anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Już 1 lutego rozpoczniemy nowy program AlleProgres

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Kupujący cenią sobie szybką dostawę. Wysyłka tego samego dnia może przesądzić o tym, że klient wybierze zakup właśnie w Waszym sklepie. Dlatego wprowadzamy nowy program AlleProgres, który zastąpi ubiegłoroczny Program Szybkich Wysyłek. Potrwa on od 1 lutego do 31 maja 2022 r.

Jak zyskać na programie AlleProgres?

W programie możecie otrzymać rabaty za przesyłki Allegro Smart! wysłane tego samego dnia. Rabaty przyznamy sprzedającym, którzy osiągną określony wzrost wskaźnika zamówień wysłanych tego samego dnia - wyniki porównamy z październikiem 2021 r. Wysokość rabatu jest uzależniona od:

  • kwoty zamówienia
  • metody dostawy
  • tego, o ile wzrośnie Wasz wskaźnik zamówień wysłanych tego samego dnia (względem października 2021 r.).

Dokładne kwoty rabatów możliwych do uzyskania znajdziecie w Załączniku nr 1 do regulaminu.

Kto może wziąć udział w programie?

Program AlleProgres jest dla wszystkich sprzedających, którzy:

  • w październiku 2021 r. otrzymali minimum 10 zamówień (nie liczymy tych anulowanych lub zrealizowanych jedną z metod dostawy wymienionych w punkcie 4. Regulaminu AlleProgres);
  • nie posiadają na żadnym z kont ograniczeń w związku z naruszeniem Regulaminu Allegro.

Jak zapisać się do programu?

Spełnijcie dwa warunki, aby otrzymać rabaty za szybką wysyłkę:

  • zapiszcie się do programu (zrobicie to poprzez zakładkę Program AlleProgres w Moim Allegro);

mr_oma_0-1642767322530.png

  • osiągnijcie wzrost wskaźnika zamówień wysyłanych tego samego dnia o co najmniej 3 punkty procentowe względem wyniku z października 2021 roku.

Oba te warunki muszą zostać spełnione.

Kiedy przesyłkę traktujemy jako wysłaną?

Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy tę informację od przewoźnika. Zasada obowiązuje dla przesyłek nadawanych:

  • bezpośrednio podczas podjazdu kuriera
  • w automatach paczkowych
  • w Punktach Obsługi Klienta InPost
  • w punktach odbioru (z wyjątkiem placówek Poczty Polskiej).

Aby paczka została skutecznie nadana, umieśćcie ją w automacie paczkowym lub zanieście ją do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika

Z regulaminem AlleProgres możecie zapoznać się tutaj.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
264 ODPOWIEDZI 264

mikeza
#20 Guru#

kiedyś przodownicy pracy mogli wyrobić 200, 300% normy, więc może i nam się uda wysłać np. ponad 100% paczek natychmiast 🤣🤣

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

Jedyna szansa to solidne przygotowanie się na kolejną edycję takiego programu. Czyli osiągnięcie teraz jak najgorszego wyniku, żeby w przyszłości dostać nagrodę za poprawę.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Dzięki za kompletnie bezsensowny program. Od 1.02. dopłaty do smarta doliczamy w "mojej" firmie do ceny towaru. Jeleni sobie szukajcie po lasach. 😛

oznacz moderatorów

baldes
#9 Pomysłodawca#

Skojarzenie mam z PISowskim "nowym nieładem". Tam też, ci najbardziej zapracowani i zaradni życiowo dostają po kieszeni na korzyść tych którym "chce się mniej" albo wcale

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Morał z tego taki że sprzedawcy na allegro znów dowalą koszty do ceny produktów - a sklepy stacjonarne się cieszą. Ludzie tutaj jest tak drogo że dla świadomego cen konsumenta to nic nie opłaca się kupować na allegro.

oznacz moderatorów

ExtraTowar_pl
#8 Zapaleniec#

Ja to się zastanawiam czy nad tym programem nie pracowali Ci sami ludzie, co nad Nowym Wałem

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Widzę ze godzina graniczna dla przewoźnika Allegro Kurier DPD ustawiliście na godzinę 11:00

Kurde balans przez to śmiech na sali 

Osobiście mam ustawioną wysyłkę tego samego dnia dla zamówień do godziny 16:00!!!

Sam jeżdżę po godzinie 16 i rozwożę paczki po oddziałach kurierskich gdyż nie zamawiam kuriera ponieważ nikt tak późno nie chce jeździć po odbiór paczek  

 

Ten Wasz "program" to ma strasznie dużo wad i niedopracowania 

oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

W centrum Warszawy DPD przyjmuje zlecenia zbioru paczek nawet do 19:00, ale w praktyce kurierzy już po 13:30 zbierają się na bazę i do domu. Zlecenia po 13:30 zwykle nie są realizowane tego samego dnia. Co innego DHL: jak jest zlecenie, to kurier na 100% przyjedzie zgodnie z terminem zlecenia. Ale Allegro nie chce współpracować z DHL. Robi na złość klientom.

oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

I dlatego Zamówienia po 11:00 z wyborem DPD powinny być traktowane do statystyk, jako złożone następnego dnia. Czyli szybka wysyłka terminowa powinna być liczona dzień+1, szybka dostawa dzień +2. To byłoby uczciwe. W przypadku Inpost należy liczyć włożenie do paczkomatu, a nie wyjęcie przez kuriera. Sprawy zależą od Sprzedawcy wyłącznie do momentu włożenia w paczkomat. W śledzeniu Inpost jest to status nadania paczki. Dlaczego Allegro ignoruje nadanie w paczkomacie?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nikl, zmiana momentu, w którym paczka zostaje uznana za nadaną w paczkomatach i punktach odbioru pozwala na jeszcze dokładniejsze określenie czasu dostawy zamówienia kupującemu.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

Co to ma do rzeczy? Odpowiedź nie na temat. Dla określenia czasu dostawy możecie liczyć dobie czas wyjęcia, natomiast dla prawidłowego określenia szybkości nadania wyłącznie czas włożenia do paczkomatu. Do oceny jakości pracy Sprzedawców nie wolno Wam wstawiać czynników zależnych wyłącznie od kuriera, a nie od Sprzedawcy.

