anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost: czy muszę interweniować co najmniej kilka razy w roku?

miliarderzy
#12 Orędownik#
Manager paczek inpost: numer zlecenia 1008549871
 
Jaki tym razem jest powód tego, że kurier nie odebrał paczek?
 
Nie było mnie w domu? Nie dodzwonił się? Zapomniał? A może domofon był zepsuty?
 
Oczywiście podany powód będzie wyssany z palca [jak zawsze], ale z chęcią go poznam. 
 
Chociaż jak teraz jest godzina po 18:00 to powodem może będzie "kurierzy pracują do późnych godzin wieczornych". A ja z rana jak ****** pakuję paczki, żeby były na 13:00 bo o to prosił mnie kurier, a jak nadam po 15:00 to dzwoni czy może odebrać na następny dzień, bo już w bazie jest. A godzina graniczna w tym rejonie to 16:00.
 
Więc jakby dobrze kurierowi nie robić, ten i tak działa byle jak.
 
Co z tymi paczkami?
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

InPost
Ekspert InPost

@miliarderzy 

Dobry wieczór, 

zlecenie oczekuję na realizacje. 

Więcej informacji będziemy mogli udzielić podczas bezpośredniego kontaktu. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem dostępnych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Prosimy przygotować numer zlecenia, adres odbioru oraz przykładowe numery paczek. 

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Do której godziny kurier powinien odebrać paczki, żeby dotarły na następny dzień do paczkomatów i na adres?

@InPost 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@miliarderzy 

Jeśli zlecenie zostało złożone zgodnie z godziną graniczną, to odbiór przesyłek powinien nastąpić w tym samym dniu, w godzinach nadania określonych w zleceniu.

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

No właśnie, "powinno" nastąpić w tym samym dniu.

Również miałem taki sam problem, dodam więcej. Gdyby nie moje ciągłe telefony na infolinię oraz bezpośrednio do kuriera to paczki nie zostałyby odebrane nawet kolejnego dnia roboczego. 

Proszę o informację jak mamy my, Sprzedawcy, zamawiać odbiór paczek, aby mieć gwarancję odebrania tego samego dnia.
Dotychczas swoje paczki osobiście dostarczałem do paczkomatu, jednak ilość zamówień, która stale się powiększa powoduję, że coraz częściej zapycham paczkomat i muszę krążyć po mieście w celu znalezienia wolnych skrytek.


oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Dokładnie tak jest jak mówi @Rydel_IT 

Wy jako firma INPOST macie chyba wyrąbane na nas sprzedających.

W paczkomacie 20 przesyłek nie nadasz, bo się szybko paczkomat zapycha. W dwóch też nie. W punkcie nadań typu ŻABKA pani mówi po zeskanowaniu że się nie da. A w rzeczywistości nie potrafi przyjąć, bo jakoś w trzeciej żabce przyjąć potrafi.

Suma sumarum, wczoraj zamówiony podjazd, przed godziną 13, dzisiaj kuriera po paczki nadal nie ma.

Ja bym z chęcią zakończył z Wami współpracę, ale zobowiązuje mnie SMART.

Nie będę po raz kolejny gdzieś dzwonił. Skoro się do czegoś zobowiązujecie, to tego przestrzegajcie. Ja nie będę WAS prosił, błagał ani przekonywał do przestrzegania zasad, które sami określacie.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@miliarderzy 

Dobry wieczór, 

na wstępie w imieniu firmy przepraszam za wszelkie niedogodności.

Firma InPost dokłada starań, aby procesować przesyłki z zachowaniem najwyższych standardów obsługi. Każdy Klient jest dla nas niezwykle ważny.

Dołożymy starań, aby jak najszybciej zweryfikować opisane przez Pana kwestie. W tym celu prosimy jednak o kontakt w wiadomości prywatnej na adres pomoc@inpost.pl. W wiadomości prosimy podać numer zlecenia, adres odbioru oraz przykładowe numery paczek. 

Proszę także o podanie danych adresowych wspomnianych punktów Żabka, w których nie było możliwe nadanie przesyłek oraz numerów paczek.

W kwestii Paczkomatów podejmujemy działania, aby zwiększać ich liczbę oraz powiększać istniejące już Paczkomaty, aby również proces nadania był wygodny dla Klientów.

