anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak naliczane są 100% terminowych odpowiedzi na pytania kupujących?

MAMY ROZWIĄZANIE!
gpautoservices
#8 Zapaleniec#

witam, odebrano nam punkty za nieterminową odpowiedz na pytanie kupującego.wie ktoś może jak to jest naliczane? na 14 pytan nie odpowiedzieliśmy na 1, teraz mamy 66 pytań i brak odpowiedzi na 1, a naliczone zostało 98,28 %, jak by nie liczyć ,to skoro 66=100% , to 1=0,66%. w takim wypadku mój procent powinien wynosić 100-0,66=99,34%,a nie 98,28. ma ktoś może jakąś podpowiedz na te magiczne naliczanie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gpautoservices Przekazałam Twoje zgłoszenie do sprawdzenia. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gpautoservices Dostałam informację, że nie odpowiedziałeś jedynie na pytanie kupującego T...T5. Bierzemy pod uwagę odpowiedzi z 30 dni, których jest u Ciebie 59. Nie potwierdzono błędów w działaniu algorytmu.

Pamiętaj, że jeśli chodzi o naliczanie w tym parametrze, sprawdzamy procent wiadomości, na które odpowiedziałeś w ciągu 24 godzin w dni robocze. Czas na odpowiedź zatrzymuje się na weekendy oraz dni ustawowo wolne od pracy. Dane liczone są do końca dnia poprzedniego i obejmują ostatnie 30 dni. 

Liczymy termin odpowiedzi tylko dla pierwszej wiadomości, czyli wysłanej opcją "Pytanie do sprzedającego".

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów