anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży

Saturn_33
#9 Pomysłodawca#

Niesprawiedliwa żeby nie napisać "p-ana" Jakość Sprzedaży" ...

Miałem WZOROWĄ jakość sprzedaży ... Wysyłki w terminie , wpisy nadanych paczek w terminie ... Wszystko SUPER 100/100 punktów ...

Tylko 15% Sprzedawców radziło sobie lepiej ode mnie ...

Nagle ŁUBUDU ... NEGATYW ... Jakiś matoł mi wstawił negatywa "Za Darmo" ... 😞

Cały mój wysiłek , moja praca została ZNIWECZONA do ZERA ... W ciągu sekundy NEGATYW od Bałwana spowodował że 90% Sprzedawców Radzi sobie LEPIEJ ode mnie ...

Jestem Bliski SAMOBÓJSTWA ...

Koło 100 Pozytywnych Komentarzy w ciągu miesiąca została ZNIWECZONA przez Jednego Negatywa od BAŁWANA ...

SZOK ...

Co o TYM sądzicie ... ??? Po co w ogóle ta Jakość sprzedaży ??? Sprzedałem to Wysyłam i do widzenia ... Po co mi punkciki , monetki . premie , nagrody ??? ... Mam sprzedać co mam do sprzedania a nie brać udział w konkursikach i współzawodnictwach ... Dobiegam 60-tki ... Nie mam na to ochoty ...

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

pulkownik66
#19 Nestor#

@Saturn_33  Nie wiem co ci odpisać? ale na 580 komentarzy masz 9 negów to nie mało. Mówisz że nie interesuje cię współzawodnictwo, to po diabła zaglądasz do jakości sprzedaży. Nie ma się co denerwować i psioczyć. Rozmawiałeś z klientem w tej sprawie, czy od razu go zbeształeś za ten komentarz?

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @Saturn_33 ,

Twoje odpowiedzi na komentarze od kupujących naruszają art. 11.5. regulaminu Allegro i wkrótce zostaną usunięte. Radzę Ci zmienić podejście do klientów, bo z obecnym Twoja kariera na Allegro może się przedwcześnie zakończyć.

Pozdrawiam.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Saturn_33 wzorową jakość sprzedaży to miałeś może rok temu, a dziś dopiero rozpaczasz, przez rok spałeś?

oznacz moderatorów

Janirka
#12 Orędownik#

Wzorowa jakość sprzedaży przy 15%, to jaka jest przy 1%? Musiałeś sobie już wcześniej nagrabić, skoro po jednym negatywie skoczyło do 90%. Po za tym, jak napisał wcześniej @pulkownik66 , 9 negatywów na taką ilość komentarzy to faktycznie niemało... Może zamiast wyzywać klientów od bałwanów, zastanów się co możesz zmienić lub poprawić w swojej sprzedaży i obsłudze klienta? 

_______
Kamila
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Saturn_33 "Jestem Bliski SAMOBÓJSTWA ..." - sądzę, że gdy już skończysz gimnazjum, to samo Ci przejdzie😁

Zaledwie 15%? To nawet ja miewałem dość długie okresy, gdy tylko 2% sprzedawców radziło sobie lepiej ode mnie😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Saturn_33
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za wsparcie ... 🙂

 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Saturn_33 Nie ma za co, zawsze chętnie służę pomocą😁
Wybacz, ale pisać publicznie na forum o seppuku, bo Ci się cyferki nie zgadzają w którejś z zakładek🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@Saturn_33 lektura tego wpisu na forum oraz twoich odpowiedzi na negatywy każe zastanowić się, czy nie potrzebujesz pomocy lub chociażby melisy. Jak w dobie internetu można tak się błaźnić publicznie i obrażać klientów, to ja nie wiem 😲

Jako twój potencjalny klient (bo też lubię starocie) w życiu bym u ciebie nic nie kupiła. Reagujesz histerycznie, obrażasz, nadużywasz wykrzykników, CAPS LOCKA, piszesz jakieś niezrozumiałe bzdury o "komisji weryfikacyjnej wciągającej na czarną listę" i "zabraniasz u siebie kupować". Masz świadomość, jakim januszostwem to zajeżdża? 🙂 

Jeśli nie zgadzasz się z opinią klienta możesz na nią odpowiedzieć w sposób godny. Ale chyba nie umiesz... 🤐

 

oznacz moderatorów

Saturn_33
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za mile słowa 🙂

 

oznacz moderatorów