anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Faktura od Inpost za listopad

marcinvol
#10 Popularyzator#

Witam

Otrzymałem od Inpostu fakturę za listopad. Wydawała mi się niska. Po sprawdzeniu okazało się że zawiera tylko doładowania do 18 listopada. Doładowań od 19 nie uwzględniono. Też tak macie ? Wysłałem meila na 'faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl' ale na razie bez odpowiedzi.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

InPost
Ekspert InPost

@marcinvol 

Uprzejmie informuję, że adres faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl jest dedykowanym adresem do zgłaszania uwag dotyczących otrzymanych faktur za doładowanie. 
Prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość. Jeżeli nie otrzyma Pan odpowiedzi w najbliższych dniach, prosimy o przesłanie zgłoszenia na  pomoc@inpost.pl wraz ze zrzutem ekranu otrzymanej faktury oraz opisem sytuacji.

W imieniu firmy InPost przepraszam za utrudnienia.

oznacz moderatorów

marcinvol
#10 Popularyzator#

Dziś dostałem takiego meila który troszkę wyjaśnił sytuację.

Drogi Kliencie,


w listopadzie miał miejsce proces zmiany pośrednika w zakresie realizacji doładowań kont przedpłaconych w ramach systemu Manager Paczek: eCard został zastąpiony przez DotPay. Pozwoliło to na szybsze i bezawaryjne korzystanie z naszych usług.

Mogło się zdarzyć, że w listopadzie realizowałeś doładowania konta za pośrednictwem zarówno eCard, jak DotPay. W takiej sytuacji otrzymasz odrębne faktury.

Za wszelkie potencjalne utrudnienia w okresie przejściowym przepraszamy.

Z pozdrowieniami,
Zespół InPost

oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

Też dostałem ale drugiej FV już nie.

@InPost Kiedy będą rozsyłane te fv?

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@europa89 Faktury za doładowania konta w Managerze Paczek zostaną wystawione do 10 dnia miesiąca. 

oznacz moderatorów

marcinvol
#10 Popularyzator#

Dziś mamy 12 drugiej faktury nie otrzymałem.

 

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@marcinvol 

W przypadku braku otrzymania faktury za doładowania konta w Managerze Paczek do 10 dnia kolejnego miesiąca następującego po doładowaniach, prosimy o wysłanie zgłoszenia na dedykowany adres mailowy : faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za zaistniałą sytuację.


oznacz moderatorów