anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy allegro przestanie bombardować kupującego monitami o opóźnieniach wysyłek ?

mikeza
#18 Luminarz#

W tym tygodniu mam już założone dwie dyskusje przez klientów, którzy kupując jednego dnia, na następny dzień mają monit z allegro, że jest opóźnienie bo paczka powinna być już u nich, albo jest z nią jakiś problem bo nie ma nr przesyłki w systemie. Tylko, że ja mam ustawione 24 godziny na nadanie, a nr zasadniczo pojawia się w momencie nadania paczki. Co z tego, skoro allegro na drugi dzień po zakupie bombarduje kupującego informacjami, że Twoja paczka jest opóźniona, bo sprzedawca nie wprowadził nr paczki, skontaktuj się z nim, a najlepiej załóż mu dyskusję. O co w tym chodzi ???

Wszystkie paczki wysyłam w terminie, więc dlaczego allegro pokazuje kupującemu, że jest opóźnienie ?? Dlaczego muszę się tłumaczyć z pracy tych chorych algorytmów ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

To Ty jeszcze nie wiesz, że Allegro nie patrzy na Twoje 24 godziny, tylko samo sobie ustala ten czas, biorąc pod uwagę średni czas nadania? Jeśli często nadajesz w tym samym dniu, to taki jest efekt. Wystawiając oferty godzisz się na dopisywanie do nich różnych treści przez podmiot, który nie jest stroną umowy. 

oznacz moderatorów

mikeza
#18 Luminarz#

niech sobie dopisują co chcą, ale niech tłumaczą się potem przed kupującym, że go wprowadzają w błąd, bo ja nie mam czasu na bawienie się w dyskusje. Zamiast tłumaczyć jednemu z drugim zawiłości algorytmów allegrowych wolałbym skupić się na czymś bardziej kreatywnym.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mikeza coś chyba nie kuka w systemie , 3/4 wczoraj odebranych paczek przez kuriera Inpost ma stastus ,, odebrana od klienta ,a powinny mieć przynajminiej ,,Przyjęta w oddziale InPost.,, czy też w,, trasie ,,

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mikeza @xyz96 Tutaj kwiatek z tej samej półki :

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/dostawa-przed-miko%C5%82ajkami/m-p/283614#...

Allegro coś dodaje od siebie, BEZ konsultacji ze sprzedawcą a potem zwala na niego winę...😬

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza Abym mogła cokolwiek sprawdzić, podaj mi proszę o jakie zamówienia dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mikeza
#18 Luminarz#

temat jest wałkowany nie pierwszy raz. Mógłbym podesłać kilka takich sytuacji z ostatnich 2 tygodni. Algorytm działa dziwnie, klient ma informację np, taką, że dostawa będzie czwartek lub piątek, a w czwartek rano system allegro wysyła mu informację, że paczka ma opóźnienie, bo nie ma nr nadania. Zakup był w środę (przy wysyłce 24H). Przecież to jest bzdura, żeby sugerować kupującemu, że jest opóźnienie skoro go nie ma, bo paczka np, lada moment wyjdzie, a nr nadania pojawi się w systemie.

Pomijając nawet fakt, że powiedzmy system podał orientacyjny czas dostawy wyliczony na podstawie wcześniejszych wysyłek, to wyświetlanie informacji w czwartek o opóźnieniu, gdzie allegro samo podało możliwy termin doręczenia piątek jest conajmniej dziwne ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

A3dam
#18 Luminarz#

@mikeza 
To się nazywa: antagonizacja (Kupujących i Sprzedających).
Taki skutek uboczny w bezrefleksyjnym dążeniu do łatwiejszego zarządzania Użytkownikami.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

RED
#19 Nestor#

@A3dam @mikeza dokładnie

ja ostatnio tu opisywałem swój przypadek

gdzie po takim mailu od allegro dostałem od razu negatywa do kupującego

bo nie zrozumiał jego treści

allegro oczywiście szło w zaparte, że czegoś takiego nie wysyłali

(nawet admini na tym forum udawali, że tematu nie ma)

@xyz96 kupującego też obowiązuje regulamin allegro - powinien odróżnić maile od sprzedawcy i allegro

z drugiej strony ja nie znalazłem w regulaminie allegro zgody na dopisywanie do nich różnych treści przez podmiot, który nie jest stroną umowy. 

oznacz moderatorów

mako_poznan
#8 Zapaleniec#

Spotkało mnie to samo.

Klient się pyta gdzie jego paczka bo dostał maila o opóźnieniu a paczka dawno pod tym adresem odebrana.

oznacz moderatorów