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

626600637231866114094981

626600637241506113414165

626600637257300111720621

626600637205123114166669

przykładowe żabki; długo to jeszcze będzie tam leżeć?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@miliarderzy 

bardzo dziękujemy za zgłoszenie, przekazaliśmy już sprawę do odpowiedniego oddziału InPost. 

Przepraszamy za powstałe utrudnienia. 

 

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

I po raz kolejny to samo.

Godzina graniczna to 16:00, odbiór paczek zamówiony kilka minut po 14, kurier po paczki nie przyjechał.

Może zamiast przepraszać, obiecywać poprawę, pisać żeby się kontaktować poprzez e-mail, wypadałoby rzeczywiście coś z tym zrobić?

Numer zlecenia: 1008596953

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

U nas dokładnie ten sam problem. Zlecenie stałe jest, z drugiego konta wystawione przed 13 a kuriera nie ma. Telefon na infolinię i słyszę, że z powodów technicznych kurier nie dojechał a czy następnego przyślecie to nie wiadomo bo przecież nie możecie nic zagwarantować.
Totalna kpina!
Zlecenie: 1008594317

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Najlepsze jest to, że o godzinie 13 z minutami kurier (a w zasadzie to jego siostra) doręczył paczkę adresowaną do mnie i rozmową wyglądała mniej więcej tak:

- czy będzie dzisiaj odbiór? bo za dwie godziny będę miał paczki do nadania

- aaaaaa......le ja za dwie godziny to będę gdzie indziej

- ale godzina graniczna jest do 16

- dobrze, pogadam z bratem

Fajna ta firma InPost xD

Przepraszam, nie zamierzam się przyjaźnić z jej pracownikami, a przynajmniej nie z poziomu SPRZEDAWCA ALLEGRO > KURIER, więc piszę jak jest.

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Niestety u mnie podobna sytuacja, kurier robi łaskę, że przyjedzie. 
W dodatku wymyśla, że nie wyświetla mu się mój adres oraz nr telefonu?

Inpost, ogarnijcie swoich kurierów.

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Niestety tak działa Inpost, składaj reklamacje na każdą tego typu sytuację, z pewnością za pierwszym razem nic nie zrobią, bądź wytrwały. Ja walczyłem z Inpostem przez ponad rok aż w końcu znaleźli kuriera który pracuje sumiennie i problemy się skończyły, i mam nadzieję że w moim przypadku już problem nie powróci. Dlatego interweniuj przez pisanie reklamacji do Inpostu do allegro również, wspólnymi siłami w końcu coś zmienią. 

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

W sumie mogę im wysyłać kilka, kilkanaście albo kilkadziesiąt reklamacji tygodniowo. W zależności jak bardzo nie będą przestrzegać własnych zasad. Jak zobaczą, że lepiej jest obsługiwać klientów rzetelnie i zrozumieją to, być może wreszcie będzie tak, jak być powinno xD

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

W naszym przypadku pomogła długa interwencja, więc w Twojej sprawie będzie prawdopodobnie tak samo zgłaszaj na wszystko reklamacje to się w końcu obudzą i zaczną szanować sprzedawców a nie tylko własną kieszeń. Dodam jeszcze że przez zaniedbanie przewoźnika, allegro ocenia sprzedawcę, więc nic do stracenia walcz o swoje. 

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Dokładnie tak jest. InPost nie odbiera paczek, a mi lecą w dół punkty jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

I znów to samo. Zamówiony kurier nie przyjechał.

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Musisz dzwonić bezpośrednio do kuriera i upominać się o odbiór tego samego dnia.

Mam dokładnie takie same sytuacje.

Wydaje mi się, że Inpost próbuje wymusić na sprzedawcach stały abonament. Taką dostałem informację na infolinii, że aby mieć pewność odbioru należy podpisać umowę inaczej muszę polegać na dobrej woli kuriera, który mnie obsługuje.

Bez umowy mogę tylko zgłaszać reklamację na podjazd, co w rezultacie daje odbiór w kolejnym dniu roboczym i przeprosiny, świetne rozwiązanie...

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

To bez sensu. U mnie jeździ kilku na rejonie. Nie wiem który obsługuje mnie akurat danego dnia.

@InPost domagam się szacunku stosownego do sytuacji. Po co te wszystkie terminy skoro ich nie przestrzegacie?

oznacz moderatorów