anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży- wysyłka w terminie

deviro92
#7 Wielbiciel#

Cześć

Mam problem z naliczaniem pkt. za wysyłkę w terminie

Wczoraj klient zamówił u mnie produkt. Jeszcze tego samego dnia wysłałem produkt, dodałem numer przesyłki i zmieniłem status na wysłane a cały czas pokazuje mi że moje wysyłki nie są wysyłane w terminie.

Poprzednim razem też tak miałem.

Czas wysyłki mam ustawiony na 1 dzień.

Ktoś wie coś na ten temat ? 

Może ja coś robię nieprawidłowo?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@deviro92 a jaki przewoźnik ? bo do tego liczą tylko swoich dostawców gdzie mają wgląd w statuty 😞

Śledzenie statusu w Allegro jest dostępne tylko dla przesyłek wysyłanych za pośrednictwem zintegrowanych z nami przewoźników: InPost, Poczta Polska, RUCH, DHL, DPD oraz Xpress Couriers.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

deviro92
#7 Wielbiciel#

InPost

oznacz moderatorów