anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile muszę oddać pieniędzy

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

Witam. Ostatnio sprzedałem płytę główna i procesor i ram za 50 zł. Kupujący zapłacił za wysyłkę 9.99 czyli razem 59.99 . Kiedy chce zwrócić pieniądze , kupujący mówi ze muszę mu zwrócić 67 zł za przesyłkę, proszę powiedzieć jak mam to rozwiązać ile pieniędzy wysłać

 

 

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

ale dopiero po zwrocie zakupu

oznacz moderatorów

br.
#18 Luminarz#

@DAWIDZAWADZKI  Jeśli upłynął darmowy termin  zwrotu  14 dni to on musi indywidualnie wykupić od InPostu  najtańszą przesyłkę  i wynosi to dokładnie 14,59 zł

oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

A jeżeli przyznam się ze była uszkodzona to tez muszę najpierw kasę odsyłać ?

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Nie możesz uznać reklamacji bez odesłania. No chyba że ci ne zależy na odzyskaniu tego co sprzedałeś, to napiszże przepraszasz i zwróć kasę. Jeżeli nie musi odsyłać to zwróć tyle ile zapłacił. W nagrodę będzie miał to co tam dostał.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@annas14-firma: dlaczego nie moze uznac reklamacji bez odsylania? 😮

oznacz moderatorów

br.
#18 Luminarz#

@DAWIDZAWADZKI   Ależ zapłać mu tyle ile chce czyli 67.  Jak zaczniesz przeliczać czy złotówkę więcej lub mniej to niepotrzebnie będziesz nakręcał konflikt.

Natomiast nie płać mu przed zwrotem płyty. Najpierw zwrot, obejrzysz sobie co się uszkodziło (masz zdjęcia wysłanej płyty) potem zdecydujesz czy to ty wysłałeś wadliwą płytę czy może domorosły specjalista ją porysował po to żeby złożyć reklamację.

Może się też okazać że nic nie musisz oddawać bo sprzęt jest dobry a klient nie potrafi  skonfigurować.

oznacz moderatorów

az1rael
#12 Orędownik#

Oddajesz mu za przesyłki tyle ile ma na kwitach nie ma kwitów nie ma czego oddać. Proste musi ci pokazać kwit z opłaty za odesłaną paczkę np zdjęcie, koszt wysyłki do znasz 

oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

A jeżeli przyznam się ze była uszkodzona to tez muszę najpierw kasę odsyłać ?

oznacz moderatorów

br.
#18 Luminarz#

@DAWIDZAWADZKI  Jeśli uznajesz że mogła być uszkodzona to oddaj mu dokładnie tyle ile zapłacił i daj sobie spokój, niech tą płytę sobie zostawi lub wyrzuci do śmietnika.  Szkoda wozić złom tam i nazad i jeszcze płacić za to. Ten procek i pamięć daruj sobie, nie są chyba warte kosztu przesyłki, a zresztą po co ci one bez płyty?

oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

Ponieważ mam inna płytę 

oznacz moderatorów

br.
#18 Luminarz#

Więc róbta co chceta...

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@DAWIDZAWADZKI: chyba najpierw powinienes sie zapoznac z warunkami reklamacji/rekojmią względem Kodeksu Cywilnego bo twoja wiedza jest znikoma i zadajesz koszmarne pytanie.

Gość nie musi dymać na Pocztę zeby wyslac złotówke taniej bo ty masz taką wizję. Masz mu zwrocic ekonomicznie uzasadnione koszty. Jesli bedzie mial mozliwosc zwrotu tylko przez paczkomat to powinienes zwrocic koszty za paczkomat.

Poza tym na forum jest chyba setka identycznych tematów. Wystarczy poczytać.

oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem płyta główna z procesor i kupujący zgłosił reklamacje , i zaakceptowałem reklamacje. Kupujący w dyskusji zaproponował mi żebym mu przelał na konto i podał numer telefonu. Podesłałem potwierdzenie i kupujący zakończył dyskusje. Czy kupujący może nie wysłać paczki ?

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@DAWIDZAWADZKI Oczywiście, że może nie odesłać jeśli okaże się nieuczciwy 😞
Popełniłeś błąd zwracając pieniądze bez odsyłania reklamowanego towaru i teraz możesz mieć problem.

Jakie były ustalenia miedzy wami?

oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

Ze on wyślę jak dostanie kasę , ale ustaliliśmy to nie na allegro

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@DAWIDZAWADZKI Niestety ale popełniłeś błąd. Prawidłowym działaniem jest odesłanie towaru na reklamację i po jej uznaniu zwrot pieniędzy. W przypadku kiedy kupujący nie odeśle towaru masz pełne prawo reklamację odrzucić.

Napisz coś więcej - kupujący odmawia wysyłki, urwał się kontakt, o jakiej kwocie tu mówimy?

Poinformuj kupującego, że zgodnie z ustaleniami żądasz zwrotu towaru i możesz zaznaczyć, że w przypadku braku zwrotu zgłosisz sprawę na policję.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@Client:104371448 Nie wiedziałem 😑

oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

W dyskusji sprzedający napisał ze odeśle wysyłkę 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#12 Orędownik#

DAWIDZAWADZKI  

Widzę ze masz duże zaufanie do ludzi ..
ja bym nie wysłał do momentu otrzymania towaru.
Jego będzie chroniło allegro i allegro protecty
Ty będziesz się bujał po sądach jeśli będziesz chciał odzyskać towar.

oznacz moderatorów