anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy allegro zacznie edukować klientów?

dawal50
#14 Krzewiciel#

Właśnie klient kupił 3 razy a zapłacił raz. Dlaczego to ja muszę edukować klientów że wystarczy ponowić płatność zamiast kupować ponownie? Co za problem dla allegro przy próbie ponownego zakupu tego samego wyświetlić komunikat:

"kupiłeś przed chwilą ten produkt i go nie opłaciłeś, czy jesteś pewien że nie chcesz opłacić poprzedniego zakupu i kupić ponownie to samo?"

Allegro woli żebym musiał wnioskować o zwrot prowizji i tracił czas na dodawanie sztuk do aukcji. Bo a nuż nie zawnioskuje.

Tak jest praktycznie codziennie. Nic nie dało odwrócenie procesu zakupowego.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

RED
#21 Demiurg#

allegro zna problem ale go ignoruje

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

bo żeby to zmienić, to trzeba zapłacić informatykom, a ci do biura nie przyjdą 🙂

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

i pyk w ten sam dzień drugi raz 3 razy kupione to samo, ale tym razem bez żadnej wpłaty 😀

a potem będzie że za dużo wnioskuję w stosunku do średniej i mi zablokują wnioskowanie

oznacz moderatorów