Gdybym ja oceniał pracę Moderatora i dał Pani zero punktów za to zaszło słońce, a nie za uprzejmość, szybkość i fachowość, to jak by się Pani czuła?

A gdybym źle ocenił Pani pracę, bo jest Pani wysoka? Tak robi Allegro ze sprzedawcami długich paczek. Źle ocenia Sprzedawcę, bo paczka była za długa. Czy to nie jest chory system?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@mr_oma Taka zmiana ma tylko jedno zadanie ,wyeliminować jak największą liczbę sprzedawców ,którym będzie trzeba coś zwrócić za wywiązanie się z szybkiej realizacji .Nic dobrego nie ma w tym ani dla sprzedawców ani dla klientów ,którzy będą musieli pogodzić się ze wzrostem cen towarów .

oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

Bardziej opłaca się spowolnić wysyłanie niż jechać na 100%, bo można liczyć na nagrody w przyszłości.

oznacz moderatorów

MONETY-KATOWICE
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma proszę o podzielenie się garścią informacji w temacie:

ile wyniesie rabat sprzedawcy, który w październiku 2021 miał 100% wysyłek wykonanych w tym samym dniu a w lutym 2022 utrzyma ten sam   100 % wskaźnik. Bardzo proszę o merytoryczne zajęcie stanowiska wyrażonego w cyfrach i procentach.

Dziękuję 🙂 

oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

Najlepiej jest pogorszyć współczynnik szybkich wysyłek do 80%, żeby w kolejnym pakiecie za kilka miesięcy skorzystać ze zniżek dla kiepskich sprzedawców. A tymczasem w nagrodę za starania, Allegro wyświetli na Twojej aukcji reklamę tego tandeciarza październikowego, który teraz przebije cenę Twojego przedmiotu, dzięki otrzymanym zniżkom i ludzie u niego będą zamawiać, nie u Ciebie.

oznacz moderatorów

iplakaty
#7 Wielbiciel#

1. Które oddzialy DPD i INPOST przyjmą od nas paczki w niedziele?

2. Czy Allegro nadal dolicza takie wysokie dopłaty za nadania w weekend?

Chcemy być pro, chcemy się zmienić. Dajcie nam tylko możliwości.

oznacz moderatorów

iplakaty
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

To trzeba rozdzielić. Sprzedawców punktować za szybkość włożenia do paczkomatu i szybkość wystawienia paczki do odbioru przez kuriera. Natomiast dalsze losy paczek i szybkość pracy kurierów musicie rozliczać w umowach z kurierami, bo to tylko od nich zależy.

Przy punktacji za dostawę następnego dnia fatalnym błędem jest zaliczanie przesyłek nieśledzonych do tych, które nie dotarły na drugi dzień. Nie ma na to żadnych dowodów, więc powinny być po prosu wykluczone ze statystyk. Drugi fatalny błąd to wymaganie cudów. Czyli wysłania paczki po godzinie granicznej. To nie jest możliwe, więc przestańcie za to karać Sprzedawców. Wymagajcie od kurierów opóźnienia godzin granicznych. To wyłącznie od nich zależy.

oznacz moderatorów

energo-dom_pl
#11 Animator#

Wszystkie odpowiedzi i zgłoszenia podsumowują i potwierdzają, że program ten: 

  • Kara tych którzy zainwestowali i już pracują/pracowali na 100% (godziny granicznej w paczkomacie czy nadania w sortownię przecież nikt nie zmieni). Szkoda, że to dzięki nim kliencie allegro mają takie super "odczucia zakupowe" - w końcu to my ich obsługujemy a nie Allegro. 

 

  • Reszta może się z nas śmiać i to teraz wykorzystać przeciw nam. 

 

Nie rozumiem, jak można tak postępować wobec tych, dzięki którym portal ma taką a nie inną opinie u klientów. Chcecie mobilizować "powolnych graczy" to stwórzcie im oddzielny program. Zwracajcie im nawet 3x prowizję. Rzetelni sprzedawcy powinni mieć zaoferowaną inną formę bonifikaty. 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

"mają takie super "odczucia zakupowe" - w końcu to my ich obsługujemy a nie Allegro"

No, obsługiwani przez Allegro mają takie odczucia (za komentarzami w ich oficjalnym sklepie):

- "Bardzo długi czas wysyłki, brak jakiejkolwiek informacji w międzyczasie."
- "Paczka opóźniona koszmarnie bez słowa wyjaśnienia czy informacji. No ale oficjalny sklep allegro "nie mamy pana paczki i co nam pan zrobisz" "
- "Tragicznie długi czas oczekiwania...."

Itd... itp...
Może Allegro niech najpierw u siebie wdroży odpowiednie standardy, później dopiero zacznie ich wymagać od innych. 😛

oznacz moderatorów