anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak przerwa w sprzedaży wpłynie na opłaty za wyróżnienie?

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Jak przerwa w sprzedaży wpłynie na opłaty za wyróżnienie? 

Co z pobranymi opłatami za wyróżnienie? Jeśli wyróżnienie trwało np. 5 dni i przerwę sprzedaż na 5 dni to po wznowieniu sprzedaży zostanie pobrana opłata za kolejne 10 dni czy dopiero po 5 dniach za które wcześniej zapłaciłem?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Może być tak jak w tym :

Co się stanie, jeśli zakończysz ofertę z opcją promowania

W zakończonych ofertach nie naliczamy opłat za promowanie. Możesz wyłączyć w nich opcje promowania. Dzięki temu, zadecydujesz, czy chcesz je dalej promować po wznowieniu.

Jeśli nie wyłączysz promowania w zakończonych ofertach, wówczas po ich wznowieniu naliczymy opłatę za kolejny cykl. Jeśli wznowisz ofertę jeszcze podczas trwania poprzedniego cyklu rozliczeniowego, następną opłatę naliczymy dopiero po jego zakończeniu.

może należałoby to potwierdzić albo wyjaśnić przez moderatorów.

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Wzywam moderatorów na pomoc ! ,w temacie? Proszę o jasne rozwiązanie tej zagadki.

Z informacji powyżej cyt { W zakończonych ofertach nie naliczamy opłat za promowanie. Możesz wyłączyć w nich opcje promowania. Dzięki temu, zadecydujesz, czy chcesz je dalej promować po wznowieniu.} wynika że gdy przerwę sprzedaż to opłaty zostaną zwrócone. To raczej mało prawdopodobne.

Proszę o odpowiedź na pierwszy post.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Mamy do tego specjalną opcję "oznacz moderatorów" 🙂  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Wyjaśnię tę kwestię ze specjalistami w tym zakresie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, ale prawdopodobnie dopiero po weekendzie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Czekam na odpowiedź. PILNE!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Dostałam już informację, że nie zwracamy opłaty za wyróżnienia proporcjonalnie, czyli: 

  • jeśli zakończysz ogłoszenia to wyróżnienia i promowanie przepadają, 
  • jeśli wykupisz promowanie na 10 dni, skorzystasz przez 5, a następnie ustawisz przerwę w sprzedaży 5 dni automatycznie przepada,
  • jeśli włączysz przerwę w sprzedaży w dowolnym momencie to opłaty nie zostaną zwrócone, tylko przepadną.
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Czyli mamy doskonałe rozwiązanie zastępujące urlop.

Ciekawi mnie dlaczego urlop został zlikwidowany, ostatnie rozwiązanie było całkiem niezłe.

Wystarczyło wpisać czas urlopu i automatycznie wydłużał się czas wysyłki a w trakcie ubywania dni robił się coraz krótszy. Komu nie zależało na czasie dostawy kupował i czekał. Zawsze mógł odstąpić od umowy i wycofać się z transakcji . Komu to przeszkadzało? Teraz aby nie tracić kasy za promocję trzeba będzie robić to codziennie.

oznacz moderatorów