anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost - błąd techniczny

Idź do rozwiązania
FANSPORT79
#2 Obserwator#

Czy jest wciąż problem z tworzeniem etykiet z Allegro InPost? Przerwa miała być do 2 mają, a ja wciąż nie mogę nic zrobić. 

oznacz moderatorów
180 ODPOWIEDZI 180
Sklep_Patchwork
#8 Zapaleniec#

Ja już 3 razy wyczyściłam cookies i 3 razy na nowo powiązałam konto, ale nic to nie dało...

oznacz moderatorów
Consulus
#9 Pomysłodawca#

@Sklep_PatchworkA czy po powiązaniu konta jest automatyczne przekierowanie na stronę Allegro z prośbą o akceptację powiązania aplikacji? Jeśli tak to proponuję wszystko zrobić od początku tj. usunąć powiązane aplikacje na stronie Allegro, powiązać ponownie na stronie Inpost, zaczekać kilka min. i powinno działać.

oznacz moderatorów
every_day
#7 Wielbiciel#

może powinno ale nie działa.... u mnie trwa uzyskiwanie dostępu w nieskonczonosc....

oznacz moderatorów
Consulus
#9 Pomysłodawca#

@every_dayRozumiem, u mnie było to samo, próbuję pomóc, dlatego proszę napisać, czy po powiązaniu konta jest automatyczne przekierowanie na stronę Allegro z prośbą o akceptację powiązania aplikacji?

oznacz moderatorów
every_day
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów
_VISTERIA_
#8 Zapaleniec#

Niestety nie u wszystkich wygląda to tak samo 😕 ja nawet nie mogłam usunąć powiązania, wyskakiwał jakiś błąd 😕 kompletnie nic nie działało...

W pewnym momencie zrobiłam to tak, że zamknęłam wszystkie okna, otworzyłam tylko Inpost, wyczyściłam dane przeglądania, wyczyściłam cookies, na stronie Inpost wcisnęłam powiąż ponownie i.... wtedy nagle poszło. Także trzeba co chwila próbować wszystkich sposobów po kolei, a nuż któryś zadziała...

oznacz moderatorów
every_day
#7 Wielbiciel#

zadzwoniłam po raz kolejny do inpost i cos tam mają pogmerać w moim koncie.... mam spróbować za 15 min. zobaczymy...

oznacz moderatorów
pwglassfol
#8 Zapaleniec#

Zadzwonilam , ale co z tego mowia to samo co my tutaj opisujemy.... mówią... pracujemy nad usterką

oznacz moderatorów
every_day
#7 Wielbiciel#

mi pomogli.... pogmerali w moim koncie i wystartowało....

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@every_day @Sklep_Patchwork @pwglassfol @belsklep @zdenko02 @berzelot @artymicz 

Informujemy, że trwają prace nad całkowitym przywróceniem usługi do poprawnego działania.

W przypadku dalszych problemów w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie następujących czynności: 

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” i historii przeglądania w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
7. ponowne powiazanie konta

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek. 

Jeśli nadal będą występować utrudnienia bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z podaniem komunikatu błędu, skanem ekranu i loginem konta na adres pomoc@inpost.pl.  Zgłoszenia będą weryfikowane indywidualnie. 

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia. 

oznacz moderatorów
pwglassfol
#8 Zapaleniec#

..DZIAŁA.... uff... pomoc syna tez byla niezawodna....

oznacz moderatorów
hsdroptech
#7 Wielbiciel#

U mnie w dalszym ciągu nie działa ani na chrome ani na firefoxie

oznacz moderatorów
zdenko02
#9 Pomysłodawca#

U mnie nie działa, ale dopiero wróciłem do domu i jeszcze nie wstawiałem waszych poleceń. Już jednak teraz mówię, że to nie jest profesjonalne działanie i firma/ a może bardziej obie [czyli InPost i Allegro} powinni nam to jakoś zrekompensować.

 

oznacz moderatorów
berzelot
#8 Zapaleniec#

Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd! To nie ma nic wspólnego z ustawieniami po stronie sprzedającego! Mam drugie konto na allegro, na którym wszystko działa normalnie! Ta sama przeglądarka , te same ustawienia. Jeżeli posypią mi się negatywy i stracę możliwość sprzedaży z AllegroSmart będę domagał się od Inpostu zadośćuczynienia za brak profesjonalizmu i wyłożenie mojego biznesu!

oznacz moderatorów
hsdroptech
#7 Wielbiciel#

ipost leci w kulki . Telefonicznie inne informacje tu inne informacje a najlepsze jest co otrzymałam mailem cytuje "

W związku z problemem dot. Manager Paczek, udało się ustalić, że problem

występuje w konfiguracji przeglądarek internetowych użytkowników Managera Przesyłek.


W systemach InPost, oraz systemach Allegro nie występują żadne

błędy które mogą wskazywać na problemy z Manager Paczek od strony systemów wewnętrznych"

 

śmiechu warte

oznacz moderatorów
zdenko02
#9 Pomysłodawca#

Potrzebujemy adres mailowy do działu Allegro do którego będziemy wysyłać faktury obciążające za obecną sytuację awarii na linii InPost - Allegro. 

Nie interesuje mnie kto zawinił, ale mimo podpisanych umów z Allegro. [ w tym także Smart] nie mogę wysłać żadnej paczki bo system nie działa od 1 maja.  Same paczki przez InPost mogę wysyłać i nie ma żadnych utrudnień, ale już wysyłać je poprzez Allegro, gdzie były sprzedane już nie. W związku z powyższym mam propozycję, aby Allegro po otrzymaniu faktury zwracało nam należność skorzystanie z InPostu. 

oznacz moderatorów
Sklep_Patchwork
#8 Zapaleniec#

Wreszcie zaczęło działać. 🙂

oznacz moderatorów
belsklep
#8 Zapaleniec#

Dla czego Inpost znów nie działa BRAK POWIAZANIA KONTA !!!

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

działa , powiąż konto ponownie i zaczekaj kilka minut 

oznacz moderatorów
emuful
#7 Wielbiciel#

Cały czas jest komunikat zeby sprawdzić czy na allegro powiazane jest konto mam nawet zrobiłam to ponownie ale błąd nie ustąpił i jak mam wysłać paczki mija juz kolejny dzień a kupujący czekają nie mogę 9importować plików do wydrukowania etykiety

oznacz moderatorów