902543540843 - M/L
Kod te występowały po przecinku, przez co nie można było dodać jednego z rozmiarów.
Napisaliśmy prośbę o wyodrębnienie każdego z kodów ean, aby można było dodać prawidłowo oznaczone produkty.
Produkt o eanie 5902543540850 został dodany jako rozmiar L/XL, a 5902543540843 jako M.
Tutaj zaczynają się schody.
Na stronie sklepu internetowego producenta widocznej dla klienta, powyższe kody ean mają przypisane rozmiary M/L dla 5902543540843 oraz XL/XXL 5902543540850 .
Natomiast na stronie B2B, produkty te oznaczone są rozmiarami M oraz XL.
Przesłane zostały screeny oraz linki potwierdzające fakt w jaki sposób producent dwojako opisuje swój produkt oraz, że nie posiada obecnie produktów w rozmiarach L czy XXL.
Początkowo rozmiary miały zostać oznaczone jako M oraz XL, jednak po dyskusji z doradcą doszliśmy do wniosku, że lepszym rozwiązaniem będzie oznaczenie produktów takimi rozmiarami, jakie widoczne są na stronie sklepu internetowego producenta, aby nie tworzyć rozbieżności między tym co widoczne na allegro, a tym co u producenta.
Rozmiar XL został zmieniony na XL/XXL.
Natomiast dla rozmiaru M/L zamiast poprawki w katalogu, stworzono dubla. A więc produkt o eanie 5902543540843 widniał jak M oraz jako M/L.
Doradca prosił nas również, abyśmy zaktualizowali dane tego produktu w bazie GS1.
Zgłosiliśmy w korespondencji z doradcą, że produkt został zdublowany i prosimy o usunięcie dubla z błędnym rozmiarem M, a także, że nie mamy podstaw do ingerencji w produkt nie należący do nas.
Otrzymaliśmy odpowiedź negatywną, cytując:
"Na ten moment nie mamy podstaw, aby usunąć ten produkt. Dodam, że inni sprzedający są już do niego podpięci, korzystają z niego.
Jeżeli produkt z rozmiarem M/L Państwu odpowiada - bardzo proszę o korzystanie z tego produktu. "
Ponowiliśmy swoją prośbę, kolejnym razem trafiając na osobę, która przychyliła się do usunięcia, bądź jak to zostało określone "scalenia" dubla i poprosiła o wskazanie, który z produktów powinien pozostać.
Wskazany został produkt w rozmiarze M/L jako właściwy, M jako niewłaściwy.
Otrzymaliśmy następującą odpowiedź:
"Dziękuję za cierpliwość i zgłoszenie tego błędu.
Produkty zostały scalone i pozostał produkt o numerze id 84f4838d-5202-4975-8070-0e56e7dff989 (rozmiar M). Produkt ten posiada prawidłowe dane i rozmiar zgodny z rozmiarówką producenta."
Resumując: allegro pozwoliło na scalenie dwóch różnych kodów ean jako jeden produkt w katalogu, mając materiały pozwalające na podjęcie decyzji jak je oznaczyć prawidłowo, oznaczono błędnie (L/XL zamiast XL czy XL/XXL), zamiast poprawić rozmiar w katalogu stworzono dubla, odmówiono usunięcia dubla, a następnie scalono produkty zostawiając ten z niewłaściwym rozmiarem.
Podkreślamy, produkt 5902543540843 miał zostać opisany jako rozmiar M/L.
Produkt o kodzie 5902543540850 dalej widnieje jako XL/XXL.
A więc widoczne są w katalogu produkty w rozmiarze M i XL/XXL.
Od początku zależało nam na tym, by produkty opisane były w sposób rzetelny, aby rozmiary były tożsame, czyli albo opisane jak M/L i XL/XXL albo jako M i XL. Przesłane zostały wszystkie dostępne dane potrzebne do decyzji jak produkty opisać. Jednak stanowisko allegro w tej sprawie zmieniało się w zależności od tego, na kogo trafiła nasza wiadomość.
Od 10 dni próbujemy dodać prawidłowo dwa produkty przedstawione powyżej.
Prosimy o klarowne ustosunkowanie się do naszego stanowiska w tej sprawie oraz poprawienie rozmiaru produktu zgodnie z opisem widniejącym na stronie producenta.
@Zielony_Sklep Czy możesz podać mi jeszcze numery ofert, których dotyczy ta sprawa?
Numery ofert to:
13234586831 |
13289097729 |
13229737366 |
oraz
13234412414 |
13214580427 |
13289104132 |
@Zielony_Sklep Dziękuję. Przekazałam prośbę o wprowadzenie zmian w oznaczeniu rozmiaru dla wskazanych przez Ciebie produktów.