anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość wysyłki??

Firma-Polmer
#10 Popularyzator#

Witam.
Przeglądając statystyki dotyczącej jakości wysyłki, zauważyłem taką małą nieścisłość. 

Dane pokazane sugerują że mamy dwie przesyłki nie wysłane w terminie, po przeanalizowaniu raportu okazuje się że te dwie przesyłki zostały anulowane przez klienta po opłaceniu ich a jeszcze przed wyjazdem przesyłek (zwrot środków dokonany, zwrot prowizji również) Więc zastanawia mnie czy to jest błąd nasz na jakimś etapie po anulowaniu zamówienia czy nie doprecyzowany mechanizm, który sprawia takie przekłamane dane. Dodam, iż jeśli zdarzy się wiele takich anulacji w miesiącu to statystyki strasznie zlecą w dół.

Pozdrawiam
Sklep Polmer

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Firma-Polmer, czy możesz podać numery tych zamówień? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Firma-Polmer, faktycznie, widzę, że te zamówienia zostały anulowane - tak, jak mówiłeś. 🙂 Jeśli kupujący anuluje zamówienie, wykluczymy je z Jakości sprzedaży. 

 
   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów