anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost - Kupujący podał nieprawidłowy numer telefonu

kilowat_net
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dzień dobry

Niemal każdego dnia zdarza się, że Kupujący, który wybrał wysyłkę do paczkomatu, podał nieprawidłowy numer telefonu (poprzedzi go np cyfrą 0, +48, lub podał numer zagraniczny, nieakceptowany przez inpost) i przez to w manager.paczkomaty nie można wygenerować etykiety. W pierwszym przypadku mogę numer uzupełnić ręcznie z danych z zamówienia, ale w drugim przypadku, jeśli Kupujący nie odbiera i nie odpisuje na sms, nie mam jak wysłać zamówienia, a muszę to zrobić, bo tak mam ustawiony czas wysyłki - "kup do 12 - dostawa jutro"

Jeśli Sprzedający jest informowany o tym, że numer telefonu jest nieprawidłowy, to dlaczego Kupujący składając zamówienie nie może być o tym informowany? Dlaczego system nie wymaga od niego podania prawidłowego numeru?

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

pinsplash
#21 Demiurg#

@kilowat_net Problem znany od dawna, jak widać - nierozwiązywalny...

Numery Ukraińskie, Litewskie, Czeskie, Słowackie a ostatnio Brytyjskie... niestety system przepuszcza

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Bo allegro nie umie tego naprawić

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kilowat_net @Client:44052296 Co ciekawe, bezposrednio przez strone Inpostu nie wbijesz innego numeru niż polski. Więc to po stronie allegro...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kilowat_net
#11 Animator#

@pinsplash 

Dlatego napisałem tu, a nie do inpostu. W inpoście da się wpisać tylko 9 cyfr i pierwsza nie może być "0". To wystarczy, żeby wyeliminować problem.

@Client:44052296 

To kwestia chęci, a nie braku umiejętności.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Ja twierdze, że nie umieją. Bo przez ∞ lat to z nudów by to zrobili 😀

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Wolą sie zajmować głupotami typu modernizacja działu z pomysłami na AG w którym i tak wszystko jest kwitowane "nie mamy w planach tego robić".

oznacz moderatorów

kilowat_net
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Czy moderatorzy mogą się do tego ustosunkować?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kilowat_net @starling_shop @Client:44052296 @pinsplash Przepraszam, że musieliście czekać na naszą odpowiedź, ale generalnie tak, macie dużo racji i takie sytuacje mogą być problematyczne, dlatego w ostatnim czasie mocno działałam, abyśmy wdrożyli zmiany w tej kwestii. Wbrew temu co sądzicie, nie jest to jednak proste do wykonania od strony technicznej i na pewno potrzebujemy czasu, aby wypracować najlepsze rozwiązanie, dlatego nie mogę wskazać Wam konkretnych dat. Mogę natomiast zapewnić Was, że mamy ten temat na tablicy do rozpracowania. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ z Pocztą Polską podobny problem- ktoś zamawia na adres firmowy i notorycznie wyskakuje błąd, że adres jest za długi

oznacz moderatorów

kilowat_net
#11 Animator#

@starling_shop W dpd też co chwilę "nazwa jest za długa" albo "ulica nieprawidłowa", bo Kupujący nie zrobił spacji między nazwą ulicy a numerem domu (np Warszawska6). Nie rozumiem dlaczego ta informacja wyskakuje Sprzedającemu, a nie Kupującemu.

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Bardzo ciekawa uwaga- dlaczego da się zrobić, żeby te informacje wyskakiwały sprzedawcy ale kupującemu już nie?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ ale czy ta problematyczna sytuacja nie ciapnie się od momentu rozpoczęcia współpracy z inpost?

oznacz moderatorów

kilowat_net
#11 Animator#

@Client:44052296 Tak, odkąd pamiętam jest ten problem, a wysyłam inpostem już chyba 6 czy 7 lat.

oznacz moderatorów

preshop
#10 Popularyzator#

czy przez ten czas zostały podjęte jakiekolwiek działania w kierunku wyeliminowania tego błędu? 

oznacz moderatorów

kilowat_net
#11 Animator#

@preshop Nie. Nawet wczoraj musiałem poprawiać numer, bo klient zaczął od 0.

oznacz moderatorów

preshop
#10 Popularyzator#

ja też, więc że wiem nie został naprawiony, ale chcę wiedzieć, czy chociaż cokolwiek robią z tym...

oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

Właśnie mam zamówienie gdzie kupująca podała zagraniczny nr telefonu, system inpostu mnie nie przepuści, jak mam teraz wysłać paczkę? Kupująca nie odpisuje a dzwonić na zagraniczny nr telefonu nie mam zamiaru. 

Jak mam wysłać paczkę?

 

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kilowat_net
#11 Animator#

@AlePiesio 

Jak najszybciej 😁

A tak serio, jeśli ktoś zamówił paczkę, to pewnie siedzi w Polsce, więc co za problem zadzwonić?

oznacz moderatorów

preshop
#10 Popularyzator#

niekoniecznie. U mnie zamawia wiele osób zza granicy, którzy przekraczają ją żeby paczkę odebrać albo ktoś im je przekazuje - ale zamawia i do kontaktu podawana jest osoba, która nawet nie zna języka polskiego.

oznacz moderatorów